Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 16
  • Total: 16
16 gasten, 0 leden

Geert-Arend Roorda

Gestart door FrancoLWD, juli 19, 2013, 12:06:46

Vorige topic - Volgende topic

FrancoLWD

Geert-Arend Roorda gaat mogelijk weer in Friesland voetballen. De in Heerenveen geboren middenvelder staat in de belangstelling van SC Cambuur, meldt De Gelderlander.

De 25-jarige Roorda heeft bij NEC Nijmegen geen zicht op een vaste plek in het elftal, waardoor een transfer realistisch is. Promovendus Cambuur ziet wel wat in Roorda en zou de speler, die een contract tot medio 2014 heeft, graag overnemen.

"Ik mag naar iets anders uitkijken", zei Roorda deze week in Voetbal International. "Voor zover ik weet speelt er nog niks. Het is op dit moment geen makkelijke situatie voor mij. Ik krijg wel mijn minuten in de voorbereiding, maar ben geen onderdeel van de basisploeg. Maar zolang ik bij NEC zit, zal ik proberen de trainer op andere gedachten te brengen. Op de training en in oefenwedstrijden wil ik me bewijzen", besluit de ex-jeugdinternational.

Roofvogel

Citaat van: FrancoLWD op juli 19, 2013, 12:06:46
Geert-Arend Roorda gaat mogelijk weer in Friesland voetballen. De in Heerenveen geboren middenvelder staat in de belangstelling van SC Cambuur, meldt De Gelderlander.

De 25-jarige Roorda heeft bij NEC Nijmegen geen zicht op een vaste plek in het elftal, waardoor een transfer realistisch is. Promovendus Cambuur ziet wel wat in Roorda en zou de speler, die een contract tot medio 2014 heeft, graag overnemen.

"Ik mag naar iets anders uitkijken", zei Roorda deze week in Voetbal International. "Voor zover ik weet speelt er nog niks. Het is op dit moment geen makkelijke situatie voor mij. Ik krijg wel mijn minuten in de voorbereiding, maar ben geen onderdeel van de basisploeg. Maar zolang ik bij NEC zit, zal ik proberen de trainer op andere gedachten te brengen. Op de training en in oefenwedstrijden wil ik me bewijzen", besluit de ex-jeugdinternational.

Waarom een topic aanmaken van iemand die nog helemaal niet vast ligt? tevens staat dit ook al in de topic nieuwe spelers. beetje jammer

Yellow Army

modder-eter kom er maar in.

slotje  :rodekaart
Area 58

Galdiano

Heel snel een slotje! Een grotere boer loopt er niet rond op de nederlandse velden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

FrancoLWD

Tighadouini zit er ook nog niet bij toch?
Beetje jammer dat je dit een beetje jammer vindt!

Roofvogel

Citaat van: FrancoLWD op juli 19, 2013, 12:36:46
Tighadouini zit er ook nog niet bij toch?
Beetje jammer dat je dit een beetje jammer vindt!

Die topic bestond al toen hij nog wel speelde bij ons.

FrancoLWD

Prima, Dan bied ik bij deze min excuses aan :)
Zal niet weer gebeuren jongens!

Yellow Army

Citaat van: FrancoLWD op juli 19, 2013, 12:42:00

Voor deze keer zien we door de vingers  :devil
Area 58

Roofvogel

Citaat van: FrancoLWD op juli 19, 2013, 12:42:00

Ach zo moeilijk ben ik niet hoor. Opgelost.

okkele

Citaat van: Galdiano op juli 19, 2013, 12:21:17
Heel snel een slotje! Een grotere boer loopt er niet rond op de nederlandse velden!
Van mij mag hij komen, zn eerdere verkeerde keus om naar Skubbekutteveen te gaan  was hem waarschijnlijk veel mooier voorgespiegeld dan de werkelijkheid was.
Die verspilde jaren mag hij hier wel goedmaken hoor.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Roofvogel

Zojuist op twitter gelezen dat Cambuur wel degelijk heeft gekeken naar Roorda maar volgens de zaakwaarnemer van Roorda lagen de partijen te ver uit elkaar en daarna is er GEEN contact meer geweest dus we hoeven ons niet druk te maken. bron JV van Zuiden van OF

Galdiano

Citaat van: okkele op juli 19, 2013, 13:06:38
Van mij mag hij komen, zn eerdere verkeerde keus om naar Skubbekutteveen te gaan  was hem waarschijnlijk veel mooier voorgespiegeld dan de werkelijkheid was.
Die verspilde jaren mag hij hier wel goedmaken hoor.

Heeft in zoveel intervieuws aangegeven dat dkv zijn club was en er graag weer voor zou willen spelen! Gelukkig is cambuur niet concreet!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Er is dus weken geleden contact geweest, verschillen in salaris waren te groot. Verder volgens GA :R niets meer gehoord, dus absoluut nog niks rond.

:0=SLOTJE KOMT ERAAN

Kin hier verdorie niet eens een dag offline weze :devil