Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Harm Zeinstra

Gestart door Chipke, juni 14, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: zeewolde op mei 31, 2017, 07:48:41
Telgenkamp weer halen zou wel een hele grote fout zijn

Telgenramp, daar ben ik klaar mee. Leuke keeper voor Emmen, maar niet meer voor ons. Het is wel een uitdaging om als TS een betere betaalbare keeper te vinden dan de keepers die er zaten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DayDreamer

Er zijn in Nederland zoveel slechte keepers in het betaalde voetbal, dat is echt niet normaal.
Dat ze dan Zeinstra niet verlengen vind ik toch vreemd, deed het niet onaardig, ok, was ook niet heel goed, maar ook niet heel slecht ofzo.
Ben echt benieuwd waar ze mee op de proppen komen, want nogmaals, er zijn zoveel slechte keepers in het voetbal hier, en dan moeten we ook nog eens 2 nieuwe keepers hebben.
Zeinstra kun je wat mij betreft prima als 2e keeper erbij hebben.

Marc S

Zal wel niet hebben willen tekenen omdat hij geen garantie kreeg om eerste keeper te worden.

Delamere

Zeinstra heeft het naar zijn mogelijkheden redelijk gedaan. Meer dan dit zit er domweg niet in. En ondanks het feit dat het inderdaad stikt van de hopeloze keepers, heb ik er alle vertrouwen in dat vd Belt al een paar beteren achter de hand heeft.

piene hassus

un 6, er waren twijfels bij hem over bepaalde onderdelen in zijn spel die bleven; is dit syn plafon? De kieperstrener kon um dus oek niet beter make.

Galdiano

Citaat van: Marc S op mei 31, 2017, 09:32:03
Zal wel niet hebben willen tekenen omdat hij geen garantie kreeg om eerste keeper te worden.

De aanzegging is door Cambuur gedaan.
Zeinstra had graag willen blijven.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Citaat van: piene hassus op mei 31, 2017, 11:17:26
un 6, er waren twijfels bij hem over bepaalde onderdelen in zijn spel die bleven; is dit syn plafon? De kieperstrener kon um dus oek niet beter make.

Ik vind hem wel degelijk beter geworden gedurende het seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

piene hassus

Het gien groat genoege stappen maakt in de ogen fanne TS

diekhuzen

Ik vind het wel logisch en met name omdat beide keepers te veel zwakken momenten hebben en bovendien geen rust uitstralen. Zeinstra heeft het redelijk gedaan, maar in de beslissende momenten zeker niet  overtuigend. Keeper moet vooral een stabiele factor zijn en rust uitstralen.

gobo

ik vind het nogal een gok. Als ik de meeste keepers van andere jupiler clubs dit seizoen zag, dan was het bij ons nog niet zo slecht. Ik ben benieuwd met welke topkeeper ze nu dan gaan aankomen. maar aangezien ze hem niet eens als tweede keeper houden ga ik er maar vanuit dat de TS er van overtuigd is dat ze iets beters kunnen vinden.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

El FLaco

Zeinstra is zeker voor JL begrippen een uitstekende keeper

Onbegrijpelijk deze keuze

justremco

Citaat van: El FLaco op mei 31, 2017, 15:13:03

Vind hem een redelijke keeper die de zenuwen krijgt van belangrijke wedstrijden. Als we verder willen zullen we moeten doorselecteren. Heb er vertrouwen in dat vd Belt een betere doelman gaat vinden

Collingwood

Citaat van: El FLaco op mei 31, 2017, 15:13:03

Hangt toch volledig af van het alternatief waar ze mee komen?

DeBruyne

Ja inderdaad. Al had hij van mij gerust mogen blijven als 2e keeper. Nu moet je 2 keepers halen, of schuift Bos door als reservekeeper?

Collingwood

Citaat van: DeBruyne op mei 31, 2017, 15:29:45
Ja inderdaad. Al had hij van mij gerust mogen blijven als 2e keeper. Nu moet je 2 keepers halen, of schuift Bos door als reservekeeper?

Hij heeft wel een profcontract gekregen, dus zou me niet verbazen. Drie keepers met een contract lijkt me wat geldverspilling, zeker omdat we ook nog een belofteteam hebben.