Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.341
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 2.327
  • Online ever: 2.327 (Vandaag om 09:22:44)
Gebruikers Online

Nieuw uit en thuis shirt

Gestart door JSE, mei 28, 2025, 20:53:25

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: Galdiano op juli 09, 2026, 20:47:18Wat denk je van het moment van lanceren?
Vooraf al aangegeven houdt rekening met de vroege schoolvakanties.
Dit shirt wil je toch mee. En nu zijn we op vakantie en is alles al nagenoeg uitverkocht.
Hopelijk snel weer op voorraad.

Ik ben nu op vakantie in Zuid-Europa. Mijn zoon komt maandag deze kant op.Toen ik het nieuwe uitshirt zag direct gevraagd om één te kopen en mee te nemen. Helaas..

mugel

Ik reageer niet heel vaak meer op dit forum, maar ik heb nu wel even de behoefte.
Ergens overdag in mijn berichtjes zie ik dat het nieuwe uitshirt is gepresenteerd en ik zie een plaatje. Ik denk mooi. Eenmaal thuis een paar uur later zie ik de fantastische videopresentatie en de voledige afbeeldingen van het uit-tenue. Ik denk wow! Die wil ik hebben. Nee, deze moet ik hebben!  Alleen het shirt? Het broekje erbij is ook wel leuk. Een impulsaankoop was aanstaande voor best veel geld. Voor een outfitje wat ik dan enkel gebruik voor mijn eigen sportactiviteiten of misschien bij een zomerse dag in het stadion.
Maar dan ineens ontdek ik weer weer het klein denken. Alle shirts zijn binnen een paar uurtjes uitverkocht. Niet de eerste keer. Ik kan mijn e-mailadres achterlaten voor als ze weer beschikbaar zijn. Maar dan denk ik er waarschijnlijk anders over. Het emotionele deel van mijn brein heeft dan plaats gemaakt voor het rationele deel.'Ik heb al een paar shirts van Cambuur.'
Je had op je klompen kunnen aanvoelen, oh nee slechte woordkeuze.
Je had kunnen bedenken dat dit uitshirt populair zou zijn in de dopamine-fase.
Gemiste kans weer en ik denk misgelopen inkomsten.
Hulde voor de ontwerpers van het tenue. Hulde ook voor de media afdeling voor weer een mooie presentatie. Werk aan de winkel voor de marketing mensen.

Misschien koop ik het shirt alsnog.  8)

Galdiano

Cambuur blijft zo klein in marketing/merchendise.

Ideeën top. Canada shirt, veteranen shirt, vorig uitshirt en nu dit.

Er valt zoveel winst te behalen.  :zucht

Is er al bekend wat de levertijd is van de uitverkochte maten?

Mag hopen niet weer maanden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.

Even voor de mensen die het niet weten, de merchandise van Cambuur wordt gedaan door voetbalshop.nl, dus ook de aantallen die in voorraad zijn.... Dus afgeven op/schuld geven aan Cambuur is niet zo heel slim lijkt mij.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Bankzitter

Je hebt gelijk dat je wel bij de juiste partij moet klagen.

Maar voetbalshop handelt wel in opdracht van Cambuur... prima als de club dingen uitbesteed om het niet zelf te hoeven doen maar dan ook kun je als opdrachtgever ook voorwaarden in een contract opnemen over de leverbaarheid. Het is wel de naam Cambuur die op het shirt staat dus logisch dat de club dan ook wordt aangesproken.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juli 10, 2026, 08:48:32Je hebt gelijk dat je wel bij de juiste partij moet klagen.

Maar voetbalshop handelt wel in opdracht van Cambuur... prima als de club dingen uitbesteed om het niet zelf te hoeven doen maar dan ook kun je als opdrachtgever ook voorwaarden in een contract opnemen over de leverbaarheid. Het is wel de naam Cambuur die op het shirt staat dus logisch dat de club dan ook wordt aangesproken.
In de fanshop van het stadion zijn nog uitshirts verkrijgbaar..
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

NRG

Citaat van: Derkx R.H. op juli 10, 2026, 10:06:48In de fanshop van het stadion zijn nog uitshirts verkrijgbaar..

XS en XXL zeker..

NRG

Citaat van: Derkx R.H. op juli 10, 2026, 08:37:53Even voor de mensen die het niet weten, de merchandise van Cambuur wordt gedaan door voetbalshop.nl, dus ook de aantallen die in voorraad zijn.... Dus afgeven op/schuld geven aan Cambuur is niet zo heel slim lijkt mij.

Het blijven Cambuurshirts. Dat Cambuur een derde partij in de arm heeft genomen voor de verkoop doet daar niets aan af.

Derkx R.H.

Citaat van: NRG op juli 10, 2026, 10:09:32XS en XXL zeker..
Moet je gaan kijken in plaats van te zeuren..

Stiens

Stiens

Eind deze maand weer nieuwe voorraad van het uitshirt. In zowel de webshop als de fanshops in het centrum en bij het stadion  :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op juli 11, 2026, 11:20:23Eind deze maand weer nieuwe voorraad van het uitshirt. In zowel de webshop als de fanshops in het centrum en bij het stadion  :thumbsup
bedankt  :thumbsup

AL

Vandaag het uitshirt in het echt gezien en ik denk dat ik bij de 2% zit die het shirt niet geweldig vind.
Dus maar het thuisshirt gekocht. Voor het eerst sinds hele lange tijd vind ik het thuisshirt mooier dan het uitshirt.
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen haha.

Derkx R.H.

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
·
9 m
𝐔𝐢𝐭𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭 𝟐𝟎𝟐𝟔/𝟐𝟎𝟐𝟕

Op veler verzoek is het nieuwe uitshirt van SC Cambuur weer terug op voorraad! Kom vanaf 16.00 uur langs in de Fanshop of scoor hem via onderstaande link.
https://www.voetbalshop.nl/fanshop/cambuur-leeuwarden/wedstrijd.html#bd_sport_season_ids=10563

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juli 17, 2026, 12:17:11SC Cambuur
@SCCambuurLwd
·
9 m
𝐔𝐢𝐭𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭 𝟐𝟎𝟐𝟔/𝟐𝟎𝟐𝟕

Op veler verzoek is het nieuwe uitshirt van SC Cambuur weer terug op voorraad! Kom vanaf 16.00 uur langs in de Fanshop of scoor hem via onderstaande link.
https://www.voetbalshop.nl/fanshop/cambuur-leeuwarden/wedstrijd.html#bd_sport_season_ids=10563
als uutverkocht weer of nog niet online?