Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
44 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Nacompetitie KKD 2025

Gestart door Benniepos, april 15, 2025, 07:20:12

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Scc0511 op mei 14, 2025, 10:11:20
Nog (te) veel kaarten beschikbaar. Hopelijk komt het vol.

Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar er zullen toch nog altijd minstens 13.000 man zitten.

Galdiano

Citaat van: michello op mei 14, 2025, 10:18:23
Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar er zullen toch nog altijd minstens 13.000 man zitten.

Dat zou toch van de zotte zijn. Hoe dan?

Mooi weer, nu speel je voor de prijzen. Kan mij niet voorstellen dat het nu niet uitverkocht raakt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Citaat van: Galdiano op mei 14, 2025, 10:51:26

Mooi weer, nu speel je voor de prijzen. Kan mij niet voorstellen dat het nu niet uitverkocht raakt.

Normaal hebben we 11.000 sK?s waarvan altijd een deel niet komt, ook al zijn verder alle andere losse kaarten wel verkocht, ?cht uitverkocht is het dan nooit, je ziet het bij samenvattingen duidelijk hoeveel lege stoelen er bv op oost zijn.
Nu moeten er voor deze wedstrijd fysiek 14.000+ kaarten verkocht worden, voor mensen die ook daadwerkelijk komen.
Zou kunnen dat het gaat lukken, dan zit eindelijk het stadion echt vol! Zo niet dan bij een eventuele volgende ronde vast wel.

papier

Citaat van: Galdiano op mei 14, 2025, 10:51:26

Omdat we waardeloos voetballen en er een goede kans is dat we toch niet winnen.

Huizem

Dit team heeft totaal geen intentie ergens voor te willen strijden. Totaal Cambuur onwaardig wat ik de laatste jaren zie. Sterker nog, het heeft niet eens wat met voetbal te maken. Nou, kom er maar in.

zeewolde

Citaat van: Huizem op mei 14, 2025, 11:33:14
Dit team heeft totaal geen intentie ergens voor te willen strijden. Totaal Cambuur onwaardig wat ik de laatste jaren zie. Sterker nog, het heeft niet eens wat met voetbal te maken. Nou, kom er maar in.
jij zag vorig jaar beter voetbal?

In degradatiejaar zag jij beter voetbal?

Arno A

Citaat van: michello op mei 14, 2025, 11:03:43
Normaal hebben we 11.000 sK?s waarvan altijd een deel niet komt, ook al zijn verder alle andere losse kaarten wel verkocht, ?cht uitverkocht is het dan nooit, je ziet het bij samenvattingen duidelijk hoeveel lege stoelen er bv op oost zijn.
Nu moeten er voor deze wedstrijd fysiek 14.000+ kaarten verkocht worden, voor mensen die ook daadwerkelijk komen.
Zou kunnen dat het gaat lukken, dan zit eindelijk het stadion echt vol! Zo niet dan bij een eventuele volgende ronde vast wel.

Is handel wanneer je per registratie vier tot tien krt kan kopen. Hoe schaarser de kaarten .... Zo lang mogelijk wachten. En altijd buitenkansjes / ik heb er toevallig nog ??ntje voor een vriendenprijsje! .En altijd helaas en spijtig verhinderd om zelf te gaan.  De sponsorkaarten zijn voor vrienden etc. Maar die willen misschien vermaakt worden ... Volgend ingewijde 1000 stuks!

fred

Ik kan me de lange rijen tot op de Ruyterweg nog goed herinneren. Wat een tijden waren dat  :_schater

Noordcambuur

Huizem

Citaat van: zeewolde op mei 14, 2025, 11:42:58

In degradatiejaar zag jij beter voetbal? ja bij elke tegenstander.

Huizem

Citaat van: zeewolde op mei 14, 2025, 11:42:58

In degradatiejaar zag jij beter voetbal?

ja bij elke tegenstander.

Bankzitter

Ik zie toch vaak 2 misverstanden hier:
- saai voetbal is niet hetzelfde als slecht voetbal.
- we zijn beter dan de tegenstanders maar het verschil is niet zo groot dat we 90 minuten kunnen domineren, hoe graag we dat ook willen.

We spelen puur resultaatvoetbal en halen de doelstellingen.
Als we aanvallender spelen dan zullen we best meer scoren maar met risico dat we ook veel meer tegenkrijgen. Dus geen garantie dat de resultaten dan beter zouden zijn.

Dus ja het is vaak saai en moeizaam maar we spelen echt wel met het doel te promoveren al het hele seizoen.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op mei 14, 2025, 16:19:26
Ik zie toch vaak 2 misverstanden hier:
- saai voetbal is niet hetzelfde als slecht voetbal.
- we zijn beter dan de tegenstanders maar het verschil is niet zo groot dat we 90 minuten kunnen domineren, hoe graag we dat ook willen.

We spelen puur resultaatvoetbal en halen de doelstellingen.
Als we aanvallender spelen dan zullen we best meer scoren maar met risico dat we ook veel meer tegenkrijgen. Dus geen garantie dat de resultaten dan beter zouden zijn.

Dus ja het is vaak saai en moeizaam maar we spelen echt wel met het doel te promoveren al het hele seizoen.
jij haalt ook 2 dingen door elkaar. Het is gewoon heel slecht bij tijd en wijlen

Bankzitter

Vind je dan dat de punten die we gehaald hebben onterecht of met geluk behaald zijn?
Of speelt de rest nog slechter dan ons?

Dat het niet leuk is om naar te kijken ben ik het overigens wel helemaal mee eens.

Josli

Citaat van: Lore op mei 14, 2025, 08:46:47
Zeker, maar het probleem is niet Diemers toch? Het probleem is dat wij niet meer creativiteit hebben op het middenveld. Te weinig andere spelers eisen de bal op, laat staan dat ze ook nog een oplossing hebben. Daarmee hoeft een tegenstander alleen maar Diemers af te stoppen. Als wij naast Diemers nog iemand hebben en de verdedigers kunnen ook nog eens een linie over slaan, dan wordt het heel moeilijk te verdedigen.

Diemers is niet perse het probleem, maar wel onderdeel van het probleem. Je kunt gewoon minder goed druk zetten met hem, verdedigend doet hij niet altijd goed mee en hij vertraagd in mijn ogen vaak het positiespel. Hij heeft ook hele goede punten natuurlijk. Dan moet je in mijn ogen de veldbezetting dusdanig maken dat hij in zijn kwaliteiten komt. Ik snap dat het dan allemaal heel technisch wordt. Veel mensen kijken naar die ene pass of die mooie kapbeweging en dat is verder ook prima, maar ik begrijp gewoon niet dat we een heel seizoen op die maar wat op die manier doorsukkelen.