Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

@VoetbalPrimeur: Actief FC Utrecht kondigt presentatie tweede zomeraanwinst aan: http://bit.ly/RWofzg

Voetbal12

Wat een schande dat cambuur spelers verkoopt voor 275.000. Euro het was vroeger al een slecht beleid en nog steeds en slecht beleid. Bij cambuur.  Je geeft je winnaar zilveren schoen gratis weg  erg dom.   

sccambuurlwdd

Hoe kom je bij een bedrag van 275.000?

dizzhead

Citaat van: Voetbal12 op mei 22, 2014, 10:13:20
Wat een schande dat cambuur spelers verkoopt voor 275.000. Euro het was vroeger al een slecht beleid en nog steeds en slecht beleid. Bij cambuur.  Je geeft je winnaar zilveren schoen gratis weg  erg dom.   

Dit heeft ook te maken met afspraken met Ramon, we zijn net gepromoveerd, Ramon is lang geblesseerd geweest voordat die naar ons kwam en had maar 1 jaar contract. Ik had ook meer gehoopt en verwacht, maar je huidige salaris heeft behoorlijk invloed op de transfersom die gevraagd kan worden - tenzij het buitenland komt, dan is er vaak wel wat meer mogelijk.

Collingwood

Citaat van: dizzhead op mei 22, 2014, 10:25:46
Dit heeft ook te maken met afspraken met Ramon, we zijn net gepromoveerd, Ramon is lang geblesseerd geweest voordat die naar ons kwam en had maar 1 jaar contract. Ik had ook meer gehoopt en verwacht, maar je huidige salaris heeft behoorlijk invloed op de transfersom die gevraagd kan worden - tenzij het buitenland komt, dan is er vaak wel wat meer mogelijk.

Dat. En waarschijnlijk is het transferbedrag niet 275.000, maar ligt het tussen de 400.000 en 500.000 (volgens de LC).

EDIT: Volgens de HaH (Henk Albers) gaat het wel degelijk om 275.000, plus een bonus van 50.000 als Utrecht zich kwalificeert voor Europees voetbal. Dat bedrag zou mij ook wel enigszins tegenvallen. Zeker gezien het feit dat de helft van dat bedrag naar het spelersfonds gaat.
Kalmte alleen kan u redden.

Clint

En 15% van het transferbedrag bij een eventuele doorverkoop.

Collingwood

Citaat van: Clint op mei 22, 2014, 10:46:30
En 15% van het transferbedrag bij een eventuele doorverkoop.

Klopt, zag net dat ik daar overheen had gelezen. Al met al zou het dan nog wel 4 à 5 ton kunnen worden, maar daar hangen dan nog wel behoorlijk wat mitsen en maren aan.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op mei 22, 2014, 10:26:48
Dat. En waarschijnlijk is het transferbedrag niet 275.000, maar ligt het tussen de 400.000 en 500.000 (volgens de LC).

EDIT: Volgens de HaH (Henk Albers) gaat het wel degelijk om 275.000, plus een bonus van 50.000 als Utrecht zich kwalificeert voor Europees voetbal. Dat bedrag zou mij ook wel enigszins tegenvallen. Zeker gezien het feit dat de helft van dat bedrag naar het spelersfonds gaat.
Valt tegen maar aan de andere kant loopt hij niet gratis weg(wat ook had gekund).En met zo'n 225000(salaris en de helft van de transfersom) kan je de selectie wel degelijk sterker maken lijkt me..

Collingwood

Zeker geen reden om te wanhopen, inderdaad. Had zelf persoonlijk alleen iets meer verwacht, maar dat zou ook aan mij kunnen liggen.  :P

michello

Als er daadwerkelijk meer clubs naar hem hengelden vraag ik me af of er niet meer had kunnen worden gevangen met deze transfer. Maar goed, gezien de details in de HAH zullen deze cijfers wel kloppen. Hopen op een topjaar van Leeuwin dan maar en dat ie voor €1,5 miljoen of meer doorverkocht wordt.

Galdiano

Enkele clubs waaronder PSV waren afgehaakt.
Cambuur heeft ook bewust gekozen voor het snelle geld, zodat ze nu al kunnen investeren in nieuwe spelers, ipv afwachten en dat hij veel later vertrekt.

Vind het een prima deal.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2014, 12:22:35
Enkele clubs waaronder PSV waren afgehaakt.
Cambuur heeft ook bewust gekozen voor het snelle geld, zodat ze nu al kunnen investeren in nieuwe spelers, ipv afwachten en dat hij veel later vertrekt.

Vind het een prima deal.

Dat is wel slim, aangezien het van groot belang is om Leeuwin door een goede speler te vervangen.

speculeter

Citaat van: Collingwood op mei 22, 2014, 12:28:30
Dat is wel slim, aangezien het van groot belang is om Leeuwin door een goede speler te vervangen.
zeeer benieuwd wie ze op het oog hebben
als zijn vervanger.

SCC-J

Citaat van: Voetbal12 op mei 22, 2014, 10:13:20
:O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O

sccvl

Toch klopte mijn bron wel he? 325.000 :-) wil t toch even kwijt haha