Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Cambuur-Mallorca

Gestart door denistel, juli 08, 2013, 11:53:37

Vorige topic - Volgende topic

denistel

wat doet bakker in jou ogen zo goed dan???..hij staat steeds verkeerd waar door ie niet snel kan handelen iets waar ze
op de trainingen veel mee bezig zijn maar hij nam nu weer ballen aan dat je niet snel door kan spelen en dan gaat het
weer naar achteren.hij is toch middenvelder en die moet ook ronde 16 vand e tegenstander komen dat heb ik niet gezien
verder komt hij fysiek heel veel te kort..maar zo zie ik het

denistel

en kunnen zeggen dat de voorhoede niet sterk is maar als de middenvelders meer aansluiten dan gaan hun ook beter
draaien denk ik maar dat moeten we wel durven.en ik weet het 4 aug gaat het pas beginnen maar ik verwacht
gewoon dat als je elke dag op dit veld traint er meer in moet zitten dan ik vandaag heb gezien.

AL

Citaat van: denistel op juli 23, 2013, 22:55:22
wat doet bakker in jou ogen zo goed dan???..hij staat steeds verkeerd waar door ie niet snel kan handelen iets waar ze
op de trainingen veel mee bezig zijn maar hij nam nu weer ballen aan dat je niet snel door kan spelen en dan gaat het
weer naar achteren.hij is toch middenvelder en die moet ook ronde 16 vand e tegenstander komen dat heb ik niet gezien

Continue aanspeelbaar, veel loopvermogen en heeft een goede inspeelpass.
Bakker is op zeker een basisspeler.

okkele

Citaat van: Harry L. op juli 23, 2013, 21:45:23
Het was de eerste wedstrijd die ik zag. Natuurlijk was het warm, ik ben me kapot geschrokken. Geen van de nieuwe "aanwinsten"heeft mij ook maar enigszins kunnen bekoren.
Alleen oepie was redelijk. Er moeten nu heel snel echte versterkingen komen,anders worden we het lachertje van de eredivisie. Wat een droevige bedoeling

ik zou wat typen maar dit is exact mijn tekst.
van der laan en schokker ,dan houd het wel op.
dit was niet om aan te gluren zeg,zo slecht.
ik was zeer benieuwd naar "aanwinst" feldballe maar die had(hopelijk) zn dag niet?

zonde van mn tijd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: AL op juli 23, 2013, 23:00:49

ook ballen naar voren gezien??,,,en met loopvermogen kom je ook in de 16 toch,,,
niet 1x gezien vanavond helaas.en zeker wel aanspeelbaar maar hij staat niet
goed waar door het te veel tijd kost en die tijd heb je niet.

denistel

Citaat van: okkele op juli 23, 2013, 23:06:22
ik zou wat typen maar dit is exact mijn tekst.
van der laan en schokker ,dan houd het wel op.
dit was niet om aan te gluren zeg,zo slecht.
ik was zeer benieuwd naar "aanwinst" feldballe maar die had(hopelijk) zn dag niet?

zonde van mn tijd.

schokker zeker knap vanavond,,vd laan krijgt het lastig om in de basis te komen denk ik.

okkele

Citaat van: AL op juli 23, 2013, 22:48:11
Vond het helemaal niet zo slecht.  1e helft verzorgd voetbal gezien, alleen hebben we geen aanval.
Achterin hebben we prima backs, droste en bijker lijken me zeker van een plek. Centraal achterin vind ik niet goed genoeg. Zowel v.d laan als leeuwin bouwen niet goed op. Bovendien is v.d laan te onrustig. Graag een speler daar die rust brengt.
Middenveld de beste linie in mijn ogen. Dijkstra vootreffelijk, 2e helft minder. Bakker vond ik juist erg sterk.
V moorsel begon zwak, maar groeide en is gewoon een verdomd goede voetballer. Makrini er nog bij en ritzmaier en deze linie is goed genoeg om mee te kunnen komen in eredivisie.
Dan voorin, schokker geweldig! Feldballe erg zwak vandaag, barto niet voldoende.
Later met hemmen, cristavao en brands nog minder.
Conclusie voorin heb je een probleem!!
Daar moet echt wat gebeuren!!

Adnane is heel hard nodig en wat zou ik graag een spits als reza zien zeg!
1ste helft he-le-maal waardeloos !
kansloos tegen een 4de divisie clubje.
vd laan is de kalmste speler op ons veld.
en jij hebt dus een middenveld met Dijkstra,bakker,van moorsel,makrini en ritzmaier?,dan heb je nog plaats voor 1 voorhoedespeler.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

ze komen uit de hoogste spaanse  divisie en nu segunda,,,vooral fysiek een stuk sterker daar mut
cambuur echt aan gaan werken..die lui speelden op 70% was mijn mening.

vialli

Citaat van: denistel op juli 23, 2013, 22:55:22

Inderdaad, Bakker liep eigenlijk de hele wedstrijd tegen zichzelf te voetballen.
Hij zal zich moeten verbeteren want van Brakel ligt op de loer!!!

mario

Ik ben ook best wel geschrokken, had verwacht dat we verder zouden zijn.
Nog geen automatismen, geen tot weinig loop acties, steeds maar weer kijken naar een vrijstaande speler. Veel foute passes over korte afstand, balaanname veelal dramatisch, ballen springen veel te ver van de voet. In tegenstelling tot de meeste ben ik ook niet enthousiast over Schokker, hij heeft een fenomenale balaanname maar zijn passing is vaak dramatisch en heeft ook geen versnelling.

Fysiek en qua slimheid kwamen we ruimschoots te kort. Hoop dat er 2 of 3 echte versterkingen bij komen (of dat de concurrentie nog slechter is  :proost).

mugel

Citaat van: okkele op juli 23, 2013, 23:12:57
1ste helft he-le-maal waardeloos !
kansloos tegen een 4de divisie clubje.
vd laan is de kalmste speler op ons veld.
en jij hebt dus een middenveld met Dijkstra,bakker,van moorsel,makrini en ritzmaier?,dan heb je nog plaats voor 1 voorhoedespeler.

4e divisie? Deze club is net gedegradeerd uit Primera Division.
We moeten niet denken dat het niveau in eredivisie veel meer vergt dan dit.
Ik heb mooie dingen gezien, aanvallend van Oepie en verdedigend van Leeuwin en Bijker.
Dijkstra, Moorsel, Pereira ook niet onaardig. Verder geldt denk ik dat het verschil met oefenwedstrijd en echte wedstrijd voor veel spelers gaat blijken. Met nog een beetje versterking komt het goed!

denistel

op cambuur.nl staat dat lodeweges erg tevreden is....dus ik denk dat wij de lat dan te hoog liggen.

richard

Citaat van: AL op juli 23, 2013, 23:00:49

Inspeelpass naar achteren ja.....hoe vaak heeft ie vooruit gespeeld?

richard

Citaat van: denistel op juli 23, 2013, 23:58:52
op cambuur.nl staat dat lodeweges erg tevreden is....dus ik denk dat wij de lat dan te hoog liggen.

Bij huis aan huis staat wat anders!!