Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
30 gasten, 3 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Leovardiascc op maart 12, 2014, 19:27:28
als ie maar niet zo een naaier is als adje.

maarja dat weet ik bijna zeker van niet
Voor ons een naaier, voor zichzelf sportief de grootste verbetering. Maarliefst 2 plaatsen :devil

veroen

Citaat van: Leovardiascc op maart 12, 2014, 19:27:28
als ie maar niet zo een naaier is als adje.

maarja dat weet ik bijna zeker van niet

die jongen heeft gewoon gekozen voor zijn beurs en dat snap ik heel goed.
heeft hier half jaar gespeeld en was leuk maar niet meer dan dat, als je dan vervolgens ergens vermoedelijk het dubbele of meer kan verdienen dan is die keus snel gemaakt hoor.

als jij ergens een half jaar aan het werk bent geweest en je verdient 30000 euro en dat kan je het jaar daarna misschien ook verdienen + beetje extra of je verdient ergens anders tussen 100 en 150k dan ben je zelf ook weg

The Prominence

Citaat van: veroen op maart 13, 2014, 11:11:41
die jongen heeft gewoon gekozen voor zijn beurs en dat snap ik heel goed.
heeft hier half jaar gespeeld en was leuk maar niet meer dan dat, als je dan vervolgens ergens vermoedelijk het dubbele of meer kan verdienen dan is die keus snel gemaakt hoor.

als jij ergens een half jaar aan het werk bent geweest en je verdient 30000 euro en dat kan je het jaar daarna misschien ook verdienen + beetje extra of je verdient ergens anders tussen 100 en 150k dan ben je zelf ook weg

dan had die jongen dat eerlijk kunnen zeggen, hij zegt dat hij graag wil maar hij is zelf de gene die cambuur heeft afgewezen.

speculeter

Nu ook al weer gebleseerd trouwens...
we hadden de mond vol over adje en anco maar we hadden
op dit moment er niks aan gehad.

mugel

Zie het ook vanuit een positieve invalshoek.
Redelijke kans dat Ritzmaier volgend jaar bij PSV, en Manu bij Feyenoord in de basis staan. Misschien zijn er meer die hogerop kunnen (Leeuwin, El Makrini, Bijker, ...)
Voor nu is dat even jammer, maar andere spelers zien ook dat Cambuur meer dan andere clubs een goede kans geeft waar spelers kunnen doorbreken of hun carrière nieuw leven inblazen! Als we met deze spelers kunnen handhaven, en dat gaat gebeuren, kunnen we een mooie transferperiode tegemoet gaan.
Dit is mooie reclame en vergroten van netwerk naar een nog beter team volgend jaar!
|:)

Lore

Citaat van: mugel op maart 13, 2014, 18:30:15
Zie het ook vanuit een positieve invalshoek.
Redelijke kans dat Ritzmaier volgend jaar bij PSV, en Manu bij Feyenoord in de basis staan. Misschien zijn er meer die hogerop kunnen (Leeuwin, El Makrini, Bijker, ...)
Voor nu is dat even jammer, maar andere spelers zien ook dat Cambuur meer dan andere clubs een goede kans geeft waar spelers kunnen doorbreken of hun carrière nieuw leven inblazen! Als we met deze spelers kunnen handhaven, en dat gaat gebeuren, kunnen we een mooie transferperiode tegemoet gaan.
Dit is mooie reclame en vergroten van netwerk naar een nog beter team volgend jaar!
|:)

Zeker en dan ook nog een zakje geld voor Leeuwin, Bijker en Makrini!

sunderland

Citaat van: peter op maart 13, 2014, 13:30:52
Nu ook al weer gebleseerd trouwens...
we hadden de mond vol over adje en anco maar we hadden
op dit moment er niks aan gehad.
juustum .Ik heb ook steeds aangeven dat er jongens moesten komen die er meteen moesten staan omdat meestal de comp in de maand febr word beslist.Manu stond er en was vreselijk belangerijk .adje half jaar eruit en geen ritme en anco had het nivo nnog niet en leek mij ook fysiek niet in orde

Yellow Army

Area 58

marrumer

el haj

Die deed pijn aan de oren inderdaad.  :X

Holwerd voor Cambuur

Geniet hiervan kerel! Bij welke clubs je in de toekomst ook mag spelen, dit ga je nooit meer meemaken!! |:) |:) |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Unknown

Mag ook wel eens gezegd worden, maar vandaag was echt 1 van je slechtste wedstrijden voor ons... ondanks dat blijf je een topper  |:)

Collingwood

Citaat van: Unknown op maart 15, 2014, 00:03:17
Mag ook wel eens gezegd worden, maar vandaag was echt 1 van je slechtste wedstrijden voor ons... ondanks dat blijf je een topper  |:)

Had het inderdaad erg moeilijk. Kan natuurlijk gebeuren tegenover Sno. Wat is dat een beest van een speler, zeg.
Kalmte alleen kan u redden.

Hilversum voor Cambuur

Geweldige speler die Sno, minder technisch en snel, maar oh zo belangrijk. Zulke spelers met iets meer ervaring zie ik volgend jaar toch wel graag bij de selectie zien (ook al zijn het er 1 of 2)