Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Harm Zeinstra

Gestart door Chipke, juni 14, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

De hoge ballen zijn voor Harm nog steeds een niet te overwinnen probleem.
Hij springt niet op het goede moment, waardoor hij geen controle heeft en de ballen steeds los laat of verkeerd weg boxt.
Ik snap dan ook niet dat hier niet op getraind wordt.

Bernardo

Lekker afscheid van nemen in de zomer.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

okkele

cambuur onwaardig.....weg met die vent.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

YellowBlue

hobbes

Citaat van: okkele op februari 11, 2017, 16:51:48

Je moet er wel minstens 11 overhouden

Yellow Army

COL onwaardig... weg met die Okkie  :devil
Area 58

reisbureau

Net ff beelden terug gezien van tegendoelpunt van afgelopen vrijdag.
2 x ingeschoten en tegen gehouden. Ploegmaten stonden er bij te kijken of dat een 3e keer ook zou lukken.
Helaas niet dus.

DK

al met al hebben we leuke keepers, maar geen mannen die veel punten pakken in een seizoen. Als we verder willen groeien hebben we betere nodig.. dus mooi afscheid van nemen in de zomer en een goede keeper halen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: reisbureau op februari 13, 2017, 17:14:03
Net ff beelden terug gezien van tegendoelpunt van afgelopen vrijdag.
2 x ingeschoten en tegen gehouden. Ploegmaten stonden er bij te kijken of dat een 3e keer ook zou lukken.
Helaas niet dus.
Hij had de eerste al over moeten tikken, niets aan de hand geweest
Henk, held, bedankt

Collingwood

Geeft net als Hoefdraad aan graag te willen blijven. Dat Cambuur de boot nog afhoudt met betrekking tot dit soort spelers (die het toch meer dan prima doen) zegt wat mij betreft genoeg over de ambitie van de club.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Collingwood op mei 05, 2017, 13:48:36
Geeft net als Hoefdraad aan graag te willen blijven. Dat Cambuur de boot nog afhoudt met betrekking tot dit soort spelers (die het toch meer dan prima doen) zegt wat mij betreft genoeg over de ambitie van de club.

ast dan siest dan barto en peersman al 3 maanden leden weer verlengd zijn is het eigenlijk
vreemd dat ze met deze spelers zo lang wachten. ik snap het wel als we ere div gaan spelen
moet je misschien anderen zoeken maar dat is bij barto zeker ook zo en peersman kwam
vorig jaar ook zwaar te kort in de ere div.

Collingwood

Citaat van: denistel op mei 05, 2017, 14:41:49
ast dan siest dan barto en peersman al 3 maanden leden weer verlengd zijn is het eigenlijk
vreemd dat ze met deze spelers zo lang wachten. ik snap het wel als we ere div gaan spelen
moet je misschien anderen zoeken maar dat is bij barto zeker ook zo en peersman kwam

Ik snap wat je bedoelt, als Peersman en Barto (voor de breedte) kunnen blijven, dan Hoefdraad en Zeinstra ook. Zal misschien te maken hebben met dat de eerste twee een optie in hun contract hadden en de anderen niet. Misschien dat daar bepaalde voor Cambuur gunstige voorwaarden aan verbonden waren (hetzelfde salaris, bijvoorbeeld).

Overigens sta ik wel achter die verlengingen. Ik denk dat je geen betere tweede spits gaat krijgen dan Barto (kijk maar hoeveel moeite we al jaren hebben met het vinden van een eerste spits), en Peersman heeft zich dusdanig ontwikkeld dat ik denk dat hij nu wel mee kan in de eredivisie, zeker verdedigend. Wel moet hij een serieuze concurrent krijgen die met name aanvallend sterker is.

Hoefdraad zou ik ook houden, al was het maar omdat hij op alle posities voorin prima uit de voeten kan. Zeinstra hangt een beetje af van wat ze van plan zijn met Bos. Wordt die tweede keeper, dan kun je kijken naar een betere eerste keeper. Wordt Bos de derde man, dan zou ik Zeinstra ook bij laten tekenen.
Kalmte alleen kan u redden.

piene hassus

tekene late disse man, het sich goed ontwikkeld

Vlampiep

Citaat van: denistel op mei 05, 2017, 14:41:49
Het kan zo maar dat Hoefdraad zijn financiele eisen hoger heeft gesteld dan die van de afgelopen periode en misschien clausules in zijn contract wil laten opnemen.