Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 2 leden
Gasgeve, Pedeja

Kevin Brands

Gestart door Bernardo, juni 26, 2013, 21:43:55

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Roofvogel

Citaat van: papagaaiensoep op juni 27, 2013, 14:29:21
Zie mijn bericht over deze knakwust bij 'nieuwe spelers' die ik vanuit kamp W2 kreeg. Ik hoop dat 'ie zich herpakt want der wast niks, info van iemand met veel en lang kijk op de zaak derre.

Kap nou eens met dat negatieve gedoe man, heb je die jongen wel eens zien voetballen? geef hem gvd eerst eens een kans en zeik hem dan af.

Timmie

Tannane gesproken met onze trots!

Timmie

Citaat van: Timmie op juni 27, 2013, 14:38:27
Tannane gesproken met onze trots!

Verkeerde topic! Sorry!

Yellow Army

Citaat van: Roofvogel op juni 27, 2013, 14:35:45
Kap nou eens met dat negatieve gedoe man, heb je die jongen wel eens zien voetballen? geef hem gvd eerst eens een kans en zeik hem dan af.

Feit is wel dat het niet de makkelijkste is. Lag ook overhoop met Streppel. Maar goed, iedereen verdient een 2e kans en mag hier weer op 0 beginnen.
Area 58

Roofvogel

Citaat van: Yellow Army op juni 27, 2013, 15:02:16
Feit is wel dat het niet de makkelijkste is. Lag ook overhoop met Streppel. Maar goed, iedereen verdient een 2e kans en mag hier weer op 0 beginnen.

Nee dat klopt helemaal maar de meeste spelers hier zijn al afgebrand nog voordat de auto stil staat op het Cambuurplein. Laten we er nou eens voor zorgen dat de nieuwe spelers zich hier snel thuis voelen en ook welkom zodat ze het beste uit zich zelf kunnen halen dan hebben we er ook nog iets aan.

papagaaiensoep

Ah ja juh kalm aan, ik zeg toch ook in die post dat ik er van overtuigd ben dat de trainer/omstandigheden medebepalend zijn voor iemands prestaties. Ken best weze dat het hier goed gaat, maar mooi afwachten. Echter zoals bij alle speulers wurdt der keken naar het verleden, herkomst, speelwijze, sterke/zwakke punten etc. etc. dus must der niet meer dan dat achter zoeke. En anders kest beter niet teveul hier komme, want der lope nogal wat azijnpissers tussen, SCC weest wel!  :hein :thumbsup

Sampdoria

Citaat van: Yellow Army op juni 27, 2013, 15:02:16

Overhoop liggen met Streppel lijkt me niet lastig. Vervelende vent.

wiekie1969

Welkom herr Brands en laat zien wat je kan.  |:)

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2013, 06:19:54
Welkom Kevin! Liep 2 jaar geleden al te zeuren samen met Sunderland dat SCC Brands moest halen. Was een gevaarlijk tandem met Johan Plat destijds bij Telstar.

Aanvallende middenvelder, goed schot en niet onbelangrijk in ons kabouterelftal, hij is zo sterk als een beer.

Wederom complimenten aan de TS (vd Belt)

Als er een optie tot koop is bedongen ben je helemaal spekkoper.

Helemaal mee eens, sterk middenveld straks hoor met Makrini, Brands en van Moorsel!!!! _O_

denistel

Citaat van: Sampdoria op juni 27, 2013, 16:30:57
Overhoop liggen met Streppel lijkt me niet lastig. Vervelende vent.

die stelde met alle respect al1 maar werkers op toch,,,die brands het niet eer eerlijke kans had ,,,het mut wel van 2 kanten komen toch

Dokkumer

Iemand die zijn rugnummer al weet? |:)

wiekie1969

Citaat van: Dokkumer op juni 28, 2013, 16:23:20
Iemand die zijn rugnummer al weet? |:)

Kevin Brands heeft nummer 7, Paco heeft nummer 8.

Timmie

Neem aan dat Cristavao met 7 gaat spelen?!

Cambuur058

"In de 28e minuut de schitterende 2-0, een stiftje van Kevin Brands #onbcam"

"Brands scoort uit een vrijwel onmogelijke hoek een schitterende goal! 0-2 dus bij #ONB - #CAMBUUR na 27 minuten spelen. #ONBCAM"

Heeft iemand beeld van de goal/de goal gezien? En speelde Brands een goeie wedstrijd dan de vorige?