Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Uitwedstrijden seizoen 2013/2014

Gestart door Hilversum voor Cambuur, juni 25, 2013, 19:30:26

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2013, 20:10:11
Hevve we oek kans om resultaat te halen in Aidshoven :devil

Ja, ik hoopte op een feest de avond ervoor met naakte vrouwen en veel champagne!

oldehove

Onder de 14 heb je toch geen uitkaart nodig? en kan je zo uitkaartje halen?
ut komt su as het komt

Dokkumer

Citaat van: oldehove op augustus 13, 2013, 11:54:26
Klopt en ja, alleen twee pasfoto's en een geldig legitimatiebewijs als je boven de 14 een uitkaart wilt halen.
Wil je kaarten halen voor een uitwedstrijd moet dat onder de 14 geen probleem zijn lijkt me.

oldehove

Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2013, 11:56:12
Klopt en ja, alleen twee pasfoto's en een geldig legitimatiebewijs als je boven de 14 een uitkaart wilt halen.
Wil je kaarten halen voor een uitwedstrijd moet dat onder de 14 geen probleem zijn lijkt me.
Ben namelijk 13 maar wil graag kaartje bemachtigen voor huhuveen-scc moet ik dan alleen me id kaart mee of sk?
ut komt su as het komt

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2013, 11:56:12
Ik hoefde gister maar 1pasfoto in te leveren..

Yellow Army

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 13, 2013, 11:57:18

Ik oek en rijbewijsnr mocht ik zelf ook wat van maken
Area 58

Dokkumer

Citaat van: oldehove op augustus 13, 2013, 11:57:15
Ben namelijk 13 maar wil graag kaartje bemachtigen voor huhuveen-scc moet ik dan alleen me id kaart mee of sk?
Neem gewoon beide maar mee, ben je altijd safe..

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 13, 2013, 11:57:18
Hmm is dat dan veranderd zeker.. Ik meende dat het 2 waren.. Naja, scheelt weer ;)

0517

Ik hoorde ook van meerdere lui (die vorige week een uitkaart hadden aangevraagd) dat zij maar 1 pasfoto hoefden in te leveren...

Edit:

Kan ook zijn dat ze nog wat pasfoto's van diegenen hadden liggen...  :devil

Janus

Het gedonder begint alweer: Cambuur-uit verplichte buscombi voor supporters FC Groningen

In al hun wijsheid hebben de burgemeester van Leeuwarden drs. F.J.M. (Ferd) Crone, politie en officier van justitie besloten de supporters van FC Groningen op 17 augustus a.s. uitsluitend middels een verplichte buscombi naar Leeuwaren te laten afreizen. Op die avond wordt de wedstrijd SC Cambuur - FC Groningen gespeeld; de maximaal 400 supporters die het uitvak met een bezoekje willen vereren dienen € 31 tot € 34 neer te tellen voor het onbeduidende ritje.

Achteraf bezien zijn we iets te blij geweest met de promotie van de Friezen.

bron: www.fcgonline.n

Wij hebben al buscombi naar Telstar ..

Lore

Citaat van: Janus op augustus 13, 2013, 13:59:52

Het gedonder begint alweer: Cambuur-uit verplichte buscombi voor supporters FC Groningen

In al hun wijsheid hebben de burgemeester van Leeuwarden drs. F.J.M. (Ferd) Crone, politie en officier van justitie besloten de supporters van FC Groningen op 17 augustus a.s. uitsluitend middels een verplichte buscombi naar Leeuwaren te laten afreizen. Op die avond wordt de wedstrijd SC Cambuur - FC Groningen gespeeld; de maximaal 400 supporters die het uitvak met een bezoekje willen vereren dienen € 31 tot € 34 neer te tellen voor het onbeduidende ritje.

Achteraf bezien zijn we iets te blij geweest met de promotie van de Friezen.

bron: www.fcgonline.n

Wij hebben al buscombi naar Telstar ..

Alhoewel ik ook tegen de Buscombi ben, kan ik mij nog wel voorstellen dat dit er eentje is! Zeker is vergelijking met de andere!

Clint

Lijk me toch vrij logisch. Hadden die sicco's nou echt vrij vervoer verwacht?  :_schater :_schater

denistel

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: oldehove op augustus 13, 2013, 11:54:26

Voor mijn dochtertje van 15 had ik wel een uitkaart nodig, is 14 jaar de leeftijdsgrens?
Henk, held, bedankt

thankyou

Vorig jaar moesten jongens/meisjes van 14 jaar een uitkaart met 2 pasfoto's
Cambuur, Beer & Loyal Mates