Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Harm Zeinstra

Gestart door Chipke, juni 14, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Terrecht toch? Hoefdraad kwam waarschijnlijk met een laag salaris voor de breedte en is nu basisspeler en vaak beslissend. Daarbij waarschijnlijk zijn laatste contract, dus dan ga je voor de hoogste bieder.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op mei 05, 2017, 17:23:07
Terrecht toch? Hoefdraad kwam waarschijnlijk met een laag salaris voor de breedte en is nu basisspeler en vaak beslissend. Daarbij waarshijnlijk zijn laatste contract, dus dan ga je voor de hoogste bieder.
Het is zijn vak, dus moet je in een relatief korte tijd proberen er zoveel mogelijk uit te halen.

Collingwood

Ik ben om, er moet idealiter een andere keeper komen. Zeinstra heeft het in de competitie uitstekend gedaan, maar zodra er spanning op komt verandert hij in een zenuwpees. Zat er met een voorzet twee keer helemaal naast, en had die slechte uittrap. Puur geluk dat één van die momenten niet een tegengoal opleverde. Ik denk ook even terug aan die tegengoal bij De Graafschap vorig seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Komt bij dat de tegengoal moest hebben. Weliswaar werd hem het zicht ontnomen door Peersman, maar was absoluut houdbaar
Area 58

Geelblauwstiens

Had tweede helft een formidabele redding!!!!!

Bankzitter

Reflex zonder na te denken, dat gaat goed... moet 'ie keuzes maken onder druk dan wordt het een twijfelaar.

Collingwood

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 18, 2017, 22:51:36
Had tweede helft een formidabele redding!!!!!

Dat is het probleem ook niet. Hij houdt er vaker ballen uit waarvan ik denk, hoe houdt hij hem tegen? Maar ik zie graag een keeper die rust uitstraalt, zoals Jones van Feyenoord (die houdt overigens ook genoeg prima ballen tegen).

Niet alleen kan onzeker optreden van een doelman leiden tot tegengoals, het kan ook zijn uitwerking op de rest van de verdediging (al lijken Schilder en Steenvoorden daarvan niet echt onder de indruk te raken).
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op mei 18, 2017, 22:26:01
Ik ben om, er moet idealiter een andere keeper komen. Zeinstra heeft het in de competitie uitstekend gedaan, maar zodra er spanning op komt verandert hij in een zenuwpees. Zat er met een voorzet twee keer helemaal naast, en had die slechte uittrap. Puur geluk dat één van die momenten niet een tegengoal opleverde. Ik denk ook even terug aan die tegengoal bij De Graafschap vorig seizoen.

Juist!!!!!!

carlo de leeuw

Citaat van: Yellow Army op mei 18, 2017, 22:46:55
Komt bij dat de tegengoal moest hebben. Weliswaar werd hem het zicht ontnomen door Peersman, maar was absoluut houdbaar
Is een zenuwpees als het spannend word en moet w.m.b. een nieuwe 1e keeper komen, maar die tegengoal vond ik vrij onhoudbaar.

hobbes

Citaat van: Yellow Army op mei 18, 2017, 22:46:55

Bal komt van dichtbij en is hard, houdbaar voor een Neuer misschien maar er zijn weinig keepers in Nederland die hem hadden gehad.

Vlampiep

Harm heeft mij in de 2 competitie helft meerdere malen verrast met spectaculaire reddingen.
Zijn makke is dat hij soms zijn zenuwen moeilijk in toom kan houden en vreemde maneuvres maakt.
Dikke voldoende voor de Juup.

Yellow Army

Citaat van: hobbes op mei 19, 2017, 19:43:36
Bal komt van dichtbij en is hard, houdbaar voor een Neuer misschien maar er zijn weinig keepers in Nederland die hem hadden gehad.

Bal was niet hard, was een mislukte dropkick. Bal komt in de loop van de keeper nagenoeg recht op hem af. Alleen op het moment van schieten blokt Peersman net zijn zicht.
Area 58

denistel

die peersman draaide zien reet naar de bal ipv te blokken man.

ruubmac

Gebaseerd op deze wedstrijd. Zeinstra ERUIT

michello

Uitstraling van een wijf. Keept als een wijf. En een zenuwpees.
Mooi maar terug naar Emmen ofzo.