Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Citaat van: michello op januari 30, 2014, 22:11:55
Ramon zat gewoon thuis waarschijnlijk hoor...  :P  Vd Belt hoefde waarschijnlijk alleen effe een vinkje te zetten  ;)
Maar wel een heel mooi vinkje  :thumbsup

denistel

weer goed gehandeld door de club,,,de kritieken van de winterstop verstommen zo wel

Sakin

Bron: Voetbalzone.nl

PEC presenteert vandaag 'exotische' verdediger en wil Cambuur-captain

Cambuur lichtte donderdag een eenzijdige optie in het aflopende contract van Leeuwin; de verdediger annex captain van de Friezen staat nu tot de zomer van 2015 onder contract. De beleidsbepalers hebben de verdediger echter wel toegezegd mee te zullen werken aan een zomerse transfer.

Goed om snel te handelen voor de laatste dag... Nu geld vragen. En ook een klasse gebaar van Ramon!

Lore

Citaat van: Sakin op januari 31, 2014, 08:15:46

Goed om snel te handelen voor de laatste dag... Nu geld vragen. En ook een klasse gebaar van Ramon!

Welk gebaar van Ramon? Hij heeft niets gedaan, Cambuur heeft een optie gelicht die al was afgesproken in het contract

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

drg

Goed geregeld van de staf (en Ramon),  l8l dat zwolle, aan het einde van het seizoen gaatLeeuwin maar weer eens bevestigen waarom hij hier gebleven is  :thumbsup |:)

papagaaiensoep

Het zou fantastisch weze as Ramon ondanks interesse van PECH voor Cambuur blieft kiezen. Ben ok benieuwd welk prisskaartsie der aan komt te hangen, paar ton of su? Vast geen pak Brinta.

dit is mien club

Ik zou niet verlengen met één jaar maar met twee jaar!

Maar goed dat kan nog. |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

harrylwd

lees hier dat Leeuwin al blijft maar dat is niet zeker toch? of begriep ik het nu verkeerd...
Cambuur heeft de optie gelicht dat Leeuwin vastligt tot 2015 maar als Zwolle genoeg biedt staat Cambuur open voor vertrek. Terwijl ik gisteren nog tekst van vd Belt heb gelezen dat ze de selectie willen behouden en voor continuïteit gaan. Wat is nu het plan?
Leeuwin blieve tot 2015? of kwijtraken en we krijgen wat geld.
(Let op! als je  1 miljoen krijgt voor Remon is mooi, maar als je degradeert loop je 2 of misschien wel 3 miljoen van de eredivisie mis, dus ja..)

ah..zomerse transfer, dus vandaag hoeven we dr niet over in te zitten ;) ze mutte ophouwe met zomaar artikelen te publiseren op dat internet..pff 8P

dit is mien club

Cambuur laat Leeuwin alleen vertrekken bij aan zeer hoog bedrag.
Leeuwin ziet daarin tegen Zwolle niet als een stap omhoog! |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SportClubCambuur

Snapt niemand nu dat er helemaal niets is veranderd in de situatie omtrent Leeuwin................

Of Olle nu een half jaar plus een optie af moet kopen of anderhalf jaar contract............

Die optie zou natuurlijk altijd worden gelicht vlak voor een bod of tijdens onderhandelingen............

We staan nog precies op hetzelfde punt als 2 of meer dagen geleden,..............

SCCdrachten

Ben er niet gerust op! Cambuur heeft de optie gelicht leeuwin niet! de speler word nu hij een contract heeft bijgetekend van ander half jaar meer waard voor Cambuur.
Na mijn mening zegt dit nog niks. ik ben aan het billeknijpe!

Voorstopper

Citaat van: SCCdrachten op januari 31, 2014, 09:53:20
Ben er niet gerust op! Cambuur heeft de optie gelicht leeuwin niet! de speler word nu hij een contract heeft bijgetekend van ander half jaar meer waard voor Cambuur.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/373153/-pec-zwolle-vindt-opvolger-van-lachman-in-leeuwarden-.html
Zwolle wil hem graag hebben en als Lachman nog vandaag vertrekt....

harrylwd

Citaat van: SCCdrachten op januari 31, 2014, 09:53:20

wil hem oek niet kwijt! moet het ook nog maar zien of zwolle hem laat lopen vandaag.

dit is mien club

Ik totaal niet, Leeuwin gaat zeker vandaag niet meer weg.