Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Nacompetitie KKD 2025

Gestart door Benniepos, april 15, 2025, 07:20:12

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Bussum op mei 13, 2025, 19:34:03
Heerlijk 2-0. Die drive naar voren van Telstar heb ik bij Cambuur het hele jaar nog niet gezien

Telstar was eigenlijk heel het seizoen misschien wel de leukste voetballende ploeg, sowieso na de winterstop

Lore

Zouden ze bij ADO nu meer of minder gaan zeiken dan bij ons  :zweep

CambuurArnhem

We mogen blij zijn dat wij niet tegen Telstar moesten de eerste wedstrijd...

Destroyer

Citaat van: sunderland op mei 13, 2025, 18:10:31
Als we wel zouden promoveren dan ist geen feest bij de Oldehove.
Daar is nu voor een paar maand het feest van de ??

Mooi afscheidsfeestje aan het Cambuurplein is ook niet verkeerd hoor!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Josli

Gek genoeg wordt Diemers hier altijd de hand boven het hoofd gehouden. Terwijl hij een groot onderdeel van het probleem is. Zowel in het druk zetten, het verdedigen en het positiespel. Natuurlijk kan hij voetballen, maar op de positie waar hij staat is het echt niet goed. Na de wedstrijd hoorde ik hem tot mijn grote verbazing zeggen dat Cambuur een voetballende ploeg is. Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Verder mis ik in het team ook vooral het heilig vuur. Alhaft, Narty, Rolke, Souren, Diemers, Galvez, allemaal geen winnaars. Jongens die dat wel meer hebben zitten vooral op de bank.

Ik zou het eens zo proberen:

Mercera - Smand - Nieling - Poll

Mullem - Galvez

Diemers

Kooistra  - Balk  - Pauwels

Josli

Voorin mag ook Hilterman en dan Balk op rechts. Maar ik zie Balk liever in de spits. En ik vind dat Kooistra veel drive heeft. Ben zo'n Alhaft helemaal zat.

R058

T loopt voetballend eigenlijk nooit met Balk op rechts. Bijna al het gevaar komt van links als we niet uit de counter komen. Balk is positioneel gewoon dramatisch op rechts, want hij gaat constant in de spits lopen. Zo vaak dat we de bal moeten verplaatsen naar rechts en dan is ie er niet. Volgens mij heeft Balk ook maar 1 assist ofzo dit seizoen. Maar ja hij frommelt er wel regelmatig goals in. Ik zie toch liever Alhaft. Die komt zn man tenminste ook nog eens voorbij, maar die heeft nooit ritme op kunnen doen.

Arno A

Bij O 21 spelen ze met de voorhoede Kooistra - Veldhuis - Henstra ( die hoeven toch nog maar drie potjes bij hun team te spelen)

Niet minder dan Alhaft Hiltermann Afolabi en R?lke ( eerste drie gaan toch weg) Net als Ottesen en  Poll.

Nieling en Kieftenbeld verlengen?

Casas zal ook wel verkocht worden..

Geen lange vakantie voor Lars deze zomerstop.

papier

Citaat van: Josli op mei 13, 2025, 21:36:39
Gek genoeg wordt Diemers hier altijd de hand boven het hoofd gehouden. Terwijl hij een groot onderdeel van het probleem is. Zowel in het druk zetten, het verdedigen en het positiespel. Natuurlijk kan hij voetballen, maar op de positie waar hij staat is het echt niet goed. Na de wedstrijd hoorde ik hem tot mijn grote verbazing zeggen dat Cambuur een voetballende ploeg is. Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Verder mis ik in het team ook vooral het heilig vuur. Alhaft, Narty, Rolke, Souren, Diemers, Galvez, allemaal geen winnaars. Jongens die dat wel meer hebben zitten vooral op de bank.

Mullem - Galvez

Diemers

Volgens mij bedoelt hij daarmee dat Cambuur de intentie heeft om te voetballen. En dat is ook wel het geval. Eigenlijk zijn wij altijd de partij met de meeste passes en het meeste balbezit. Enkel zijn wij voetballend niet goed genoeg om tot voldoende kansen te komen laat staan goals. Dat komt enerzijds omdat we kwaliteit te kort komen, anderzijds omdat we voorin geen geschikte spelers hebben en tot slot nog door onvoldoende tactisch vernuft om wat er wel is goed bij elkaar te brengen. We zijn dan misschien meer een ploeg die in principe wil voetballen maar het niet zo goed kan.

rvw

Citaat van: Josli op mei 13, 2025, 21:36:39

Mullem - Galvez

Diemers

Dat van dimmers vindt ik ook.
Hij is vertragend en alles moet via hem .
Hetzelfde met de corners en vrije trappen , daaruit komt niet vaak gevaar .

Galdiano

De wedstrijden zonder Diemers speelden we beter voetbal dan met.

Beter een collectief als Telstar dan een one man show zoals bij ons.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Arno A op mei 14, 2025, 05:46:44
Bij O 21 spelen ze met de voorhoede Kooistra - Veldhuis - Henstra ( die hoeven toch nog maar drie potjes bij hun team te spelen)

Niet minder dan Alhaft Hiltermann Afolabi en R?lke ( eerste drie gaan toch weg) Net als Ottesen en  Poll.

Zou jij dan de competitie ingaan met die spelers van o21 als wissels? Of zou jij toch extern nieuwe spelers aantrekken? Ik neem aan dat Balk en Pauwels bij jou ook in de basis staan?

Lore

Citaat van: Galdiano op mei 14, 2025, 08:42:03
De wedstrijden zonder Diemers speelden we beter voetbal dan met.

Beter een collectief als Telstar dan een one man show zoals bij ons.

Zeker, maar het probleem is niet Diemers toch? Het probleem is dat wij niet meer creativiteit hebben op het middenveld. Te weinig andere spelers eisen de bal op, laat staan dat ze ook nog een oplossing hebben. Daarmee hoeft een tegenstander alleen maar Diemers af te stoppen. Als wij naast Diemers nog iemand hebben en de verdedigers kunnen ook nog eens een linie over slaan, dan wordt het heel moeilijk te verdedigen.

Scc0511

Nog (te) veel kaarten beschikbaar. Hopelijk komt het vol.