Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
30 gasten, 4 leden (1 verborgen)
WouterZz, mathijs901, Bankzitter

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Collingwood op februari 18, 2014, 11:26:47
Jammer, maar was natuurlijk te verwachten! We moeten blij zijn dat hij het hier zo goed doet. Kan ons ook in de toekomst voordelen opleveren. Als clubs en spelers weten dat jongens als Ritzmaier en Manu zich hier goed ontwikkelen en het naar hun zin hebben zullen ze eerder geneigd zijn om met Cambuur in zee te gaan.

Precies en met alle respect naar de jongens die we nu hebben (Manu (wie kende hem voordat hij hier speelde?), Lukoki, Van Moorsel) maar zulke jongens kan je elk jaar van (sub)topclubs huren! Ritzmaier is een uitzonderlijk geluk geweest als je het zo bekijkt.

Drumfather SCC

Geen paniek, Het komt allemaal wel goed in aanloop naar het volgend seizoen  :thumbsup
Volste vertrouwen in deze TS en je weet nooit of Cambuur een indruk heeft gemaakt op de huurlingen
Nu lijken dit even de ''redders'' maar volgend jaar staan er vast weer nieuwe verrassingen
Cambuur handhaaft, Ook volgend seizoen  |:)

The Prominence

Citaat van: Drumfather SCC op februari 18, 2014, 14:31:09
TS en je weet nooit of Cambuur een indruk heeft gemaakt op de huurlingen

Je kan aan Ritzmaier zien dat cambuur indruk maakt hij heeft het hier naar zijn zin dat zie je aan alles,
zelfde geld voor Manu.

Drumfather SCC

Daarmee bedoel ik dus te zeggen dat ze nu misschien sneller voor een 2e termijn bij Cambuur zullen kiezen als de uitzichten klein worden bij de huidige werkgever(s)
Misschien komen ze dus gewoon wel weer eens terug of blijven ze nog een jaar bij handhaving  |:)

En wat van der Laan betreft; Die wou wel een 10jaren contract hebben dus die zie ik niet vertrekken  :thumbsup

Collingwood

Citaat van: Drumfather SCC op februari 18, 2014, 14:49:13
Daarmee bedoel ik dus te zeggen dat ze nu misschien sneller voor een 2e termijn bij Cambuur zullen kiezen als de uitzichten klein worden bij de huidige werkgever(s)
Misschien komen ze dus gewoon wel weer eens terug of blijven ze nog een jaar bij handhaving  |:)

En wat van der Laan betreft; Die wou wel een 10jaren contract hebben dus die zie ik niet vertrekken  :thumbsup

Dat laatste geldt toch ook zo ongeveer voor El Makrini, heb ik begrepen?
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Citaat van: Leovardiascc op februari 18, 2014, 14:33:37
Je kan aan Ritzmaier zien dat cambuur indruk maakt hij heeft het hier naar zijn zin dat zie je aan alles,
zelfde geld voor Manu.

Bij Ritzmaier merk ik dat inderdaad ook wel een beetje. Wellicht kan die bij PSV een uithangbord voor onze club zijn om spelers te motiveren zich hier te ontwikkelen. Aan de andere kant hoeven we echt niet te verwachten dat er weer zo'n goudhaantje komt zoals Ritzmaier dit seizoen gebleken is. Ik denk meer aan het niveau Peter van Ooijen... Die echt wel wat kan, maar duidelijk al even stil staat in z'n ontwikkeling.

Drumfather SCC

Citaat van: Collingwood op februari 18, 2014, 14:56:27
Dat laatste geldt toch ook zo ongeveer voor El Makrini, heb ik begrepen?
Dit kan ik je helaas niet met zekerheid zeggen Collingwood

The Prominence

Citaat van: dizzhead op februari 18, 2014, 14:58:12
Bij Ritzmaier merk ik dat inderdaad ook wel een beetje. Wellicht kan die bij PSV een uithangbord voor onze club zijn om spelers te motiveren zich hier te ontwikkelen. Aan de andere kant hoeven we echt niet te verwachten dat er weer zo'n goudhaantje komt zoals Ritzmaier dit seizoen gebleken is. Ik denk meer aan het niveau Peter van Ooijen... Die echt wel wat kan, maar duidelijk al even stil staat in z'n ontwikkeling.

Het zou mooi zijn als Ritzmaier nog een jaartje kon blijven en nog meer ontwikkelen, weet niet of PSV hem volgend jaar als basisspeler ziet, hier heeft hij die zekerheid wel.

Lore

Citaat van: Leovardiascc op februari 18, 2014, 15:12:56
Het zou mooi zijn als Ritzmaier nog een jaartje kon blijven en nog meer ontwikkelen, weet niet of PSV hem volgend jaar als basisspeler ziet, hier heeft hij die zekerheid wel.

Ik ben bang dat je dat echt wel uit je hoofd kan zetten. Ik kan mij niet voorstellen dat PSV hem geen kans geeft in de voorbereiding, mocht dat dan nog niet genoeg zijn zullen zij hem wel op een hoger niveau willen laten trainen.

The Prominence

Citaat van: Lore op februari 18, 2014, 15:33:53
Ik ben bang dat je dat echt wel uit je hoofd kan zetten. Ik kan mij niet voorstellen dat PSV hem geen kans geeft in de voorbereiding, mocht dat dan nog niet genoeg zijn zullen zij hem wel op een hoger niveau willen laten trainen.

ja dat zit er wel in, maarja dromen kan altijd  8P

hydoscc

We zetten ons gelukkig wel neer als een club waar spelers tot bloei komen. Dus aantrekkelijk voor spelers die bij hun clubs uit de gratie raken. Die kunnen hier zo opleven en weer in de gratie raken van hun club.. Zulke spelers zullen nu anders tegen onze club aankijken dan toen wij promoveerden, ze zullen er nu een stuk positiever tegen aan kijken om hier te komen spelen

Voorstopper

Citaat van: hydoscc op februari 21, 2014, 00:31:59
We zetten ons gelukkig wel neer als een club waar spelers tot bloei komen. Dus aantrekkelijk voor spelers die bij hun clubs uit de gratie raken. Die kunnen hier zo opleven en weer in de gratie raken van hun club.. Zulke spelers zullen nu anders tegen onze club aankijken dan toen wij promoveerden, ze zullen er nu een stuk positiever tegen aan kijken om hier te komen spelen

Het is dus echt te hopen dat we ons gewoon direct handhaven en geen na-competitie spelen. Dan kunnen we gewoon al een paar weken eerder beginnen aan het bouwen van een team voor seizoen '14/'15. Anders zijn andere ploegen ons weer voor. Dus gewoon nog even 10 wedstrijden vlammen.....

Lwdscc

Met een 7 in elftal van de week in de telegraaf

Galdiano

Citaat van: Lwdscc op februari 24, 2014, 11:18:54
Met een 7 in elftal van de week in de telegraaf

En dat terwijl hij niet eens zijn beste wedstrijd speelde!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

Dat dacht ik ook, tot dat ik de samenvatting zag was wel weer de verbindende factor tussen Verdediging en aanval.

Geweldig schot trouwens
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it