Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: scc-aaron op augustus 14, 2013, 12:30:27
Zelf geloof ik in een zwervende spits, dat in combinatie met naar binnentrekkende buitenspelers moet binnenkort punten opleveren. Eens met de snelheid van Barto, die is laag.
hij kan niet koppen ,hij kan geen bal afschermen,hij kan zeer slecht een bal aannemen,hij wint bijna geen duels ,hij scoort moeilijk .Zeg het maar

PeterTa

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2013, 22:21:54
hij kan niet koppen ,hij kan geen bal afschermen,hij kan zeer slecht een bal aannemen,hij wint bijna geen duels ,hij scoort moeilijk .Zeg het maar

Arme Barto.. as ie dit allemaal leest raak ie helemaal geen knikker meer..  :devil

Sakas

Laat hem maar het tegendeel bewijzen! Vanuit een inval beurt dan wel te verstaan!

Heb er zin in 90 minuten vlammen!!!!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

sunderland

nee moet ook niet . .Ik denk dat ie zaterdag wel speelt en scoort ,echt waar |:)

Yellow Army

Citaat van: PeterTa op augustus 14, 2013, 22:25:17
Arme Barto.. as ie dit allemaal leest raak ie helemaal geen knikker meer..  :devil

Als ie net zo leest als dat hij een bal aanneemt valt dat wel mee dus.
Area 58

sunderland

Het gaat er ook om dat je zo slecht mag spelen en de week erna gewoon weer speelt .Zie Oebele[bijv] een beste wedstr spelen en de week erna gewoon 81 min wissel .Vreemd .De ts is 2x begonnen met de verkeerde opstelling en wisselt dan 2x en durft dan zijn 3e wissel niet te vroeg te doen .[zo is het 2 wedstr gegaan]

0517

Bart speelt zaterdag, weliswaar vanuit een andere positie. Hemmen staat er ook in...

sunderland

Citaat van: 0517 op augustus 14, 2013, 22:44:03
Bart speelt zaterdag, weliswaar vanuit een andere positie. Hemmen staat er ook in...
zou echt belachelijk zijn dat hij vanaf de zijkant speelt.Maar ja afspraak is afspraak

Galdiano

Lukoki, Schokker, Christavao, Brands, feldballe, en zelfs De Vries en De Graaf zijn beter dan Barto op de buiten!

Zou werkelijk waar geen 1 argument kunnen benoemen waarom Barto zaterdag op de buiten zou spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

sunderland

Citaat van: moodygrunn op augustus 14, 2013, 22:58:10
wat voor afspraak?
nee is een beetje kinderachtig van mij .Ik heb zelf het idee dat ze voor het seiz tegen barto hebben gezegd dat hij de eerste 4-5 duels het vertrouwen krijgt .Om hem dus ook vertrouwen te geven .

Sonnema

En ik zeg dat hij niet gaat spelen

Clint

Citaat van: denistel op augustus 14, 2013, 17:09:04
de ts zal dat toch oek mutte zien en als dat niet zo is en hij blijft zo spelen dan zal het niet goed komen is mijn mening.

Su ist.  ;(

poelie-lwd

---------------Nienhuus--------------

Droste--Leeuwin--vd Laan--Bijker

------------------Makrini----------------

---------Brands--------Ritzmaier----

Lukoki-----Hemmen-----Schokker

Su maar even Dwight
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Nightmarelwd

Bart0 speelt niet zaterdag.
MI-Sider for Life