Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
101 gasten, 7 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

Cambuur-Mallorca

Gestart door denistel, juli 08, 2013, 11:53:37

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: Cambuur058 op juli 12, 2013, 14:46:29
Dus nogmaals: iemand verstand van livestreams?  :proost

http://janlul.com/veetle/ kijk ik normaal altijd de eredivisie wedstrijden op....

(niet stiekem naar janlul.nl gaan he)  ;)

AL

Citaat van: Cambuur058 op juli 22, 2013, 14:48:32
Waar is Makrini?!
En Barto ipv Hemmen.. pff.

Dijkstra doet het op dit moment beter vind ik. Is echt goed bezig!
Barto wordt 1e spits denk ik. Minder scorend vermogen, maar als team wel beter denk ik.
Droste zal 1e rechtsback worden. Swinkels denk ik 1e keeper.
We zullen zien.

cambuurlegend

Citaat van: AL op juli 22, 2013, 16:38:52
Dijkstra doet het op dit moment beter vind ik. Is echt goed bezig!
Barto wordt 1e spits denk ik. Minder scorend vermogen, maar als team wel beter denk ik.
Droste zal 1e rechtsback worden. Swinkels denk ik 1e keeper.
We zullen zien.

Dijkstra beter als Makrini , je moet er maar opkomen !! Makrini hebben we straks het hardst nodig van alle spelers , is al 2 jaar de meest constante factor maar die word nu schijnbaar beoordeeld op een paar potjes tegen amateurs, daar komt Lodeweges nog wel op terug. En leg mij eens uit waarom Barto beter zou zijn voor het team ?? Is op bijna alle cruciale onderdelen voor een spits duidelijk minder als Hemmen, heeft alleen iets meer loopvermogen. Maar loopvermogen is alleen interessant als de meters die je maakt ergens op slaan, en juist dat is bij Barto in 90% van de gevallen niet aan de orde. Ik kijk liever naar een spits die een goal kan maken , dan een spits die heel hard kansloos achter een breedtepass van een centrale verdediger naar een back aan rent.

Ronnie tng

Citaat van: AL op juli 22, 2013, 16:38:52

Hoor dit uit meerdere hoeken inderdaad, dat men zoveel vertrouwen heeft in Barto. Ik niet en al helemaal niet als basisplaats. Je zegt zelf al, minder scorend vermogen, dus niet een echte killer. Dat heb je precies nodig wanneer je al niet al te veel in de aanval bent. Barto is wel aardig bewegelijk maar op de verkeerde manier in mijn ogen. Wanneer je met een diepe spits speelt dat moet dat gewoon Hemmen zijn, verschrikkelijk balvast waardoor de buiten spelers aan kunnen sluiten.

brambo3004

AL

Citaat van: cambuurlegend op juli 22, 2013, 16:56:03
Dijkstra beter als Makrini , je moet er maar opkomen !! Makrini hebben we straks het hardst nodig van alle spelers , is al 2 jaar de meest constante factor maar die word nu schijnbaar beoordeeld op een paar potjes tegen amateurs, daar komt Lodeweges nog wel op terug. En leg mij eens uit waarom Barto beter zou zijn voor het team ?? Is op bijna alle cruciale onderdelen voor een spits duidelijk minder als Hemmen, heeft alleen iets meer loopvermogen. Maar loopvermogen is alleen interessant als de meters die je maakt ergens op slaan, en juist dat is bij Barto in 90% van de gevallen niet aan de orde. Ik kijk liever naar een spits die een goal kan maken , dan een spits die heel hard kansloos achter een breedtepass van een centrale verdediger naar een back aan rent.

Op basis van de wedstrijden en trainingen die ik heb gezien maakt Dijkstra een hele goede indruk op mij. Op de positie van Makrini speede hij tegen Sparta echt geweldig. Makrini is de alllerbeste balafpaker en ik denk ook dat hij straks basis staat (is nu ook wat zwakker ivm rammadam).
Probleem bij Makrini is echter als hij de bal heeft. Hij is niet in staat om het spel snel te verplaatsen. Dijkstra kan dat met zijn trap wel en bovendien coacht die jongen veel beter.

Met Barto kun je meer druk zetten en die jongen kan 90 minuten ook meeverdedigen, waardoor het middenveld het wat makkelijker krijgt.
En dat Hemmen op alle fronten verder beter is? Nou dat vind ik wel meevallen hoor!
Ok, Hemmen is de veel betere afmaker en is fysiek sterker (al is hij in mijn ogen niet heel erg balvast).
Barto is veel beweeglijker, slimmer en ik vind dat andere spelers dan beter renderen (Oebele, Bakker).
We zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik werd voor gek verklaard dat Barto dit seizoen 1e keus zou worden, maar die kans is wel degelijk aanwezig!

