Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
76 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Citaat van: DayDreamer op januari 30, 2014, 10:54:06
Handhaving levert meer op dan die paar ton die Leeuwin gaat opbrengen.

:0= DAAR HEST GELIEK AN

Lore

Citaat van: Voorstopper op januari 30, 2014, 09:36:21
Omdat Zwolle het bedrag waarvoor Cambuur hem wil laten gaan wil betalen. Ik zeg niet doen. Zwolle heeft alleen een bliksemstart gehad, nu is het maar een middelmatige ploeg. Ik mag hopen dat er ook een clausule in Leeuwin zijn contract staat dat hij alleen weg mag als hij zich aanzienlijk kan verbeteren. Ik schaar Zwolle niet onder die catagorie...

Aan de andere kant Leeuwin is wel belangrijk maar ook niet onmisbaar. We hebben ook wel zodner hem gespeeld en toen stond het achterin ook goed, maar een gemis wordt het wel.

Ik kan  mij niet voorstellen dat Zwolle dat zo eventjes over kan maken!

Lore

Citaat van: DayDreamer op januari 30, 2014, 10:54:06
Handhaving levert meer op dan die paar ton die Leeuwin gaat opbrengen.

Maar dat is de keuze niet. Het is niet zeker dat wij degraderen als Leeuwin weg gaat en dat ook niet zeker dat wij erin blijven als hij blijft!

moodygrunn

Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 11:53:38
Maar dat is de keuze niet. Het is niet zeker dat wij degraderen als Leeuwin weg gaat en dat ook niet zeker dat wij erin blijven als hij blijft!

Het lijkt me wel essentieel om te weten wie een evt vervanger voor hem is en wat voor bedrag het gaat opleveren. Is het de 8 ton die Geert van Tuinen al eens noemde in een wedstrijdverslag? Of gaat het om de 3 ton die hier op het forum de ronde doet?
Vullen we dit gat eventueel intern op door het inpassen van Dijkstra? Of moet er voor morgenavond nog een vervanger aangetrokken worden?
Vragen vragen vragen....
In Henk en Sandor we trust

FrancoLWD

Leeuwin blijft gewoon!
Hij is hier het seizoen begonnen en als het aan hem ligt dan wil hij het ook het liefst afmaken.
Hij heeft hier een mooie kans gekregen, en heeft zelf ook wel door dat als hij het seizoen afmaakt er waarschijnlijk veel betere clubs voor hem in de rij staan.

Len Cantello

Optie zsm nemen en een prijskaartje van minimaal 900k om de nek...

O ja. Als je bij olle gaat voetballen, ben je per definitie niet goed bij je kersenpit..... Dooie plastic kutclub. Samen met Roda, RKC , AZ en dkv de kots van de eredivisie.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

sunderland

sunderland

zeewolde

Citaat van: sunderland op januari 30, 2014, 12:52:23
word lastig

Want? Je laat toch geen speler naar een concurrent gaan? En zeker nu niet meer?

Als vervanging Wisgerhof huren bij Twente?

poelie-lwd

Niks aan de hand juh, die Sunderland mag graag opruien  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op januari 30, 2014, 12:54:56
Niks aan de hand juh, die Sunderland mag graag opruien  :devil
:devil.Olle wil betalen wat ie kost .Dus ja wat gebeurd er

poelie-lwd

Luuster!

Leeuwin heeft een contract tot de zomer, daarnaast zit er een eenzijdige optie op voor nog een jaar. Die clausule van 3 ton heb ik nergens bevestigd kunnen krijgen dus dan is het niet zo  :devil

Iedereen heeft recht op mijn mening.

SportClubCambuur

1. Ramon is hier aanvoerder gemaakt, en Cambuur heeft het met hem aangedurft na zware blessure, hij is de club dus moreel wel verplicht dit seizoen niet te vertrekken

2. Naar Fc Zwolle is geen verbetering. Financieel kunnen ze daar niet heel veel meer bieden, dat stadion is verschrikkelijk en de sfeer is er bedroevend. Na een opleving zakken ze langzaam weer af.

moodygrunn

Citaat van: SportClubCambuur op januari 30, 2014, 13:05:02
1. Ramon is hier aanvoerder gemaakt, en Cambuur heeft het met hem aangedurft na zware blessure, hij is de club dus moreel wel verplicht dit seizoen niet te vertrekken

2. Naar Fc Zwolle is geen verbetering. Financieel kunnen ze daar niet heel veel meer bieden, dat stadion is verschrikkelijk en de sfeer is er bedroevend. Na een opleving zakken ze langzaam weer af.

1. Morele verplichtingen zijn er niet in het voetbal. Alleen financieel. Als de clubs en speler er uit komen dan is ie gewoon weg. Jammer maar helaas, dan moeten we naar een andere centrale verdediger zoeken.

2. Financieel kan zwolle wel degelijk meer bieden. Kijk alleen maar naar de begroting en het feit dat ze grotere/betere sponsorfaciliteiten hebben.
In Henk en Sandor we trust