Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Bekertoernooi 2013/2014

Gestart door Cambuur058, juli 04, 2013, 12:06:50

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Ik stel alvast de reisvoorwaarden in...
Buscombi met veewagens, de door hen gewenste luxe.
Rijden via de polder Enkhuizen en de Afsluitdijk
Eindpunt Brada

:devil

denistel

gewoon gedaan wat we moesten doen,,snel beslissen die partij strikje er om en donderdag zien we wel
wie we loten,,,nu toe werken naar de derby van zondag.

Dokkumer

Citaat van: denistel op september 24, 2013, 21:42:30
gewoon gedaan wat we moesten doen,,snel beslissen die partij strikje er om en donderdag zien we wel
wie we loten,,,nu toe werken naar de derby van zondag.
Juist! En gewoon een prima resultaat tegen een topamateur. Zijn veel clubs die het moeilijker hebben gehad tegen dit soort ploegen.

Dahab

Vanaf de aftrap zorgde Cambuur voor een hoog tempo dat Katwijk niet kon bijbenen. Na 10 minuten ging het tempo omlaag, waardoor we nog enigszins konden meevoetballen. Daarna ging het snel; bij alle goals in de eerste helft stond er tenminste 1 speler vrij van Cambuur waardoor het voor de sterk spelende aanval een koud kunstje was om te combineren en ze erin te schieten. De keeper zag er niet best uit bij de eerste 3 doelpunten en de verdediging speelde de hele wedstrijd slecht.
Tweede helft begon goed, Katwijk ging jagen en speelde ongeveer 10 minuten tegen het strafschopgebied van Cambuur aan. Daarna was het resterende half uur voor Cambuur.

Overigens zei die scheids in de 2e minuut tegen een Katwijk speler ''goed gedaan'' en stak een duim op nadat hij de bal veroverde. Vond ik wel opmerkelijk ;)

Gefeliciteerd

Dokkumer

Leuk verslag Dahab, bedankt. Natuurlijk is het geen schande om van een Eredivisieclub te verliezen, maar ik ben zeker blij met deze uitslag. We hebben in het verleden wel andere resultaten gezien tegen Topklassers/Hoofdklassers en ook wel andere clubs tot de bodem zien gaan.

Succes in de competitie verder en natuurlijk de groeten aan Danny Guijt ;)

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 22:14:23We hebben in het verleden wel andere resultaten gezien tegen Topklassers/Hoofdklassers en ook wel andere clubs tot de bodem zien gaan.

Ik kan me nog een wedstrijd in Huizen herinneren tegen ASWH.....
In Henk en Sandor we trust

chef-lwd

Hopen dat dkv met veel moeite eruit geknikkerd wordt door Twente en dat die finbogasson een beste trap krijgt  :thumbsup

Dahab

Dit Cambuur kan onmogelijk van een amateurclub verliezen, daar was het tempo veel te hoog voor.

VoetbaluitKatwijk heeft al een interview met Danny Guijt online (2:38)
https://soundcloud.com/redactie-voetbal-uit-katwijk/danny-guijt-na-katwijk-cambuur

marrumer

helmond sport en willem 2 zijn onderuit gegaan tegen een amateurclub die minder goed zijn dan katwijk.

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op september 24, 2013, 22:16:15
Ik kan me nog een wedstrijd in Huizen herinneren tegen ASWH.....
En zo zijn er nog wel een paar te noemen. Rijnsburgse Boys, Achilles'94, Spakenburg na een replay door.
Halsteren in eigen stadion met hangen en wurgen... Nipt bij AFC.
En natuurlijk Joure van een paar jaar geleden in de poulefase..

Dahab

Westerpark

Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 22:32:33
En zo zijn er nog wel een paar te noemen. Rijnsburgse Boys, Achilles'94, Spakenburg na een replay door.
Halsteren in eigen stadion met hangen en wurgen... Nipt bij AFC.
En natuurlijk Joure van een paar jaar geleden in de poulefase..

Jong De Graafschap

Dokkumer

drg

Hoe zit t nou met christovao, is die geblesseerd ofzo? Was een ideale kans geweest om even wat te laten zien

WouterZz