Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

09-08-2013: Roda JC - Cambuur

Gestart door Chipke, juni 13, 2013, 09:02:46

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Onze onvolprezen zeiksnor Richard?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

die zit op lesbos dus zal lastig gaan he

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Stiens op augustus 09, 2013, 11:04:47
De selectie en staf komt in ieder geval mooi op tijd aan want ik kwam de spelersbus rond 10:15 uur tegen bij Apeldoorn  :P

|:)  |:)  |:)  |:)

Shit, komen ze net op visite als ik op vakantie ben. Iedereen heel veel plezier en succes vanavond, vooral de aanwezige helden!!
Henk, held, bedankt

Goudvinger

Citaat van: denistel op augustus 09, 2013, 13:08:57
die zit op lesbos dus zal lastig gaan he

Dit neigt naar een statement..

12e man

Citaat van: Treb op augustus 09, 2013, 04:01:04
Barto boven Hemmen verkiezen..  :_schater

Dit is geen 3e klas waar je 5 wedstrijden mag aanmodderen voordat je eruit gehaald wordt. Hemmen 3 klassen beter in de 20 minuten tegen NAC dan Barto in 90 minuten.

Schiet mij maar lek..  :insane

Inderdaad

Barto kan beter meevoetballen etc. Hoor ik dwingt en Henk wel zeggen, maar volgens mij kan iedereen zien dat barto elke bal van zijn voet laat springen.

Tegen NAC won hemmen bijna elk duel en alle aannames waren perfect, iets wat ik van barto niet kan zeggen
Hemmen :0=

Yellow Army

Cambuur gaat niet 'voor het hok' hangen

Dwight Lodeweges gaat Cambuur vanavond (20.00 uur) op bezoek bij Roda JC niet met extra defensieve opdrachten het veld insturen.
,,We gaan niet voor het hok hangen'', sprak de trainer donderdag na de laatste training. ,,Maar uiteraard heb je ook met een tegenstander te maken. Henk de Jong en ik hebben Roda bekeken tegen Ajax (3-0 voor de Amsterdammers, red.). Tegen Ajax is het moeilijk inschatten wat de werkelijke kracht van een ploeg is. Wel
zijn ze er een paar goed doorheen gekomen en hebben ze kansen gehad.'' Afgaande op die laatste training begint Jody Lukoki op de rechterflank. Dat zou ten koste gaan van Oebele Schokker. Paco van Moorsel lijkt plaats te moeten maken voor Mohamed El Makrini. ,,Dat kan zo maar gebeuren'', aldus Lodeweges. ,,We hebben nu snelheid op de vleugels, dat is een geweldig wapen.''
De oefenmeester mist alleen Bart van Brakel en de al langer uitgeschakelde Marco van der Heide. Naar verwachting sluit Van Brakel volgende week aan bij de groep. Of de ontevreden reservedoelmanRuud Swinkels er dan nog bij is, blijft de vraag. ,,Ruud mag uitkijken naar een andere club'', bevestigde directeur Gerald
van den Belt nog maar eens.
De komst van Kew Jaliens lijkt een kwestie van tijd. Lodeweges gaat naar eigen zeggen 'graag met hem in zee'. ,,Dan is de groep compleet en hebben we veel concurrentie. Dat is altijd goed. Vecht het maar uit.''

Vermoedelijke opstelling: Nienhuis;
Droste, Leeuwin, Van der Laan, Bijker;
El Makrini, Bakker, Dijkstra; Lukoki,
Barto, Feldballe.

LC
Area 58

moodygrunn

Nog even terug naar 4 jaar geleden
In Henk en Sandor we trust

denistel

Citaat van: Goudvinger op augustus 09, 2013, 13:19:03
Dit neigt naar een statement..

hij zit er met zien vrouwtje en vernaakt zich best 33 :proost

Zweep

Iemand nog een link om de wedstrijd te zien vanavond?

Andre-Lwd

Citaat van: Stiens op augustus 09, 2013, 11:04:47
De selectie en staf komt in ieder geval mooi op tijd aan want ik kwam de spelersbus rond 10:15 uur tegen bij Apeldoorn  :P

|:)  |:)  |:)  |:)

Wij kwamen ze inderdaad ook daartegen.  |:)

Yellow Army

Er worden maar liefst 11 uitsupporters verwacht via de officiele weg meldt Fox Sports. Beetje jammer...
Area 58

Andre-Lwd

Citaat van: Yellow Army op augustus 09, 2013, 19:36:45
Er worden maar liefst 11 uitsupporters verwacht via de officiele weg meldt Fox Sports. Beetje jammer...
Was inderdaad even goed aandacht voor.

pvanbuijtene

Citaat van: Andre-Lwd op augustus 09, 2013, 19:40:59
Was inderdaad even goed aandacht voor.
Werden gewoon belachelijk gemaakt door die jankerd...ze moeten es nadenken over wat voor dag en afstand t is... alleen maar punten proberen te scoren dieloser