Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.341
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 2.327
  • Online ever: 2.327 (Vandaag om 09:22:44)
Gebruikers Online

Nieuw uit en thuis shirt

Gestart door JSE, mei 28, 2025, 20:53:25

Vorige topic - Volgende topic

The Prominence

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2026, 13:39:54Vanmiddag 16.00 presentatie nieuw uitshirt?

Lijkt het wel op, aan de hand van de preview lijkt het een wit/lichtgrijs shirt te worden

Stiens

Bernardo

mario

NRG

Nieuwe uitshirt is echt waanzinnig. Knap gedaan.

drg

Ehh.. doet een beetje aan als een fanshirt, ziet er ook wat kinderachtig uit die cijfers en dikke zwarte lijnen om de tekst.

Was leuker geweest als een tijdelijke actie shirt, niet als wedstrijdshirt.

Inferno-058

Tof uitshirt. Beste combo qua tenues ooit dit seizoen

The Prominence

AL

Citaat van: drg op juli 09, 2026, 16:24:32Ehh.. doet een beetje aan als een fanshirt, ziet er ook wat kinderachtig uit die cijfers en dikke zwarte lijnen om de tekst.

Was leuker geweest als een tijdelijke actie shirt, niet als wedstrijdshirt.

Eens.
Ik sla deze keer het uitshirt over denk ik. Het idee wel heel mooi overigens.

michello

Idee leuk, maar dan grijs, zonde.

NRG

Nu al uitverkocht. Dan doe je toch iets goed fout als club zijnde. Wel een hele heisa rond de introductie organiseren, maar geen shirts op voorraad hebben. Slecht hoor.

Derkx R.H.

Citaat van: NRG op juli 09, 2026, 18:56:25Nu al uitverkocht. Dan doe je toch iets goed fout als club zijnde. Wel een hele heisa rond de introductie organiseren, maar geen shirts op voorraad hebben. Slecht hoor.
:_schater
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Hirsch

Citaat van: michello link=msg=    410810 date=1783614290Idee leuk, maar dan grijs, zonde.

Nu matchen de zwarte capuchonnetjes wel weer met de kleuren op het veld  8)

gobo

Dit is wel een shirt zoals we nog niet eerder gezien hebben en daarmee een collecters item. Ik kan het wel waarderen dat er een "out of the box" shirt wordt gepresenteerd. Mooi shirt!
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Galdiano

Citaat van: NRG op juli 09, 2026, 18:56:25Nu al uitverkocht. Dan doe je toch iets goed fout als club zijnde. Wel een hele heisa rond de introductie organiseren, maar geen shirts op voorraad hebben. Slecht hoor.

Wat denk je van het moment van lanceren?
Vooraf al aangegeven houdt rekening met de vroege schoolvakanties.
Dit shirt wil je toch mee. En nu zijn we op vakantie en is alles al nagenoeg uitverkocht.
Hopelijk snel weer op voorraad.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets