Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

Cambuur-Mallorca

Gestart door denistel, juli 08, 2013, 11:53:37

Vorige topic - Volgende topic

cambuurlegend

Citaat van: denistel op juli 22, 2013, 21:17:48
el makrinini makt vorige week tegen almere toch ook weer de nodige overtredingen he..bij die fluittisten van ons heb je dan al snel geel.

tis allleen maar goed toch dat Dijkstra daar ook kan spelen...

voor cambuur legend,,,met barto in de spits komen andere spelers beter tot hun recht denk dat wordt er mee bedoeld
ik vind hemmen ook meer een killer maar die is niet erg bewegelijk en als de tegenstander balbzeit heeft kan hij het niet
belopen.daar moet hij gewoon aan gaan werken.
verder denk ik dat christovao nog een belangrijke rol gaat krijgen zeker in uitwedstrijden.

Vorig seizoen niks van meegekregen dat Barto andere spelers beter laat functioneren, vreemd dat iedereen nu we een niveau hoger gaan spelen denkt dat hij het wel even gaat doen. Bijna lachwekkend te noemen, voor mij moet een spits bij balverlies alleen maar positioneel goed te gaan staan dat is voldoende, nogmaals wat heb ik aan een zeer hard werkende spits die op breedte ballen van de tegenstander gaat lopen jagen, om dan vervolgens bij die ene kans die zich voordoet te falen....

Bernardo

Onbegrijpelijk dat Barto wss eerste spits word! We zullen al weinig kansen krijgen, en daarnaast stuitert elke bal bij Barto 10-meter van zijn voeten af! Hemmen spits nummer 1!

brambo3004

Citaat van: Bernardo op juli 22, 2013, 21:54:40
Onbegrijpelijk dat Barto wss eerste spits word! We zullen al weinig kansen krijgen, en daarnaast stuitert elke bal bij Barto 10-meter van zijn voeten af! Hemmen spits nummer 1!

Mee eens. Ik vind Barto in de spits geen gezicht. Als je in de eerste divisie geen persoonlijke duels kan winnen, en 4 opgelegde kansen nodig hebt voor 1 goal, dan maak je het in de Eredivisie al helemaal niet. Liever een statischer, maar veel efficiëntere Hemmen!

Cambuur058

Rene Gijp zal tijdens VI wel veel momentjes over Barto krijgen dan ben ik bang.. Word denk ik het lachertje van de Eredivisie.

Bartotje het nieuwe Manolevje?

brambo3004

Citaat van: Cambuur058 op juli 22, 2013, 22:23:12
Rene Gijp zal tijdens VI wel veel momentjes over Barto krijgen dan ben ik bang.. Word denk ik het lachertje van de Eredivisie.

Bartotje het nieuwe Manolevje?

Ach, ik heb meer vrees dat onze spits aan het eind van de rit 3 doelpunten achter zn naam heeft. Als Gijp wil lachen kan hij iedere week wel een Cambuur-momentje vinden ;)

De Gast

Vind Barto ook te kort komen voor de Eredivisie. Maar goed dat gold ook voor Marinus Dijkhuizen.

Vind wel dat deze jongen een kans verdient. Heeft ons ook per slot van rekening naar de Eredivisie geschoten

Viper

Ik vind dat je een speler te slecht voor de Eredivisie mag vinden, nadat die speler in deze competitie een paar wedstrijden heeft gespeeld, of misschien wel een heel seizoen. Dat geldt ook voor de spelers die dat niveau op voorhand wel aan zouden kunnen. Eerst zien, dan geloven!

