Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 6
  • Total: 6
6 gasten, 0 leden

FC Dordrecht - SC Cambuur 8-8-2025 20:00uur

Gestart door fred, juni 17, 2025, 17:14:33

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Dramatische 1e helft. Totaal geen inzet en felheid, niks gecre?erd. 2e helft begon veel beter, wel inzet, felheid en durf om te voetballen en na de rode kaart zelfs nog beter. Kortom, met dezelfde intenties in de 2e helft gaan we zeker de nodige potjes winnen.

Prima invalbeurten van vd Veen en Marsman trouwens.
Area 58

Trainert!

Citaat van: sunderland op augustus 08, 2025, 21:48:03
Als je speelt zoals laatste 15 min met veel inzet dan heb geen moeite met dit resultaat. Daarvoor dramatisch

ik wel, dit hadden ze die 75 minuten daarvoor ook moeten doen. En als je dan verliest dan is dat maar zo

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op augustus 08, 2025, 21:57:58
Wat een verschil ik heb genoten van de laatste 25 minuten en nog kansen ook nog we waren beter dan Dordrecht laatste 25 minuten.
Dat is ook weer wat overdreven die lui hebben 3 opgelegde kansen gemist, het was de laatste 20 minuten redelijk maar de 70 minuten daarvoor waren schandalig slecht

mark1989

Balk heeft voorin veel te weinig rendement. De ruimte lag op rechts, maar er komt niks uit, omdat hij of zijn man niet voorbij komt en niet goed kan afkappen voor een voorzet. Daarom werd Sjostrand naar de rechterkant gehaald de tweede helft. Die keuze snap ik wel.

Ik vond Cambuur de tweede helft beter staan en zie wel potentie in dit team.

Scc0511

Lachwekkend dat je dit de eerste 70 min op de mat legt. Om je dood te schamen. We kunnen weer lekker achter de feiten aan lopen.

Noordcambuur

Citaat van: R058 op augustus 08, 2025, 21:54:51
Slaat ook nergens op dat iedereen hem zo afbrandt elke keer vind ik. Galvez vind ik verder wel beter maar Marsman is prima als tweede optie.
nergens om hoor maar Marsman was vandaag beter dan Galvez.

mindra

nog 35 wedstrijden, goed trainen zoals elke week

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op augustus 08, 2025, 21:59:32
Dramatische 1e helft. Totaal geen inzet en felheid, niks gecre?erd. 2e helft begon veel beter, wel inzet, felheid en durf om te voetballen en na de rode kaart zelfs nog beter. Kortom, met dezelfde intenties in de 2e helft gaan we zeker de nodige potjes winnen.

Prima invalbeurten van vd Veen en Marsman trouwens.
verdomme ik ben je eens helemaal  :thumbsup

Specuveter

Met een beetje geluk pak je ook nog een onverdiend punt.
Dit soort vechtwedstrijden zijn trouwens niet aan Diemers besteed.
Vrije trappen en corners wederom ver onder de maat.

R058

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 08, 2025, 21:56:15
Balk is echt een beetje g?nant aan het worden. Als het dan niet loopt bij hem gedraagt hij zich als een kind van 5...zo zonde want we hebben vorig jaar gezien dat ie ze wel kan maken.

Verder erg tevreden met de instelling van het team nadat we met 10 kwamen. Laat dit een les voor volgende keer zijn dat je met de goede instelling vanaf het begin een stuk verder komt.
Ik snap ook niet waarom dat zo vaak maar niet lukt om gewoon vol erop te gaan. Telkens maar dat halve drukzetten. Elke keer als het met intensiteit gebeurt, knalden ze de bal over de zijlijn. Hetzelfde met aanvallen. Telkens maar tikkie breed of tikkie terug. Maar als Van der Veen erin komt, zoekt hij constant zn man op en ontstaat er gevaar. Wat zijn dan de instructies van de technische staf? Of ze luisteren niet naar de instructies of het klopt tactisch niet.

wiekie1969

Zat werkelijk waar nul komma nul spirit in. Jansen was enigste die zijn niveau haalde. De aankopen waren lachwekkend slecht. Die Mulders bij de 1-0. Om te janken wast. Ze laten van Mullem gaan en dan halen ze Berkhout. Wat een drama die vent. Sjostrand en Binder, niet een knikker geraakt. Diemers totaal uit vorm.  Balk om te janken zo slecht. Souren steeds een stap te laat. Niet een fatsoenlijke aanval gezien. In jaren niet zo'n slecht Cambuur gezien. Onthutsend, ontluisterend slecht. En wie dat niet ziet mut opnomen wudde in een inrichting

Tanjajeah

Fantasieloos en machteloos eerste uur. Plichtmatig heen-en-weer getik en elk diepe bal balverlies.
Gek genoeg  werd het beter met 10 man.

denistel

een wedstrijd als zo velen vorig seizoen slap beginnen en dan op het
einde nog eens volle bak en ook nog met 10 man waarom niet vanaf
het begin en waarom geen Kooistra voor Balk die deed maar wat,
Komende week de koploper op bezoek

Bankzitter

Sanodor wilde zijn papiertjes niet halen... dus waarom daarover doorzeuren?

Harry L.

Werkelijk waar niet om aan te gluren, wordt weer precies hetzelfde als de afgelopen 2,5 jaar. Hopen dat de rest ook weer zo dramatisch is als verleden jaar en dat je de playoffs in rolt.