Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
76 gasten, 1 lid
Holwerd voor Cambuur

Bekertoernooi 2013/2014

Gestart door Cambuur058, juli 04, 2013, 12:06:50

Vorige topic - Volgende topic

denistel

spelen op dinsdag en pas op zondag weer met dit team kenne we oek ver inde beker komen en het ken je
bijhoorlijke zak geld opleveren.

Dokkumer

Ik hef dei wellus anders hoord over de beker Denistel ;)

Nightmarelwd

Citaat van: denistel op september 15, 2013, 22:44:38
spelen op dinsdag en pas op zondag weer met dit team kenne we oek ver inde beker komen en het ken je
bijhoorlijke zak geld opleveren.

Katwijk winnen en de volgende ronde eruit.

Mooi de spelers opstellen die bijna niet aan spelen toekomen. Onnodige blessures van de basiself zit niemand op te wachten.
Hemmen sowieso op de bank, het liefst op de tribune, als die geblesseerd raakt  hebben we een grote uitdaging de zondag daarna tegen dkv.
Met Barto winnen we daar de oorlog niet.
MI-Sider for Life

sunderland

Citaat van: Nightmarelwd op september 16, 2013, 15:57:36
Katwijk winnen en de volgende ronde eruit.

Mooi de spelers opstellen die bijna niet aan spelen toekomen. Onnodige blessures van de basiself zit niemand op te wachten.
Hemmen sowieso op de bank, het liefst op de tribune, als die geblesseerd raakt  hebben we een grote uitdaging de zondag daarna tegen dkv.
Met Barto winnen we daar de oorlog niet.
EENS .Wat heb je eraan om bij de laatste 8 in de knjb beker te komen .Ga je er alsnog uit en kost het je in de comp pnt .

Bernardo

En daarnaast, ook met je ''tweede'' team moet je gewoon van Katwijk kunnen winnen.

speculeter

Met:
Zeinstra
de Vries, boxie, dijkstra, perreira
van moorsel, brands,barto, de graaf
cristavo en oepie
moeten we toch de tweede ronde kunnen halen?

John Hiatt

Citaat van: sunderland op september 16, 2013, 16:12:36
EENS .Wat heb je eraan om bij de laatste 8 in de knjb beker te komen .Ga je er alsnog uit en kost het je in de comp pnt .

Levert veel geld op!

kickandrush

Citaat van: John Hiatt op september 16, 2013, 16:28:21
Levert veel geld op!

Geld maakt niet gelukkig :clint  Nooit weer  :jupiler wel  |:)

MartD

Volgens mij levert de KNVB niet zoveel op. Tot de 8e finale krijgt de uitspelende ploeg 2500e aan onkostenvergoeding(Dit krijgt cambuur dus van de KNVB voor de wedstrijd tegen Katwijk). Stel Cambuur gaat door naar de 3e ronde en heeft een thuiswedstrijd. Cambuur mag dan de volledige recettes houden, maar is vast niet veel. Aangezien er niet zoveel mensen naar zo'n wedstrijd gaan en ook veel organisatorische kosten maakt om de wedstrijd te organiseren. Vanaf 8e finale wordt het nettoresultaat 50/50 verdeeld tussen de twee clubs. Dus al met al levert de KNVB beker volgens mij niet zoveel op. De bekerwinnaar ontvangt overigens 2 ton en de verliezer 1 ton. Wat dus vaak een verlies betekent voor een club, aangezien er door het bereiken van de finale veel premies aan de spelers moet worden betaald.

Dokkumer

dkv uit, feyenoord uit en ajax uit. 3 keer een goed gevuld stadion :devil

denistel

Citaat van: MartD op september 16, 2013, 17:06:23
Volgens mij levert de KNVB niet zoveel op. Tot de 8e finale krijgt de uitspelende ploeg 2500e aan onkostenvergoeding(Dit krijgt cambuur dus van de KNVB voor de wedstrijd tegen Katwijk). Stel Cambuur gaat door naar de 3e ronde en heeft een thuiswedstrijd. Cambuur mag dan de volledige recettes houden, maar is vast niet veel. Aangezien er niet zoveel mensen naar zo'n wedstrijd gaan en ook veel organisatorische kosten maakt om de wedstrijd te organiseren. Vanaf 8e finale wordt het nettoresultaat 50/50 verdeeld tussen de twee clubs. Dus al met al levert de KNVB beker volgens mij niet zoveel op. De bekerwinnaar ontvangt overigens 2 ton en de verliezer 1 ton. Wat dus vaak een verlies betekent voor een club, aangezien er door het bereiken van de finale veel premies aan de spelers moet worden betaald.

als je thuis speelt tegen een andere ere div club dan levert het toch juist wel geld op en als we niet uit de ere div willen heb je dat geld meer
dan nodig.

denistel

Citaat van: Dokkumer op september 16, 2013, 15:19:12
Ik hef dei wellus anders hoord over de beker Denistel ;)

je bent nu ere div club en 1 die het tot nu toe leuk doet als 1e div club zou je de beker
nooit winnen. als je 3 of 4e rondes leuke ploeg thuis loot kan het je 3 a 4 ton opleveren toch

TM

Ik neem aan dat we zonder autocombi en uitkaart naar Katwijk af kunnen reizen?

pvanbuijtene

Citaat van: TM op september 16, 2013, 20:36:45
groningen moet met buscombi naar amateurclub uit amsterdam... je weet maar nooit...:)

denistel

Citaat van: TM op september 16, 2013, 20:36:45

wordt nog bekend gemaakt,,,nou we rijden er zo heen toch,,danny regeld de kaarten wel :_schater