Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 4 leden (1 verborgen)
WouterZz, mathijs901, Bankzitter

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

Voetbal12

Prima speler voor  cambuur maar niet voor psv. Om bij psv te spelen moet je elke week top wezen dat laat ie bij cambuur ook niet elke week zien soms onzichtbaar ik twijfel of hij dat bij psv wel kan .en trouwens brands bepaalt de opstelling niet dat doet cocu. Met Wijnaldum en maher op de bank komt ritzmaier op nummer 5. Gaat m niet worden.

Puma

Dan komt ie in de winterstop maar weer terug! :D

veroen

Citaat van: Voetbal12 op maart 20, 2014, 12:53:38
Prima speler voor  cambuur maar niet voor psv. Om bij psv te spelen moet je elke week top wezen dat laat ie bij cambuur ook niet elke week zien soms onzichtbaar ik twijfel of hij dat bij psv wel kan .en trouwens brands bepaalt de opstelling niet dat doet cocu. Met Wijnaldum en maher op de bank komt ritzmaier op nummer 5. Gaat m niet worden.

Die gaat het daar wel redden hoor. Voetballend kan hij het niveau al aan en met betere spelers om je heen maak je als speler ook sneller stappen.
Vind hem persoonlijk echt niet minder als Schaars of Hiljemark nml...

de Schoot

Als ie maar op de goeie positie staat. Hier ook wedstrijden niet goed en die domme hakjes troep hoeft ie daar ook niet te doen.

SCCRulez

Heeft m.i. zeker potentie het daar te redden. Lijkt mij wel vervelend elftal, speelt hij aan linkerkant met Willems en Depay  :R Vervelende baasjes. En dan die Maher  :R :R :R. In winterstop mooi terug bij scc!

Cambuur058

Citaat van: SCCRulez op maart 21, 2014, 22:13:42
Heeft m.i. zeker potentie het daar te redden. Lijkt mij wel vervelend elftal, speelt hij aan linkerkant met Willems en Depay  :R Vervelende baasjes. En dan die Maher  :R :R :R. In winterstop mooi terug bij scc!
dat vind marcel juist topgasten
gaat toch altijd met jody-manu-pereira om,, ook soort van dat typjes, maar dan leuk

EastSide058

hij zit met zijn hoofd al bij pisvee wel erbij blijven....
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Hilversum voor Cambuur

4 jaar tekenen bij PSV! Maar nog 1 jaartje rijpen bij ons!
Lijkt me voor beide partijen het beste

|:)

John Hiatt

Werd gisteren volledig uit de wedstrijd gespeeld door Gudelj. En dan heb je niet zo heel veel aan hem blijkt. Hij trok daarna wel steeds goed naar links, zodat er ruimte kwam voor Leeuwin en van der Laan. Helaas leverde dat te weinig op.

Bascambuur

Citaat van: Yellow Army op april 01, 2014, 13:14:43
Loop jij altijd 3 weken achter ofzo?
Ik  begrijp dat lezen voor jou best lastig is, maar kijk eens naar de datum.

Yellow Army

Citaat van: Bascambuur op april 01, 2014, 13:18:50
Ik  begrijp dat lezen voor jou best lastig is, maar kijk eens naar de datum.

En begrijpend lezen schijnbaar voor jou. Beide partijen willen graag met elkaar verder, maar er staat nog niks op papier. 3 Weken geleden al bekend.
Area 58

Bascambuur

Citaat van: Yellow Army op april 01, 2014, 13:27:24
En begrijpend lezen schijnbaar voor jou. Beide partijen willen graag met elkaar verder, maar er staat nog niks op papier. 3 Weken geleden al bekend.
Voor de zekerheid de laatste pagina's van het topic nog even nagelezen. Zie geen berichten staan waarin gesproken wordt over een mondeling akkoord van Ritzmaier met PSV.

Als jij het nieuwsbericht kan tonen, in dit topic, waaruit dit blijkt neem ik mijn woorden terug. Dat zal echter niet nodig zijn, want je lult uit je nek.  l8l