Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: dizzhead op mei 14, 2014, 19:58:26
3,5 x 90 = 315.000 - dus die theorie zou dan kloppen. Jammer, had wel wat meer gehoopt. Maar desalniettemin een mooie transfer en al het geld kunnen we gebruiken voor aflossing en aansterking.
vind dat een lachertje

dizzhead

Citaat van: sunderland op mei 14, 2014, 20:01:30
vind dat een lachertje

ik ook. Maar goed als we met die theorie dus uitgaan van z'n dubbele salaris zou dat neerkomen op 630.000; dat is dan weer een bedrag waar ik me meer in kan vinden.

sccvl

Citaat van: dizzhead op mei 14, 2014, 20:07:46
ik ook. Maar goed als we met die theorie dus uitgaan van z'n dubbele salaris zou dat neerkomen op 630.000; dat is dan weer een bedrag waar ik me meer in kan vinden.
Komt vanzelf wel in het openbaar ;)

dit is mien club

325.000 zou veel te weinig zijn, dan pist Cambuur flink naast de pot
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Sakas

Citaat van: dit is mien club op mei 15, 2014, 13:42:47
325.000 zou veel te weinig zijn, dan pist Cambuur flink naast de pot

Eensch...
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Sakas op mei 15, 2014, 13:44:02
Eensch...

Bedrag zou toch in termijnen betaald worden? Ik ga nog steeds uit van 5 ton +

Destroyer

4 a 5 ton gok ik.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dit is mien club

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 15, 2014, 15:01:10
Bedrag zou toch in termijnen betaald worden? Ik ga nog steeds uit van 5 ton +

Waaruit maak je dat op?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: dit is mien club op mei 15, 2014, 15:34:32
Waaruit maak je dat op?

Als er in termijnen betaald gaat worden zal het niet om 1,2,3 ton gaan lijkt me

dit is mien club

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 15, 2014, 15:39:08
Als er in termijnen betaald gaat worden zal het niet om 1,2,3 ton gaan lijkt me

Nee maar waar bl;ijkt uit dat het in termijnen wordt betaald?

Oebieman

Citaat van: dit is mien club op mei 15, 2014, 15:43:35
Nee maar waar bl;ijkt uit dat het in termijnen wordt betaald?

Dit interview met van den Belt, wat door de LC is afgenomen

http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/27120

Collingwood

Henk Albers @HenkAlbers1970 
#Cambuur aanvoerder Ramon Leeuwin wordt zéér waarschijnlijk maandag als aanwinst #FCUtrecht gepresenteerd. (update)

Medische keuring zal dus wel goed zijn gegaan, alvast succes daar Leeuwin (behalve tegen SCC)!

Kalmte alleen kan u redden.

SCCRulez

Citaat van: Collingwood op mei 16, 2014, 17:07:09
Medische keuring zal dus wel goed zijn gegaan, alvast succes daar Leeuwin (behalve tegen SCC)!
Keihard uitglijden en Ogbeche scoort enige goal van de wedstrijd. Verder veel succes Ramon!

yellow@ndblue

Cambuur verdient half miljoen euro aan Leeuwin

Helft van transferbedrag naar spelersfonds, andere helft herinvesteren in selectie

Pas in 2015 of 2016 verwacht SC Cambuur weer financieel gezond te zijn. Het geldbedrag dat de club opstrijkt door de transfer van Ramon Leeuwin, die voor tussen de 400.000 à 500.000 euro vertrekt naar FC Utrecht, kan de club dan ook goed gebruiken. In de Leeuwarder Courant legt voorzitter Ype Smid (46) uit waar de inkomsten naar toe zullen gaan.

Ongeveer de helft wordt afgedragen aan de twaalf leden van het spelersfonds, waartoe ook Smid behoort. "De andere helft kunnen we herinvesteren in de spelersgroep. Er is in het verleden ook geld gestoken in spelers als Danny Guijt, Paul Beekmans, Léon Hese en Ruud ter Heide. Dat is een last die we nog altijd met ons meedragen, want niet een van die spelers is verkocht."

Niet zo dat we moeten verkopen om de exploitatie rond te krijgen

De preses voorziet dat de druk op spelerssalarissen hoger zal worden met een boel aflopende contracten na komend seizoen. "Straks moet je een keuze maken. Je gaat contracten openbreken en verlengen of je neemt het risico dat sommige spelers over een jaar zo de poort uitlopen", doelt Smid op de afweging waarvoor SC Cambuur staat. "Maar het is niet zo dat we moeten verkopen om de exploitatie rond te krijgen."

Dat laatste blijkt uit het feit dat de Leeuwarders een bod van FC Groningen op Martijn van der Laan hebben afgewezen. Door de transfer van Leeuwin is de centrumverdediger in principe niet te koop. Het contract van Van der Laan loopt door tot medio 2015, waarna de club een optie voor nog een jaar kan lichten.

http://cambuur.clubwatcher.nl

speculeter

Nog steeds niet officieel? ?
Dat hij naar Utrecht gaat bedoel ik.