Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 3 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

oldehove

#Cambuur heeft optie in contract #Leeuwin gelicht. De aanvoerder ligt nu ook het volgende seizoen vast.

Aldus Henkalbers
ut komt su as het komt

The Prominence

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 3m
#Cambuur heeft optie in contract #Leeuwin gelicht. De aanvoerder ligt nu ook het volgende seizoen vast.

|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Collingwood

_O_  _O_

Dan heeft er wel iets gespeeld met Zwolle denk ik!
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Cambuur058

Tukker

Citaat van: Leovardiascc op januari 30, 2014, 20:32:05
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 3m

|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Supernieuws  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Daar neem ik een op vanavond :proost
en je kunt zeggen wat je wilt maar vd belt en co
zijn erg goed bezig!

Destroyer

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

HULDE!!!!! Eindelijk zijn ze goed bezig!  :scc

Op naar Europees voetbal  :y :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Dit is een heel sterk staaltje, wie nu nog aanklopt moet zeker met 6 nullen komen. Buiten dat kan het ook nog eens een positief effect hebben op de andere spelers om bij cambuur te blijven

Lore

Maar dat is toch slechts een formaliteit? De enige reden die ik kan bedenken dat ze het nu doen is dat ze eventueel geïnteresseerde partijen een duidelijk signaal krijgen

The Prominence

Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 20:45:42
Maar dat is toch slechts een formaliteit? De enige reden die ik kan bedenken dat ze het nu doen is dat ze eventueel geïnteresseerde partijen een duidelijk signaal krijgen

ik zat in iedergeval te billenknijpen dat ie nog weg zou gaan voor de transferdeadline, ben echt vet blij nu |:)

Lore

Citaat van: Leovardiascc op januari 30, 2014, 20:47:25
ik zat in iedergeval te billenknijpen dat ie nog weg zou gaan voor de transferdeadline, ben echt vet blij nu |:)

Dat klopt, maar er is feitelijk niets verandert. Vd Belt had al aangegeven dat niemand weg zou gaan of er moet een niet te weigeren bedrag worden geboden. Dat is nu natuurlijk nog steeds zo, ook bij Leeuwin...

dizzhead

Sakas

Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 20:49:51
Dat klopt, maar er is feitelijk niets verandert. Vd Belt had al aangegeven dat niemand weg zou gaan of er moet een niet te weigeren bedrag worden geboden. Dat is nu natuurlijk nog steeds zo, ook bij Leeuwin...

klopt. Als die clausule bestond hoop ik dat die door het lichten van de optie ook verdwenen is. Dan zou ik zeggen voor niet minder dan 1.500.000 verkopen!

Leeuwin de leider van onze club  _O_
Laat sien ast foor Cambuur bist!

The Prominence

Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 20:49:51

okee, maarja toch goed nieuws, en toch een soort bevestiging voor me :P