Andre-Lwd

Citaat van: AL op juli 22, 2013, 19:15:03
Op basis van de wedstrijden en trainingen die ik heb gezien maakt Dijkstra een hele goede indruk op mij. Op de positie van Makrini speede hij tegen Sparta echt geweldig. Makrini is de alllerbeste balafpaker en ik denk ook dat hij straks basis staat (is nu ook wat zwakker ivm rammadam).
Probleem bij Makrini is echter als hij de bal heeft. Hij is niet in staat om het spel snel te verplaatsen. Dijkstra kan dat met zijn trap wel en bovendien coacht die jongen veel beter.

Met Barto kun je meer druk zetten en die jongen kan 90 minuten ook meeverdedigen, waardoor het middenveld het wat makkelijker krijgt.
En dat Hemmen op alle fronten verder beter is? Nou dat vind ik wel meevallen hoor!
Ok, Hemmen is de veel betere afmaker en is fysiek sterker (al is hij in mijn ogen niet heel erg balvast).
Barto is veel beweeglijker, slimmer en ik vind dat andere spelers dan beter renderen (Oebele, Bakker).
We zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik werd voor gek verklaard dat Barto dit seizoen 1e keus zou worden, maar die kans is wel degelijk aanwezig!

Dijkstra heeft zich ontzettend goed ontwikkelt op het middenveld inderdaad.

Yellow Army

Citaat van: Andre-Lwd op juli 22, 2013, 19:18:57
Dijkstra heeft zich ontzettend goed ontwikkelt op het middenveld inderdaad.

Idd Dijkstra in de basis. Kan niet anders.
Area 58

gewoon een fan

Ik verwacht morgen echt geen hoogstaand voetbal met deze hitte.
Morgen schijnt het nog iets warmer te worden,het is nu om 19.30 uur nog 27 graden in Leeuwarden.

AL

Citaat van: gewoon een fan op juli 22, 2013, 19:28:56
Ik verwacht morgen echt geen hoogstaand voetbal met deze hitte.
Morgen schijnt het nog iets warmer te worden,het is nu om 19.30 uur nog 27 graden in Leeuwarden.

Heerlijk weer, korte broek en vele  :proost.
Heb er zin in!!

Collingwood

Ben altijd een enorme fan van El Makrini geweest. Maar van wat ik in de oefenwedstrijden van hem heb gezien ben ik best wel geschrokken, aan de bal is het echt niet best. Dijkstra viel me juist in positieve zin erg op, en dan met name aan de bal. Ik zou ze dus beide wel een basisplaats gunnen, en ik ga er vanuit dat de TS een goede keuze gaat maken.

Ik hoop echter echt niet dat Barto de voorkeur gaat krijgen boven Hemmen. Laatstgenoemde vind ik echt twee klassen beter. Tegen Almere vond ik hem bijvoorbeeld ook een heel goed aanspeelpunt die de bal vaak prima ineens kaatste op opkomende middenvelders en buitenspelers. Daarnaast natuurlijk een koelbloedige afmaker.

Dit in tegenstelling tot Barto die bij alles wat hij doet behoorlijk wat tijd nodig heeft, tijd die je in de eredivisie niet krijgt. Verder heeft hij veel te veel kansen nodig, ook die ga je in de eredivisie veel minder krijgen. Begrijp me niet verkeerd, hij is een noeste arbeider en ik gun hem zijn plaats in de selectie. Ik denk dat we als invaller ook best iets aan hem kunnen hebben in sommige wedstrijden.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Tijdens oefenwedstrijden moest El Makrini het spel maken, dit kan hij niet.
Het is een bal afpakker!

Maar ik zit er niet over in dat hij geen basisplaats krijgt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

el makrinini makt vorige week tegen almere toch ook weer de nodige overtredingen he..bij die fluittisten van ons heb je dan al snel geel.

tis allleen maar goed toch dat Dijkstra daar ook kan spelen...

voor cambuur legend,,,met barto in de spits komen andere spelers beter tot hun recht denk dat wordt er mee bedoeld
ik vind hemmen ook meer een killer maar die is niet erg bewegelijk en als de tegenstander balbzeit heeft kan hij het niet
belopen.daar moet hij gewoon aan gaan werken.
verder denk ik dat christovao nog een belangrijke rol gaat krijgen zeker in uitwedstrijden.

michello

Dat Makrini niet speelt zal ook vast te maken hebben met de warmte in combinatie met de ramadan. Dat kan niet goed zijn om dan zo intensief te sporten.  Ik neem aan dat er sowieso wel aardig door gewisseld zal worden met dit weer.

SCCornjum

Als Barto even de tijd neemt om de bal aan te nemen,
in plaats van op snelheid doorgaan en de bal 3 meter van zijn schoen springt,
komen de goals vanzelf.

Tot morgen........toch maar op de fiets  :proost  :proost

o ja de 5de official  :zweep
Watching Football Is Not A Crime