Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 6
  • Total: 6
6 gasten, 0 leden

FC Dordrecht - SC Cambuur 8-8-2025 20:00uur

Gestart door fred, juni 17, 2025, 17:14:33

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Het ziet ons ook niet mee hoor?.jammer we spelen een hele goede 2e helft.

Oud Cambuur

(Huile) Balk is vandaag ook weer1 grote ergenis

R058

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 21:44:54
(Huile) Balk is vandaag ook weer1 grote ergenis
Ik schaam me soms echt dat hij voor ons speelt. Zo irritant.
Daarnaast heeft Van der Veen in 5 minuten net zo vaak zn man gepasseerd als Balk in 1 hele wedstrijd. Visser zelfs meer goede voorzetten dan Balk. Snap niet waarom hij dan weer wel de hele wedstrijd mag blijven staan.

sunderland

Als je speelt zoals laatste 15 min met veel inzet dan heb geen moeite met dit resultaat. Daarvoor dramatisch

Oud Cambuur

Citaat van: R058 op augustus 08, 2025, 21:47:48
Ik schaam me soms echt dat hij voor ons speelt. Zo irritant.
Daarnaast heeft Van der Veen in 5 minuten net zo vaak zn man gepasseerd als Balk in 1 hele wedstrijd. Visser zelfs meer goede voorzetten dan Balk. Snap niet waarom hij dan weer wel de hele wedstrijd mag blijven staan.
Zelfs Bob ross doet het veel beter

zeewolde

Citaat van: sunderland op augustus 08, 2025, 21:48:03
Als je speelt zoals laatste 15 min met veel inzet dan heb geen moeite met dit resultaat. Daarvoor dramatisch
Helemaal eens

Korezev

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 21:50:46
Zelfs Bob ross doet het veel beter
Ik begrijp ook niet waarom er dan zo opgegeven wordt van die man uit Manchester, ik geniet elke keer van Marsman, maar ik zal er wel geen verstand van hebben

zeewolde

R058

Citaat van: Korezev op augustus 08, 2025, 21:53:36
Ik begrijp ook niet waarom er dan zo opgegeven wordt van die man uit Manchester, ik geniet elke keer van Marsman, maar ik zal er wel geen verstand van hebben
Slaat ook nergens op dat iedereen hem zo afbrandt elke keer vind ik. Galvez vind ik verder wel beter maar Marsman is prima als tweede optie.

CambuurArnhem

Citaat van: sunderland op augustus 08, 2025, 21:48:03

Precies. Kennelijk hadden we een rode kaart nodig om wakker te worden. Jammer dat die van R?lke er niet in ging.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: R058 op augustus 08, 2025, 21:54:51
maar Marsman is prima als tweede optie.

Laten we het zo zeggen: we kunnen ons weinige geld duidelijk beter aan andere posities uitgeven
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

CambuurAmersfoort

Balk is echt een beetje g?nant aan het worden. Als het dan niet loopt bij hem gedraagt hij zich als een kind van 5...zo zonde want we hebben vorig jaar gezien dat ie ze wel kan maken.

Verder erg tevreden met de instelling van het team nadat we met 10 kwamen. Laat dit een les voor volgende keer zijn dat je met de goede instelling vanaf het begin een stuk verder komt.

Noordcambuur

Wat een verschil ik heb genoten van de laatste 25 minuten en nog kansen ook nog we waren beter dan Dordrecht laatste 25 minuten.

Trainert!

Citaat van: R058 op augustus 08, 2025, 21:54:51
Slaat ook nergens op dat iedereen hem zo afbrandt elke keer vind ik. Galvez vind ik verder wel beter maar Marsman is prima als tweede optie.

Marsman viel geweldig in. Zat pit in

Noordcambuur

Marsman speelde goed maar ook van der Veen hoor.