Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Respect voor jou Helmond!!!

Wat een gezeik.

Maar even buiten jou verhal om als de Cambuur Culture grooit boven de 350 leden kunnen ze niet meer om ze heen!!!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Vanuit Helmond

Citaat van: dit is mien club op september 18, 2013, 16:37:59
Respect voor jou Helmond!!!

Wat een gezeik.

Maar even buiten jou verhal om als de Cambuur Culture grooit boven de 350 leden kunnen ze niet meer om ze heen!!!
Ik hoop het dat CC zo groeit dat ze niet meer om hen heen kunnen, maar dan moeten ze ook die Kees Elzinga nog voorbij die alles wat er binnenkomt over Sarah naar haar doorstuurt. Heb ik inmiddels ook al ervaren. Kees zei letterlijk tegen mij:"Ik heb het doorgestuurd wij hebben een transparante verhouding met de BVO, bovendien heb ik een goede relatie met Sarah omdat ze een oud-collega van mij is. We hebben samen op het veiligheidshuis gewerkt". Dat wordt dus nog een zware kluif.

SCC-J

Uitkaart is vanaf bepaalde leeftijd en lijkte me ook logisch dat voor je neefje hetzelfde geldt . Maar als je gewoon een (id)pasfoto stuurt is het toch klaar ?

Vanuit Helmond

Citaat van: SCC-J op september 18, 2013, 18:16:52
Uitkaart is vanaf bepaalde leeftijd en lijkte me ook logisch dat voor je neefje hetzelfde geldt . Maar als je gewoon een (id)pasfoto stuurt is het toch klaar ?
Mijn neefje is 17 jaar en je kan nergens lezen dat ik vind dat voor hem niet hetzelfde moet gelden, maar het gaat alleen om de pasfoto, ze maken geen uitkaart omdat het geen officiële pasfoto is. Maar vertellen waar een officiële pasfoto aan ,pet voldoen kan mevrouw dan weer niet.
Bovendien is ze al vanaf het begin bezig met donderen. Iedere keer is er wel wat om maar vooral tegen te kunnen werken.
Dictatoriaal wijf.

Dokkumer

Citaat van: Vanuit Helmond op september 18, 2013, 18:30:34
Mijn neefje is 17 jaar en je kan nergens lezen dat ik vind dat voor hem niet hetzelfde moet gelden, maar het gaat alleen om de pasfoto, ze maken geen uitkaart omdat het geen officiële pasfoto is. Maar vertellen waar een officiële pasfoto aan ,pet voldoen kan mevrouw dan weer niet.
Bovendien is ze al vanaf het begin bezig met donderen. Iedere keer is er wel wat om maar vooral tegen te kunnen werken.
Dictatoriaal wijf.
Staat dat ook in de reglementen?

Kunstgras

Er staat nergens in het reglement dat het een officiele pasfoto moet zijn.

Vanuit Helmond

ftp://
Citaat van: Kunstgras op september 18, 2013, 18:46:46
Er staat nergens in het reglement dat het een officiele pasfoto moet zijn.
Dat bedoel ik mevrouw doet alles om mij tegen te werken. In 2 dagen 5 mailtjes is toch om doodziek van te worden.

Yellow Army

Kameraad van me had gewoon een foto van zichzelf gemaakt. Stond zelfs nog een deel van de tv op. Geen haan die ernaar kraaide...
Area 58

Vanuit Helmond

Citaat van: Yellow Army op september 18, 2013, 19:27:41
Kameraad van me had gewoon een foto van zichzelf gemaakt. Stond zelfs nog een deel van de tv op. Geen haan die ernaar kraaide...
En ik maak nog netjes een foto met een witte achtergrond. Ach ik hou erover op ze stikt maar in haar kaarten.

Tukker

@Vanuit Helmond, net als jij kom ik ook al (bijna) 40 jaar bij Cambuur. Wel vind ik dat alle supporters gelijk zijn, of ze nu 5 of 50 jaar supporter zijn  :clint en ook even serieus genomen moeten worden.

Ik heb ook het probleem van de uitwedstrijden voor supporters van ver voorgelegd. Helaas krijg ik geen antwoord op mijn directe vraag per e-mail aan Sarah. Wat betreft heb je al een voorsprong. Ik vind het van de zotte dat je niet eens een bevestiging krijgt dat er aan gewerkt wordt. Ik kan me wel voorstellen dat iemand het rondom de vakantie en in een nieuw seizoen Eredivisie wat drukker heeft dan anders maar niet reageren is niet netjes.

