Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Trainert! op juli 05, 2025, 16:46:52

Ik doe normaal, en geef mijn mening. Het is te triest voor woorden dat sommigen het Cambuurshirt mogen dragen.

Dus dan zijn het maar debielen?

Oud Cambuur

Ik doe normaal, en geef mijn mening. Het is te triest voor woorden dat sommigen het Cambuurshirt mogen dragen.

Een jonge speler debiel noemen is niet normaal.

denistel

Citaat van: R058 op juli 05, 2025, 16:43:36
Vind Henstra nu al meer indruk maken dan Balk. Hoop dat hij vaker de kans gaat krijgen dit seizoen.

Tuurlijk man en Kooistra ook veel meer snelheid en gevaar Henstra had afgelopen
seizoen al meer minuten moeten krijgen al zo vaal gezegd

Oud Cambuur

Citaat van: denistel op juli 05, 2025, 17:04:46
Tuurlijk man en Kooistra ook veel meer snelheid en gevaar Henstra had afgelopen
seizoen al meer minuten moeten krijgen al zo vaal gezegd

Je weet nu al dat als het om de knikkers gast dat het niet gaat gebeuren dat is niet de Henk style

Bankzitter

Montiero en Bangura kregen wel de kans.
Nartey en Mercera ook. Balk heeft wel krediet met zijn 16 (?) goals natuurlijk.

wiekie1969

Citaat van: denistel op juli 05, 2025, 16:08:21
wat dacht je van Balk dan verschrikkelijke 1e helft

Die mut oek niet op de rechterkant, die mut vrijheid hewwe dus van links naar rechts kenne lopen met ruimte om zich heen. Technisch heel erg zwakke speler.

wiekie1969

Amofa veruit de beste vanmiddag. Voor de rest kwalitatief een niet al te best Cambuur. Mut nog heel wat gebeuren.

wiekie1969

Henstra had een geweldige invalbeurt. Wiebe een beste goal.  Die jongens moet je erbij houden. Degene die het kkd niveau wel aankunnen haken vanzelf wel aan. Komt wel een schifting.

Lore

Je mag je mening geven hoor. En anderen mogen dat ook. En jouw definitie van normaal is in ieder geval anders dan mijn definitie van normaal.

Jij vindt het triest dat sommige spelers het shirt mogen dragen, ik vind het nogal triest hoe jij spelers en club continu af valt. Maar goed, je mag het doen hoor.

diekhuzen

Stap van beloften naar KKD is best groot. Het is leuk dat onze jeugd het goed doet, maar slechts enkele zullen doorbreken. Het is het hopen dat we met transferinkomsten wat ervaring kunnen halen.
Er moet echt een spits komen waar we op kunnen bouwen

Harry L.

Nooit de illusie gehad dat we zouden winnen van Feyenoord, maar vond het wel weer heel pover. Buiten Henstra om voegen de jeugdspelers (nog) niets toe en een aantal komt zwaar te kort. Aan Amofa zie je aan alles dat hij kan voetballen, onze beste man. Moeten echt nog wel een aantal directe versterkingen bij komen om een rol van betekenis te kunnen spelen.

Harry L.

Citaat van: diekhuzen op juli 05, 2025, 18:09:32
Stap van beloften naar KKD is best groot. Het is leuk dat onze jeugd het goed doet, maar slechts enkele zullen doorbreken. Het is het hopen dat we met transferinkomsten wat ervaring kunnen halen.

Spits positie vrees ik ook voor, Binder effe afwachten maar voor Visser lijkt de stap te groot

Holwerd voor Cambuur

Ik kan nergens opstellingen vinden..
Deed bijvoorbeeld Jonker ook mee? Daan Visser?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: diekhuzen op juli 05, 2025, 18:09:32

klopt maar als er 2 of 3 aanhaken is dat pure winst toch Bakatti komt er ook wel is
nog maar 18

NRG

Mooie opening van het stadion. Sportief was dit natuurlijk geen graadmeter. Straks tegen Telstar en Roda kan je zien hoe het er echt voorstaat