Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 16
  • Total: 16
16 gasten, 0 leden

Kevin Brands

Gestart door Bernardo, juni 26, 2013, 21:43:55

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 22:22:42
welkom kevin laat het maar zien

29 wedstrijden 9 goals voor een middenvelder in dat jaar was ie erg goed hoor

Als daar op gelet gaat worden, staat Bakker dus gewoon in de basis.

zeewolde

Wordt tot nu toe nog niet echt warm van de aanwinsten die we gehaald hebben. Iedereen maar zeuren over dat we niet alleen maar basisspelers kunnen halen maar het gaat er nu naar uitzien dat er minimaal 8 plekken hetzelfde zullen zijn als afgelopen seizoen

Nienhuis
Droste
vd Laan
Bijker
El Makrini
Bakker (of Schokker)
Hemmen
Barto (zolang er nog geen nieuwe buitenspelers zijn.

Leeuwin en van Moorsel tot nu toe enige nieuwelingen met goede kans op basisplaats?

Collingwood

Citaat van: zeewolde op juni 27, 2013, 09:05:36
Wordt tot nu toe nog niet echt warm van de aanwinsten die we gehaald hebben. Iedereen maar zeuren over dat we niet alleen maar basisspelers kunnen halen maar het gaat er nu naar uitzien dat er minimaal 8 plekken hetzelfde zullen zijn als afgelopen seizoen

Nienhuis
Droste
vd Laan
Bijker
El Makrini
Bakker (of Schokker)
Hemmen

Leeuwin en van Moorsel tot nu toe enige nieuwelingen met goede kans op basisplaats?

Van den Belt vorige week in het FD:

CiteerBij de eerste training zal Bakens zaterdag naar eigen zeggen waarschijnlijk ontbreken. Dat geldt ook voor Van Moorsel. Diens overgang is volgens Van den Belt ,,voor 99 procent rond". De middenvelder van FC Groningen, die afgelopen seizoen weinig aan spelen toekwam, aast op een tweede kans in de eredivisie. Hij is dit weekeinde nog op vakantie.
De komende dagen komt er ook duidelijkheid over Van Moorsels clubgenoot Henk Bos (20). Van den Belt bevestigt de woorden van FC Groningen-collega Hans Nijland dat de jongeling een dezer dagen met trainer Dwight Lodeweges praat.
Er van uitgaande dat deze drie spelers zich na het weekeinde bij de selectie voegen, is Cambuur op transfergebied voorlopig klaar. Van den Belt: ,,De groep is dan heus nog niet volledig, maar in deze fase kunnen we er kwalitatief en kwantitatief mee uit de voeten. Wij hebben nog geld in kas voor vijf spelers, maar we hebben de tijd. De grote stoelendans op de spelersmarkt moet nog beginnen."

Bakens en Bos zijn niet gebleven/gekomen, dus ik verwacht verder nog twee extra versterkingen.
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Zullen nog 6 a 7 spelers bijkomen!

veroen

Citaat van: De Jager op juni 27, 2013, 00:01:45
Mooi verhaal dat 50-50 gebeuren, maar denk dat koning willem de 2e zich in zijn graf omdraait van het lachen! Deze jongens zat op de bank bij een club die afgelopen seizoen bijna niks te vertellen had. Hoe kan het hier hier dan in godsnaam wat worden?

willem 2 speelde afgelopen seizoen vechtvoetbal met lange halen naar voren, deze jongen is een echte voetballer dus dan is het logisch dat je niet aan de bak komt.

veroen

goeie aanwinst!
Net als van Moorsel waren dit de betere spelers in JL en hebben afgelopen seizoen een "pechseizoen" gehad bij FCG en W2, vertrouwen in dat deze jongens nu de weg omhoog weer in zullen slaan!

WELKOM  |:)

De Jager

Citaat van: veroen op juni 27, 2013, 09:44:12
willem 2 speelde afgelopen seizoen vechtvoetbal met lange halen naar voren, deze jongen is een echte voetballer dus dan is het logisch dat je niet aan de bak komt.
Zelfs aankomend seizoen was hij niet zeker van een basisplaats, lijkt me dat ze nu dus wel gaan voetballen!

Tanjajeah

Nienhuis
Droste
vd Laan
Bijker
El Makrini
Bakker (of Schokker)
Hemmen

Ik denk dat dat juist het beleid is; grotendeels het elftal van vorig jaar intact houden en in juli/augustus, als bij de grotere clubs duidelijk wordt wie in aanmerking komt voor verhuur nog 3 echte eredivisiespelers halen, voor elke linie 1.

Andre-Lwd

Citaat van: Tanjajeah op juni 27, 2013, 10:26:08
Ik denk dat dat juist het beleid is; grotendeels het elftal van vorig jaar intact houden en in juli/augustus, als bij de grotere clubs duidelijk wordt wie in aanmerking komt voor verhuur nog 3 echte eredivisiespelers halen, voor elke linie 1.

Maar moet je "hopen" op spelers van de "grotere" clubs, er zijn ook 3 beloftenteams van die "grote" clubs die meedoen in de JL.

denistel

Nienhuis
Droste
vd Laan
Bijker
El Makrini
Bakker (of Schokker)
Hemmen

wat dacht je van swinkels en brands,,,wordt knokken voor de basis en zo hoort het

veroen

middenveld begint zo wel vorm te krijgen lijkt me.
Makrini en brands en dan van moorsel op 10?

Collingwood

Citaat van: veroen op juni 27, 2013, 12:27:50

Ik denk dat er nog een meer ervaren man bij komt die met El Makrini en Van Moorsel op het middenveld gaat spelen. Afhankelijk van wie dat gaat worden lijkt me dit zeker geen zwakke linie in ons elftal!
Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

Citaat van: veroen op juni 27, 2013, 12:27:50

bij Makrini en van Moorsel komt een links benige middenvelder
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Citaat van: dit is mien club op juni 27, 2013, 13:25:02
bij Makrini en van Moorsel komt een links benige middenvelder

Turk dus.. :D

papagaaiensoep

Citaat van: veroen op juni 27, 2013, 09:47:12
goeie aanwinst!
Net als van Moorsel waren dit de betere spelers in JL en hebben afgelopen seizoen een "pechseizoen" gehad bij FCG en W2, vertrouwen in dat deze jongens nu de weg omhoog weer in zullen slaan!

Zie mijn bericht over deze knakwust bij 'nieuwe spelers' die ik vanuit kamp W2 kreeg. Ik hoop dat 'ie zich herpakt want der wast niks, info van iemand met veel en lang kijk op de zaak derre.