Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Wat een treurnis. Heeft niks met voetbal te maken dit.

PePe

Waar heb ik naar zitten kijken, wat slecht. Kiam en Daan Visser onmiddellijk banken.
Gratis punten.

hobbes

Die punten die we vorig jaar in het begin verspeelden worden nu in ieder geval binnen geharkt.

Oud Cambuur

Balk kan hoop ik nu uit de etalage wat een bak ergenis is dat zeg. Galvez was slecht vandaag Marsman had een goede invalbeurt. Jansen  MOTM dan weet je het wel. Gauw vergeten deze pot op naar VVV

Bernardo

Citaat van: YellowBlue op augustus 25, 2025, 22:11:53
aan de bal ja. Verdedigend toch heel matig hoor.

Verdedigend alsnog beter dan Galvez, wat die vandaag aan het doen was.

Tanjajeah

3 wedstrijden gespeeld, 1 goal gemaakt (en vandaag een eigen doelpunt)....Had er iemand al opgemerkt dat ??k dit seizoen scoren weer een probleem is/wordt? Dat is toch eigenlijk best wel ongelofelijk na vorig seizoen, 'doelpunten halen' had prioriteit nr 1 moeten zijn. Het is te hopen dat vd Sande ze gaat maken.

De Gast

Ik had even het idee dat we naar een top AZ zaten te kijken maar toen ik zag dat ze bijna onderaan stonden kreeg ik het meer het idee dat wij gewoon heel matig zijn.

Hoe kan het dat wij w??r achterin de baas zijn en w??r voorin niks kunnen lijken klaar te spelen.. inmiddels wedstrijd 3 alweer om snel te vergeten.

Bernardo

Met nu 2 thuiswedstrijden voor de boeg, kan het hopelijk qua punten een prima seizoenstart worden.

Destroyer

Citaat van: Tanjajeah op augustus 25, 2025, 22:19:10
3 wedstrijden gespeeld, 1 goal gemaakt (en vandaag een eigen doelpunt)....Had er iemand al opgemerkt dat ??k dit seizoen scoren weer een probleem is/wordt? Dat is toch eigenlijk best wel ongelofelijk na vorig seizoen, 'doelpunten halen' had prioriteit nr 1 moeten zijn. Het is te hopen dat vd Sande ze gaat maken.

Thijssen, Amofa, vd Sande eigenlijk de enige lichtpuntjes vanavond. Snel vergeten en naar zondag. Hopelijk herpakken ze zicht thuis  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Citaat van: Destroyer op augustus 25, 2025, 22:27:39
Thijssen, Amofa, vd Sande eigenlijk de enige lichtpuntjes vanavond. Snel vergeten en naar zondag. Hopelijk herpakken ze zicht thuis  :scc

Baouf was ook weer prima, Amofa en Baouf zijn wel 2 voltreffers.

denistel

3 punten maar spel niet om aan te zien je vraagt je af hoe we proberen te spelen
vooral 2e helft maar wat hopen dat je de 0-1 vast houdt amper zelf een aanval ,

Zuid1991

De Jong over Ferrah: "Dat mannetje is niet bang, die gaat zijn waarde wel hebben voor ons"

En wat doet ie? De gehele wedstrijd mag ie banken?Omdat hij zogenaamd moet wennen aan systeem?..Jezus!
Een ongelofelijke zwakke wedstrijd, je hebt behoefte aan enige creativiteit en dan bijna alleen verdedigende wissels.
Wat is nu de waarde van die onnozele Balk?
Die heeft nu echt 3 wedstrijden niks laten zien. Ja,dat onnozele domme gedrag?.
Dan had je die Ferrah er toch allang moeten in gooien?
Snap het echt totaal niet?.

V-man

Kloten stroomuitval. Om 20.35 verholpen. 2e helft kunnen zien. We mogen heel blij zijn met de punten.

sunderland

PePe

Citaat van: V-man op augustus 25, 2025, 22:42:18
Kloten stroomuitval. Om 20.35 verholpen. 2e helft kunnen zien. We mogen heel blij zijn met de punten.

Je hebt niks gemist.