Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Nacompetitie KKD 2025

Gestart door Benniepos, april 15, 2025, 07:20:12

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Johan-12 op april 28, 2025, 18:19:02
Welke club buiten Volendam, en mindere mate Excelsior,  is wel constant dan?
Volgens mij ligt het helemaal open, en heeft Cambuur net zoveel kans als de andere clubs. Ik zie niet een uitgesproken favoriet.
nou Telstar is goed hoor maar laatste wedstrijd ging het weer moeizaam tegen Top Oss daar weten wij alles van.

Bankzitter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 28, 2025, 18:30:07
Misschien vanwege het budget de eredivisie ploeg, maar die heeft hoe dan ook een paar flinke knauwen gehad

Willem II is wel constant met 8 verliespotten op rij , maar dat bedoel je vast niet.

Bernardo

Graafschap 2-0 achter tegen VVV, daarmee is de top 5 klassering ook wel zo goed als binnen. Spelen we eerste ronde sowieso eerst uit.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op april 28, 2025, 21:13:06
Graafschap 2-0 achter tegen VVV, daarmee is de top 5 klassering ook wel zo goed als binnen. Spelen we eerste ronde sowieso eerst uit.
nog proberen zo hoog mogelijk te eindigen 3 of 4 kan ook nog.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 28, 2025, 18:30:07
Misschien vanwege het budget de eredivisie ploeg, maar die heeft hoe dan ook een paar flinke knauwen gehad

Ja, en die hebben het hele seizoen achteruit gelopen en krijgen nu ineens ploegen die ook verdedigend gaan staan tegen hen.

Ik denk ook dat het alle kanten uit kan, En wij hoeven niet zes wedstrijden te winnen. Drie kan al voldoende zijn. Maar derde of vierde worden op de ranglijst zou wel helpen

Ollie

In 2017 was NEC de laatste Eredivisie club die zich handhaafde via de nacompetitie. Daarna maar liefst 8 clubs die degradeerden (bron: Wikipedia). Voor een Eredivisieclub is het dus helemaal niet fijn! In mijn ogen ook gelijke kansen voor ons. Heeft toch vooral met vorm van de dag / flow / beetje geluk te maken.

weestwel

Ik hou er sterk rekening mee dat een clubje als Telstar weleens zou kunnen gaan promoveren.

Arno A

Citaat van: weestwel op april 29, 2025, 11:31:53
Ik hou er sterk rekening mee dat een clubje als Telstar weleens zou kunnen gaan promoveren.

Wat opvalt is, dat Dord, Gra en Tel thuis veel beter zijn dan uit.

En Excelsior had een slechte derde periode. Veel blessures. Nu zijn deze spelers frisser teruggekomen en dat betaalt zich uit.
ADO/VOL en wij slecht gestart en ADO na de winterstop ook veel meer punten.

Wij voor ws uit sterker, na ws thuis sterker. En daardoor punten gedeeld voor en na ws.
Wisselvallig? Ja een valse start met een serie niet overwinningen op rij, een serie winstpartijen ( herfst 24)  op rij, en nu thuis al negen keer ongeslagen.

Maar nogmaals ADO en WII moeten eigenlijk wel de nc winnen. En de andere vijf niet zo nog.  Ik denk dat ze bij ADO ook wel vrezen voor eventuele ongeregeldheden mocht het weer mis gaan. Misschien moet je  bij een finale met ADO wedstrijden maar op neutraal terrein spelen of zoiets. Ik ben wel klaar met die rellen. 

denistel

Citaat van: Arno A op april 29, 2025, 16:02:43
Wat opvalt is, dat Dord, Gra en Tel thuis veel beter zijn dan uit.

En Excelsior had een slechte derde periode. Veel blessures. Nu zijn deze spelers frisser teruggekomen en dat betaalt zich uit.
ADO/VOL en wij slecht gestart en ADO na de winterstop ook veel meer punten.

Wij voor ws uit sterker, na ws thuis sterker. En daardoor punten gedeeld voor en na ws.
Wisselvallig? Ja een valse start met een serie niet overwinningen op rij, een serie winstpartijen ( herfst 24)  op rij, en nu thuis al negen keer ongeslagen.

Maar nogmaals ADO en WII moeten eigenlijk wel de nc winnen. En de andere vijf niet zo nog.  Ik denk dat ze bij ADO ook wel vrezen voor eventuele ongeregeldheden mocht het weer mis gaan. Misschien moet je  bij een finale met ADO wedstrijden maar op neutraal terrein spelen of zoiets. Ik ben wel klaar met die rellen.

neutraal terrein nooit natuurlijk

Inferno-058

Citaat van: weestwel op april 29, 2025, 11:31:53
Haha als dat gebeurd wordt de eredivisie nog lachwekkender.

Inferno-058

Citaat van: denistel op april 29, 2025, 17:48:35
neutraal terrein nooit natuurlijk
Vind ik wel een idee trouwens maar dan structureel.

Promotiewedstrijd over 1 wedstrijd in Utrecht bijv.

NRG

Citaat van: Inferno-058 op april 29, 2025, 19:48:42
Vind ik wel een idee trouwens maar dan structureel.

Promotiewedstrijd over 1 wedstrijd in Utrecht bijv.

Doen ze in Engeland al jaren. Alle promotie finales zijn op Wembley.
Best een goed idee eigenlijk.

Arno A

dank u maar de knvb is en was nooit /niet zo toegankelijk.

Bondscoaches komen bijna allemaal uit de Randstad ( alleen Guus en Bert niet) Daarvoor Zwartkruis en Knobel en Fahdronc en Kessler ( bijna 93 !) niet.

Keuze internationals idem dito. Waarom geen Steijn en Gouweleeuw ( record aantal wedstrijden NL in Bundesliga en al jaren aanvoerder - Geweldige speler!) ooit in Oranje en wel Brobbey..... ( waar speelt ook al weer ?) Abe was ook maar een boertje van buutn . Wel gekozen door Cruijff in het Elftal van de Eeuw. Als enige die toen al ( 2sep85?) overleden was en ??n van de weinigen uit de jaren veertig en vijftig. 48 int 33 goals. Had makkelijk 80 kunnen spelen maar had vaak geen zin in de Rotterdammers en Amsterdammers en WO2 kwam er ook tussendoor. Speelde 28 seizoenen .  KNVB was amateuristisch en een schande dat er tussen 38 en 74 geen wk's werden gehaald. Terwijl vanaf 1962 Feyenoord en Ajax later europees al furore maakten Coen en Sjaak hadden ook gewoon een wk moeten spelen. Net als van Beveren, van der Kuijlen . Mansveld en Barry Hulshoff, Schoenmaker, Geels. We hadden met deze spelers nog meer kans gehad in 74.

ik zal dit wk nooit vergeten. Ik was acht en weet nog precies waar ik de wedstrijden heb gezien. Soms in kleur meestal in zwart -wit.  Wie zag ook dit wk live. Ik hoor die verhalen uit de oude doos / oude koeien?

KNVB  :rodekaart :rodekaart :rodekaart

Poetser

Dou hest een hoop vrije tiid.

Arno A