Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Oliver Feldballe

Gestart door SCCdrachten, juli 16, 2013, 13:28:51

Vorige topic - Volgende topic

Hilversum voor Cambuur

Ik heb hem vanaf mijn vakantieadres tegen NAC nog aardige dingen zien doen maar daarna was er echt niks goeds te zien van hem, helaas...  ;(

Dokkumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 31, 2014, 16:08:57
Ik heb hem vanaf mijn vakantieadres tegen NAC nog aardige dingen zien doen maar daarna was er echt niks goeds te zien van hem, helaas...  ;(
Dan zit er maar 1 ding op, terug naar je vakantie adres. :devil

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2014, 19:30:15
Dan zit er maar 1 ding op, terug naar je vakantie adres. :devil

Volgende week in IJsland dus mis PSV, ik blijf voor altijd weg als hij dan opeens een hattrick scoort!  :insane

Galdiano

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 31, 2014, 21:56:11
Volgende week in IJsland dus mis PSV, ik blijf voor altijd weg als hij dan opeens een hattrick scoort!  :insane

ijsland voor Cambuur!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

hoe kan het dat Feldballe in de oefenwedstrijden en op de training voetballend één van de betere is maar in de wedstrijd niks meer kan..  zo zonde :zucht

brambo3004

Citaat van: Cambuur058 op mei 13, 2014, 22:39:51
hoe kan het dat Feldballe in de oefenwedstrijden en op de training voetballend één van de betere is maar in de wedstrijd niks meer kan..  zo zonde :zucht

Blijkbaar ontbreekt het aan vertrouwen. Misschien komt hij komend seizoen wel in de flow. Hij kan wel iets, dat hebben we op enkele momenten ook wel gezien. Dkv-uit durfde hij bijvoorbeeld wel.

Cambuur058

Citaat van: brambo3004 op mei 13, 2014, 23:41:13
Blijkbaar ontbreekt het aan vertrouwen. Misschien komt hij komend seizoen wel in de flow. Hij kan wel iets, dat hebben we op enkele momenten ook wel gezien. Dkv-uit durfde hij bijvoorbeeld wel.
Hij liep daar makkelijker mannetjes voorbij met zijn techniek dan wie dan ook in de selectie..

mindra

dit jaar moest hij natuurlijk wennen. Nieuwe club, ander land.
zijn eerste jaar is niet wat wij er van verwacht hadden en hij zelf vast ook niet.
Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Denk dat wij feldballe pas dit seizoen kunnen gaan beoordelen of hij het niveau aan kan of niet.

dizzhead

Citaat van: mindra op mei 14, 2014, 10:18:20
dit jaar moest hij natuurlijk wennen. Nieuwe club, ander land.
zijn eerste jaar is niet wat wij er van verwacht hadden en hij zelf vast ook niet.
Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Denk dat wij feldballe pas dit seizoen kunnen gaan beoordelen of hij het niveau aan kan of niet.

Eens. En hij zou iedereen wel eens kunnen verbazen.

sccvl

Citaat van: dizzhead op mei 14, 2014, 10:47:25
Eens. En hij zou iedereen wel eens kunnen verbazen.
Ik had dat vermoeden eigenlijk ook wel een beetje inderdaad. Ben heel benieuwd, denk helemaal niet dat het zo'n verkeerde speler is. Heb alleen wel altijd het gevoel dat die wat buiten de selectie staat of is dat anders?

speculeter

Citaat van: sccvl op mei 14, 2014, 18:31:16
Ik had dat vermoeden eigenlijk ook wel een beetje inderdaad. Ben heel benieuwd, denk helemaal niet dat het zo'n verkeerde speler is. Heb alleen wel altijd het gevoel dat die wat buiten de selectie staat of is dat anders?
laatstens op een training wezen kijken
Toen viel me dat ook al op.
Had toen ook al het idee dat hij wat buiten de groep valt
en een beetje een eenling is.

dizzhead

Dat idee heb ik zelfs tijdens warming-ups, de wedstrijd en bij t bedanken van supporters (die keren dat hij mee deed).... Ik hoop dat t een taalbarrière is oid

el haj

Van Brakel en Feldballe gaan buiten het voetbal iig ook nog met elkaar om dus een complete einzelgänger is het iig niet. :)

Cambuur058

Ene Kostic kwam uit het buitenland en was het eerste seizoen ook een complete miskoop ;)
seizoen twee en...

het kan zomaar!

sccvl

Citaat van: el haj op mei 14, 2014, 19:06:59
Van Brakel en Feldballe gaan buiten het voetbal iig ook nog met elkaar om dus een complete einzelgänger is het iig niet. :)
Gelukkig dan maar ;) de sfeer rondom een club enz tellen natuurlijk ook zwaar mee wat betreft de prestaties.