Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Vanuit Helmond op september 18, 2013, 20:00:40
Natuurlijk zijn alle supporters gelijk en moeten ze zich aan de regels houden. Ik zet nergens neer dat ik denk dat ik mij niet aan de regels hoef te houden.Wat mail aan Sarah betreft, daar krijg je meestal geen antwoord op, dan moet je bellen. Er is namelijk wel een regeling voor jullie. In mijn volgende post zal ik de regeling even uitleggen. Kan ik nu wel openbaar doen.
Ik bedoel ook niet te zeggen dat jij je niet aan de regels houdt hoor Vanuit Helmond.  :proost

En ik zie je volgende post met de regeling met belangstelling tegemoet   :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

weestwel

Massaal fakkels mee naar binnen nemen. Let the stadium fucking burn.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Len Cantello op september 18, 2013, 20:22:52
Tsja. Uit dit soort zaken komt weer naar voren dat het meeste personeel van de BVO op een andere manier in de wedstrijd zit dan supporters.
Vind het een trieste zaak dat de goedwillende supporters (ze gaan nm netjes via de officiele weg naar wedstrijden ipv geheel buiten de combi om.....) van ver zo'n moeite moeten doen om een kaartje te regelen.
Heb het al bij de aankondiging van z'n afscheid geroepen, op sommige momenten gaan we nog vreselijk terugverlangen naar Keimpe.

Daarentegen heb ik helemaal geen problemen met Sarah (en Niels)
Tot dusver alles prima geregeld (behalve Zwolle uit moeten missen) dus snap eerlijk gezegd sommige ophef niet.

dit is mien club

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 19, 2013, 10:04:14
Daarentegen heb ik helemaal geen problemen met Sarah (en Niels)
Tot dusver alles prima geregeld (behalve Zwolle uit moeten missen) dus snap eerlijk gezegd sommige ophef niet.

Dan moet je beter lezen ....  :(
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

misideoldskool

Idd geen enkele binding met de club! Mensen die al jaren bij de club komen krijgen gewoon een respectloze behandeling door het beleid van dit wijf!! l0l

misideoldskool

Vanuit Helmond

Citaat van: misideoldskool op september 19, 2013, 14:16:30
Idd geen enkele binding met de club! Mensen die al jaren bij de club komen krijgen gewoon een respectloze behandeling door het beleid van dit wijf!! l0l
Goed zo, maar ben het toch met je eens.  :devil :devil

dit is mien club

"ze wordt betaald en gaat met jan en alle man naar bed" 8P
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

misideoldskool

Weer een kwestie van de verkeerde persoon op de verkeerde plaats :(..op een bepaalde plaats bv. het oudste beroep van de wereld zou deze "vrouw" beter tot haar recht komen.

Ronnie tng

Citaat van: misideoldskool op september 19, 2013, 15:42:06
Weer een kwestie van de verkeerde persoon op de verkeerde plaats :(..op een bepaalde plaats bv. het oudste beroep van de wereld zou deze "vrouw" beter tot haar recht komen.

Bist lekker bezig maat  :koffie

misideoldskool

Locoleeuw

Anderhalf weekje is ut al suver!! Aanpakke die grootbekjes..
Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

sccleeuwarden

De laatste training (zaterdag) moet natuurlijk druk bezocht worden met hopelijk een sfeeractie om de groep zo scherp mogelijk te krijgen! We moeten laten zien dat wij er in ieder geval klaar voor zijn.