Maar wellicht komt er ooit een oplossing voor het probleem en dan bij voorkeur een unaniem standpunt voor alle supporters van ver
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Vanuit Helmond

Citaat van: Tukker op september 18, 2013, 19:53:57
@Vanuit Helmond, net als jij kom ik ook al (bijna) 40 jaar bij Cambuur. Wel vind ik dat alle supporters gelijk zijn, of ze nu 5 of 50 jaar supporter zijn  :clint en ook even serieus genomen moeten worden.

Ik heb ook het probleem van de uitwedstrijden voor supporters van ver voorgelegd. Helaas krijg ik geen antwoord op mijn directe vraag per e-mail aan Sarah. Wat betreft heb je al een voorsprong. Ik vind het van de zotte dat je niet eens een bevestiging krijgt dat er aan gewerkt wordt. Ik kan me wel voorstellen dat iemand het rondom de vakantie en in een nieuw seizoen Eredivisie wat drukker heeft dan anders maar niet reageren is niet netjes.

Maar wellicht komt er ooit een oplossing voor het probleem en dan bij voorkeur een unaniem standpunt voor alle supporters van ver
Natuurlijk zijn alle supporters gelijk en moeten ze zich aan de regels houden. Ik zet nergens neer dat ik denk dat ik mij niet aan de regels hoef te houden.
Wat mail aan Sarah betreft, daar krijg je meestal geen antwoord op, dan moet je bellen. Er is namelijk wel een regeling voor jullie. In mijn volgende post zal ik de regeling even uitleggen. Kan ik nu wel openbaar doen.

ForzaCambuur1

Citaat van: Vanuit Helmond op september 18, 2013, 20:00:40
Natuurlijk zijn alle supporters gelijk en moeten ze zich aan de regels houden. Ik zet nergens neer dat ik denk dat ik mij niet aan de regels hoef te houden.
Wat mail aan Sarah betreft, daar krijg je meestal geen antwoord op, dan moet je bellen. Er is namelijk wel een regeling voor jullie. In mijn volgende post zal ik de regeling even uitleggen. Kan ik nu wel openbaar doen.

De BVO zou zich moeten inzetten voor haar supporters. De supporters maken de club, niet andersom. Was er al bang voor bij de aanstelling van mevrouw Tromp. Totaal geen binding en dat begint zich te uitten.

Vanuit Helmond

Citaat van: ForzaCambuur1 op september 18, 2013, 20:20:14
De BVO zou zich moeten inzetten voor haar supporters. De supporters maken de club, niet andersom. Was er al bang voor bij de aanstelling van mevrouw Tromp. Totaal geen binding en dat begint zich te uitten.
En toen ik dat tegen haar zei zei ze meteen dat ze dan niks meer voor mij zou doen, ook bij andere wedstrijden niet.
Ik zit vanaf nu dan ook niet meer in het bezoekersvak helaas.

Len Cantello

Tsja. Uit dit soort zaken komt weer naar voren dat het meeste personeel van de BVO op een andere manier in de wedstrijd zit dan supporters.
Vind het een trieste zaak dat de goedwillende supporters (ze gaan nm netjes via de officiele weg naar wedstrijden ipv geheel buiten de combi om.....) van ver zo'n moeite moeten doen om een kaartje te regelen.
Heb het al bij de aankondiging van z'n afscheid geroepen, op sommige momenten gaan we nog vreselijk terugverlangen naar Keimpe.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Vanuit Helmond

Citaat van: Len Cantello op september 18, 2013, 20:22:52
Tsja. Uit dit soort zaken komt weer naar voren dat het meeste personeel van de BVO op een andere manier in de wedstrijd zit dan supporters.
Vind het een trieste zaak dat de goedwillende supporters (ze gaan nm netjes via de officiele weg naar wedstrijden ipv geheel buiten de combi om.....) van ver zo'n moeite moeten doen om een kaartje te regelen.
Heb het al bij de aankondiging van z'n afscheid geroepen, op sommige momenten gaan we nog vreselijk terugverlangen naar Keimpe.
Helemaal mee eens Len, die man deed toch ook veel goede dingen en ik en velen met mij hadden bijna nooit moeite om een kaart te krijgen.