Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
76 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Nacompetitie KKD 2025

Gestart door Benniepos, april 15, 2025, 07:20:12

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: PePe op mei 12, 2025, 22:04:27
In den bos juichen ze alsof ze al een ronde verder zijn.

Ik zie bij die lui wel het heilige vuurtje ontstaan waardoor ze nog wel een kunnen gaan verrassen
Area 58

PePe

Harry L.

Citaat van: PePe op mei 12, 2025, 22:14:53
Is Afolabi weer fit?  :_schater

Twee keer een niet fitte spits halen in een seizoen, een schande

sunderland

Vaak veel kritiek op Smand en van Mullem gehad maar ze staan er nu wel

Tanjajeah

Ik kan werkelijk niks positiefs bedenken over deze wedstrijd. Bang, zonder lef en tandenloos. Wissels waar we n?g minder van gingen spelen. Kooistra en de Leeuw door de ondergrens, Balk uit vorm, Rolke geen bal geraakt, Alhaft mist simpelweg het niveau. 5 gele kaarten, waaronder het centrale duo. Iemand toch iets positiefs ontdekt?

PePe

Citaat van: Harry L. op mei 12, 2025, 22:16:02
Twee keer een niet fitte spits halen in een seizoen, een schande

De keuringsarts moet een rode kaart krijgen.

DayDreamer

Wat een verschrikking, totaal machteloos, inspiratieloos. Die lui waren op alle posities veel feller, die wisten wel wat er op het spel staat.

Er moet komende zomer een hoop gebeuren op spelersgebied, zwakkere spelers lozen die nog een doorlopend contract hebben, benieuwd wat onze technische man nu echt waard is, kijken of we komende seizoen mee kunnen doen bij de 1e 2 plaatsen, en met beter voetbal. Henk moet ook beter, slappe hap dit seizoen, voetbal is niet om aan te gluren.

Leuk die 3e plaats, maar dat is een godswonder.

Johan-12

Zou het bij Nartey spanning zijn?
Zo vreemd dat zo'n jonge jongen er slap en energieloos bijloopt. Ik mis wat gezonde agressie bij hem.
Vorig seizoen bij die invalbeurten was hij veel meer aanwezig.

Trainert!

Citaat van: Tanjajeah op mei 12, 2025, 22:17:56
Ik kan werkelijk niks positiefs bedenken over deze wedstrijd. Bang, zonder lef en tandenloos. Wissels waar we n?g minder van gingen spelen. Kooistra en de Leeuw door de ondergrens, Balk uit vorm, Rolke geen bal geraakt, Alhaft mist simpelweg het niveau. 5 gele kaarten, waaronder het centrale duo. Iemand toch iets positiefs ontdekt?

Ja, Floris Smand

drg

't was niet best, maar wat heb ik me kapot geergerd aan die scheids zeg  :R

Ik zie vrijdag wel positiever in, andere arbitrage, thuis, volle bak, ik geloof daar wel in

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op mei 12, 2025, 22:16:17
Vaak veel kritiek op Smand en van Mullem gehad maar ze staan er nu wel
klopt spelers die weggaan staan nu op.

NRG

Het was mooi weer..

PePe

Een copie van afgelopen vrijdag, slechte wedstrijd.

DayDreamer

Balk en Rolke kunnen allebei niet goed voetballen, neusje voor de goal hebben ze wel, vooral Balk, op de buiten zie je weer hoe slecht die jongen eigenlijk is.
Er moet echt een nieuwe rechtsbuiten komen, want Balk kan echt niet.

AL

Was niet best. Snel vergeten en hopen op vrijdag.
Lichtpunt was Smand die ik uitstekend vond spelen(op dat afstandschot na dan haha).