Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
37 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: denistel op juni 24, 2013, 13:50:03
zag er goed uit bij de testen,,goed voor de luchtmacht van ons,,,opvolger voor bakens hek ut op

Centrum met leeuwin broekhof  denk ik.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 24, 2013, 16:17:41
Centrum met leeuwin broekhof  denk ik.
nee op zeker niet .Vd Laan met Leeuwin denk ik

sunderland

Bist weer mooi op tijd thuis .Vlgnd keer maar even langer blijven met Koelkast ;) :devil

denistel

Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 16:25:11

ik zou broekhof niet onderschatten sunderland

vialli

Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 16:25:11

Ik su mar niet teveul op vd Laan rekene !!!!

SCCRulez

http://www.youtube.com/watch?v=QtCQJo_Y9Cw
Echte versterking, plek van Bakens maar innemen. Broekhof- vd laan concurreren om andere plek; is volgens mij nog geen uitgemaakte zaak

sunderland

Citaat van: vialli op juni 24, 2013, 21:23:31
Ik su mar niet teveul op vd Laan rekene !!!!
vertel

sunderland

Citaat van: denistel op juni 24, 2013, 21:09:14
ik zou broekhof niet onderschatten sunderland
Als er nu 1 speler is waarvan ik zeker weet dat de erediv aan kan is het vd Laan

Sonnema

Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 21:49:25
vertel

Heeft weer wat last gekregen van zijn oude blessure.

SCCRulez

Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 21:50:17
Als er nu 1 speler is waarvan ik zeker weet dat de erediv aan kan is het vd Laan
Ben ik toch wat minder zeker van.. Moet nog zien hoe hij zich tegen de betere spitsen houdt. Zal in ieder geval wel altijd voorop gaan in de strijd, laat kop nooit hangen. dat is wel erg goede eigenschap.

AL

Leeuwin rechts in het centrum. naast hem (links) wat mij betreft een nieuwe aantrekken.
Broekhof was vorig seizoen 2x niets, maar wie weet leeft hij op (ik weet niet wat hij precies kan).
v/d Laan heb ik mijn twijfels bij, is wat onrustig en zijn rushes (loopt zicht vaak vast) worden denk ik genadeloos afgestraft.

Droste, Leeuwin en Bijker lijken mij zeker basis.

Southman

Citaat van: AL op juni 24, 2013, 22:10:06
Leeuwin rechts in het centrum. naast hem (links) wat mij betreft een nieuwe aantrekken.
Broekhof was vorig seizoen 2x niets, maar wie weet leeft hij op (ik weet niet wat hij precies kan).
v/d Laan heb ik mijn twijfels bij, is wat onrustig en zijn rushes (loopt zicht vaak vast) worden denk ik genadeloos afgestraft.

Droste, Leeuwin en Bijker lijken mij zeker basis.
Hoe kan je nou zeggen dat Broekhof 2x niks was?! Die gast heeft maar drie keer gespeeld. Jammer dat hij nooit echt een goede kans heeft gehad, maar misschien onder de nieuwe trainer.

kgscc

Ramon Leeuwin doorstaat medische keuring en is officieel speler van SC Cambuur!
25.06.2013 - 11:50
Verdediger Ramon Leeuwin heeft de medische keuring met goed gevolg doorstaan en is vanaf nu officieel speler van SC Cambuur! De van ADO Den Haag afkomstige Leeuwin maakte gister al kennis met de selectie en staf en sluit vanaf vandaag volledig aan bij de selectie.
Ook Paco van Moorsel trainde gister al mee met de selectie van SC Cambuur. De 23-jarige middenvelder wordt naar alle waarschijnlijkheid voor 1 jaar gehuurd van FC Groningen. Beide partijen zijn al akkoord, het wachten is alleen nog op de formele afhandeling van de huurtransfer.

http://www.cambuur.nl/nieuws/ramon-leeuwin-doorstaat-medische-keuring-en-officieel-speler-van-sc-cambuur

MP4L

Welkom en Succes!  |:)

Thieske

Toppertje. Hopelijk samen met vd Laan in het centrum. Leeuwin rechts centraal en vd Laan links centraal. Zou mooi zijn voor de opbouw. Broekhof  en dijkstra erachter als vervangers!