Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
25 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Kevin Brands

Gestart door Bernardo, juni 26, 2013, 21:43:55

Vorige topic - Volgende topic

keije

Hele mooie goal inderdaad. Deze jongen kan echt wel wat , maar 1e helft stond ie rechtsbuuten en 2e helft linksbuuten en dat zijn niet zijn posities.

Cambuur058

Citaat van: keije op juni 29, 2013, 20:40:38
Hele mooie goal inderdaad. Deze jongen kan echt wel wat , maar 1e helft stond ie rechtsbuuten en 2e helft linksbuuten en dat zijn niet zijn posities.
Zou die een versterking op het middenveld zijn denk je?

keije

ja hoor, waarom niet ??  Voor de middenveld positie is hij tenslotte gescout neem ik aan. Broekhof vond ik vandaag leuk spelen , die italiaan is helemaal niks.

Cambuur058

Citaat van: keije op juni 29, 2013, 20:43:13
ja hoor, waarom niet ??  Voor de middenveld positie is hij tenslotte gescout neem ik aan. Broekhof vond ik vandaag leuk spelen , die italiaan is helemaal niks.
Dan heb je geluk want die Italiaan krijgt geen contract, te licht bevonden.  :y

poelie-lwd

Broekhof-leeuwin wordt ons nieuwe centrum.  Brands gaat met van moorsel strijden voor de nr 10 positie. Overigens zou brands ook in de spits kunnen spelen. Op de vleugels heb je niets aan hem.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur058

Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 20:54:55
Broekhof-leeuwin wordt ons nieuwe centrum.  Brands gaat met van moorsel strijden voor de nr 10 positie. Overigens zou brands ook in de spits kunnen spelen. Op de vleugels heb je niets aan hem.
Hoe lang zijn Broekhof en Leeuwin precies? En betekent dat dat Oebele rechtsbuiten gaat spelen, hmm, zou hem liever op de 10 hebben..

Yellow Army

Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 20:38:32
"In de 28e minuut de schitterende 2-0, een stiftje van Kevin Brands #onbcam"

"Brands scoort uit een vrijwel onmogelijke hoek een schitterende goal! 0-2 dus bij #ONB - #CAMBUUR na 27 minuten spelen. #ONBCAM"

Heeft iemand beeld van de goal/de goal gezien? En speelde Brands een goeie wedstrijd dan de vorige?

Heb de goal gezien. Zat er goed in. Vond Brands tegen DTD niet heel goed spelen. Was vandaag veel beter, op links beter dan op rechts. Had dreiging in zijn spel, haalde de achterlijn, scoorde en gaf een assist
Area 58

poelie-lwd

Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 20:56:25
Hoe lang zijn Broekhof en Leeuwin precies? En betekent dat dat Oebele rechtsbuiten gaat spelen, hmm, zou hem liever op de 10 hebben..

Oebele wordt geen basispeler denk ik.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur058

Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 20:59:58
Heb de goal gezien. Zat er goed in. Vond Brands tegen DTD niet heel goed spelen. Was vandaag veel beter, op links beter dan op rechts. Had dreiging in zijn spel, haalde de achterlijn, scoorde en gaf een assist
Was Ruppert er ook die het toevallig filmde?  |:)

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 20:56:25

Leeuwin is 1,85 Broekhof 1,89

Cambuur058

Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 21:03:24
Jammer maar terecht, al is 't mien held.  ;(
Barto mag niet eens op wissel  :_schater

Cambuur058

Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2013, 21:04:11
Leeuwin is 1,85 Broekhof 1,89
Ooh dat kan prima, rechtsback Droste of van der Laan? Dan zou er nog een nog een linksback gehaald moeten worden, want ik denk dat Bijker het niveau van de Eredivisie niet aan kan, al speelde hij de laatste paar wedstrijden voor het eind van het seizoen erg goed.

Yellow Army

Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 21:03:24

zeker niet op 10 als je t mij vraagt. vond hem overigens helemaal niet slecht spelen op r.buiten
Area 58

keije

Vind ik ook ,  vind eerst maar es een betere.

Cambuur058

Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 21:07:10
zeker niet op 10 als je t mij vraagt. vond hem overigens helemaal niet slecht spelen op r.buiten
Hij heeft de snelheid niet echt voor de rechtsbuiten positie vind ik. Maar aan de andere kant, hij is de enige rechtsbuiten die we atm hebben.