Supersub

Een speler die is verkozen tot beste speler in ons kampioensjaar is nu ineens niet meer goed genoeg.
Ik ben een fan geworden van Makrini en vind het gek dat mensen na twee wedstrijdjes tegen amateurs gelijk hun hele mening bijstrllen. Ach we zijn cambuursupporter of we zijn het niet.
Met Hemmen precies hetzelfde, Hemmen basis en Barto voor bepaalde situaties.
Iemand die 6 weken geleden niet voldeed zal dat nu niet ineens wel doen.
Als we morgen winnen met 4-1 dan hou ik me mond HAHA. Zoniet dan blijf ik deze mening houden

Cambuur058

Citaat van: Viper op juli 22, 2013, 23:31:59
Ik vind dat je een speler te slecht voor de Eredivisie mag vinden, nadat die speler in deze competitie een paar wedstrijden heeft gespeeld, of misschien wel een heel seizoen. Dat geldt ook voor de spelers die dat niveau op voorhand wel aan zouden kunnen. Eerst zien, dan geloven!
we hevve t wel over barto he  8P 8P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Supersub op juli 23, 2013, 00:28:23
Als we morgen winnen met 4-1 dan hou ik me mond HAHA. Zoniet dan blijf ik deze mening houden

en as we nou met 4-0 winnen???
Henk, held, bedankt

richard

Citaat van: Supersub op juli 23, 2013, 00:28:23
Een speler die is verkozen tot beste speler in ons kampioensjaar is nu ineens niet meer goed genoeg.
Ik ben een fan geworden van Makrini en vind het gek dat mensen na twee wedstrijdjes tegen amateurs gelijk hun hele mening bijstrllen. Ach we zijn cambuursupporter of we zijn het niet.
Met Hemmen precies hetzelfde, Hemmen basis en Barto voor bepaalde situaties.
Iemand die 6 weken geleden niet voldeed zal dat nu niet ineens wel doen.

Je mening mag je houden maar of de trainers het ook zo zien????

richard

Citaat van: AL op juli 22, 2013, 19:15:03
Op basis van de wedstrijden en trainingen die ik heb gezien maakt Dijkstra een hele goede indruk op mij. Op de positie van Makrini speede hij tegen Sparta echt geweldig. Makrini is de alllerbeste balafpaker en ik denk ook dat hij straks basis staat (is nu ook wat zwakker ivm rammadam).
Probleem bij Makrini is echter als hij de bal heeft. Hij is niet in staat om het spel snel te verplaatsen. Dijkstra kan dat met zijn trap wel en bovendien coacht die jongen veel beter.

Met Barto kun je meer druk zetten en die jongen kan 90 minuten ook meeverdedigen, waardoor het middenveld het wat makkelijker krijgt.
En dat Hemmen op alle fronten verder beter is? Nou dat vind ik wel meevallen hoor!
Ok, Hemmen is de veel betere afmaker en is fysiek sterker (al is hij in mijn ogen niet heel erg balvast).
Barto is veel beweeglijker, slimmer en ik vind dat andere spelers dan beter renderen (Oebele, Bakker).
We zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik werd voor gek verklaard dat Barto dit seizoen 1e keus zou worden, maar die kans is wel degelijk aanwezig!

Zie bijna elke training maar gister ook weer, hemmen is veel en veel slimmer dan die Barto en ook veel sterker en voor de goal een killer. Barto komt pas in actie als de middenvelders de bal al aan de voet hebben en heeft veel meer tijd nodig om voor de man en in de bal te komen.....en dan die balaanname.....

richard

veroen

Barto was al niet goed genoeg voor de basis in jl en hebben ze contract laten tekenen met zicht op nog jaar jl, dat we zijn gepromoveerd had de club ook niet op gerekend maar Barto was anders ook geen eerste spits geweest! Komt op alle fronten tekort, fysiek, technisch, balvastheid enz...
Wat betreft Makrini is het mij ook opgevallen dat ie er vaak wel erg hard invliegt zelfs in oefenduels... Dijkstra maakt wat dat betreft wel een sterke indruk, we zullen zien...

brambo3004

Dijkstra was vorig jaar als centrale verdediger soms tenenkrommend met zijn schijterige manier van spelen....de balletjes terug/breed naar Vd Laan...die durfde tenminste wel op te stomen door het middenveld. Nu Dijkstra zelf op dat middenveld staat blijkt dat hij daar beter tot zn recht komt. Nu wodt hij gedwongen vooruit te voetballen en dan komt hij een heel eind, want een goede pass kan hij wel versturen.