Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Bekertoernooi 2013/2014

Gestart door Cambuur058, juli 04, 2013, 12:06:50

Vorige topic - Volgende topic

TM

Citaat van: WouterZz op september 25, 2013, 00:00:36
Kwaliteit is niet best maar hier de samenvatting:

http://www.youtube.com/watch?v=8jUIdICDCzQ&feature=youtu.be

Top, bedankt. Mooi dat ze op het eind zo positief zijn over Cambuur! |:)

SCCRulez

Citaat van: WouterZz op september 25, 2013, 00:00:36
Kwaliteit is niet best maar hier de samenvatting:

http://www.youtube.com/watch?v=8jUIdICDCzQ&feature=youtu.be
:thumbsup Thanks! Spelen inderdaad met opvallend gemak de Katwijkers weg. Goed om te zien dat wisselspelers scherp zijn.
Brands tegen DKV maar in de basis op links! |:)

Lwdscc

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dahab op september 24, 2013, 22:19:47
Dit Cambuur kan onmogelijk van een amateurclub verliezen, daar was het tempo veel te hoog voor.

Ik vond dit erg opvallend. Niet zo lang geleden verloren we nog uit bij Almere. Nu uit tegen Katwijk (zeker niet veel slechter) en ze zijn echt volstrekt kansloos. Leeuwin en Ritzmaaier zijn natuurlijk grote versterkingen, maar de 'ouwe' spelers zijn echt gegroeid.

Trouwens van Boxel twee grote fouten. Eerste balcontact te kort op de keeper en speler alleen voor Nienhuis, daarna balverlies achterin. De Graaf mist twee keer voor een open doel.

Mooi ontspannen potje, goed dat ze al zo ver zijn en nu klaar maken voor Zondag!!
Henk, held, bedankt

brambo3004

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 25, 2013, 01:28:35
Ik vond dit erg opvallend. Niet zo lang geleden verloren we nog uit bij Almere. Nu uit tegen Katwijk (zeker niet veel slechter) en ze zijn echt volstrekt kansloos. Leeuwin en Ritzmaaier zijn natuurlijk grote versterkingen, maar de 'ouwe' spelers zijn echt gegroeid.

Trouwens van Boxel twee grote fouten. Eerste balcontact te kort op de keeper en speler alleen voor Nienhuis, daarna balverlies achterin. De Graaf mist twee keer voor een open doel.

Mooi ontspannen potje, goed dat ze al zo ver zijn en nu klaar maken voor Zondag!!

En heb jij je wat ingehouden Kuzmanovic? Ik zag je niet op de lijst staan voor de verplichte buscombi 8)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: brambo3004 op september 25, 2013, 01:32:55
En heb jij je wat ingehouden Kuzmanovic? Ik zag je niet op de lijst staan voor de verplichte buscombi 8)

Tsjaa vrijstelling he!! ik woon zooooo ver weg :y

Iedereen kon zo naar binnen, heb ook een man of 20 uit L'den herkend. Nu nog even beelden uploaden (wel vaag hoor met dat licht)
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: TM op september 25, 2013, 00:07:34

mooie goals vooral die van ritzmaier

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 25, 2013, 01:38:44
Tsjaa vrijstelling he!! ik woon zooooo ver weg :y

Iedereen kon zo naar binnen, heb ook een man of 20 uit L'den herkend. Nu nog even beelden uploaden (wel vaag hoor met dat licht)

is toch elke keer zo de regels kloppen voor geen meter

Destroyer

Ik zit nog steeds ervan te komen hoe die ritzmaier m er in kreeg. Fantastisch.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Citaat van: TM op september 25, 2013, 00:07:34

Prima goals ook trouwens, niks mis mee, prima uitslag  |:)

666

We gaan mooi een ronde verder, niets mis met dit Cambuur, een 0-3 was ook goed geweest. Wat maakt dit 11tal een progressie zeg, ongelooflijk. Zoals al eerder werd vermeld zijn dit altijd lastige potjes, maar de reserves die meededen hebben het volgens mij ook goed opgepakt. Geen gekke dingen zoals een rode kaart (bij GAE wel het geval).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dahab

Wij spelen altijd op zaterdagmiddag en met oefenen in de zomer is er meestal nog voldoende licht. Daar gaan wij echt geen dure lichtmasten voor neerzetten. Deze masten geven net voldoende licht volgens de richtlijnen van de KNVB.

Die keeper vond ik trouwens wel tegenvallen. Toen wij gingen jagen en het publiek ging er achter staan trapte hij gelijk 2 ballen over de zijlijn... Hij kan totaal geen druk aan, bij wedstrijden in de Kuip en in de Arena gaat dat nog een keer fout.

Len Cantello

Citaat van: Dahab op september 25, 2013, 09:52:42
Die keeper Hij kan totaal geen druk aan
Wrs deed 'ie dat om jou te laten denken dat 'ie geen druk aan kan. Kijk eerst alle wedstrijden van Leo maar eens terug en begin dan te tikken. En dan nu maar snel terug je vismand in.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

cambuurlegend

Prima uitslag !! Ik had op voorhand iets meer weerstand verwacht van Katwijk , maar onze ploeg heeft hele grote stappen gezet ! Het Doelpunt van Ritzmaier was voor mij persoonlijk het hoogtepunt, de strakke inspeelpass van Makrini, de nonchalante steek van Oebele en de stijlvolle afronding van Ritzmaier waar de kwaliteit van afdruipt....

De ploeg lijkt me klaar voor Zondag !! Wat duurt dat nog lang....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dahab op september 25, 2013, 09:52:42
Die keeper vond ik trouwens wel tegenvallen. Toen wij gingen jagen en het publiek ging er achter staan trapte hij gelijk 2 ballen over de zijlijn... Hij kan totaal geen druk aan, bij wedstrijden in de Kuip en in de Arena gaat dat nog een keer fout.

Onze keeper is de rust zelve. Het ging twee keer om slechte terugspeelballen, één keer Droste en één keer van Boxel. Onze Nienhuis heeft het 'rossen over de tribune' tot kunst verheven en voert dit met overtuiging en rust uit!  :y. (bij jullie krijg ik de bal ook nog wel over die tribune trouwens).
Wel mooi die aparte ruimte bij de kantine, waar je tijdens de wedstrijd bier kan drinken. Als wij dat zouden hebben zou heel Noord daar staan (zo'n 2000 man) :proost :proost
Henk, held, bedankt