Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

drg

Mooi, nou hopen dat ze tot zaterdag geen wijzigingen maken of dat Hemmen met een driedubbele achterwaartse tackle 360 een teen breekt, dan kunnen we knallen tegen Groningen!  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik heb in een prachtige onbewolkte nacht in Mooi Oostenrijk achter elkaar vallende sterren gezien, en bijna elke keer dezelfde wens gedaan (ik heb maar een paar wensen aan Barto verspild...), dus dat komt wel goed!!!

:0= We winnen
Henk, held, bedankt

The Prominence

SCCornjum

Sterkste 11 ?
Ja als Bakker het niveau van vorige week haalt wel, maar das niet zo zeker.
Kzie liever Paco voor Bakker............
Watching Football Is Not A Crime

sccleeuwarden

Inmiddels 9500 kaarten verkocht en nog 500 over, dus word een gekkeboel en we moeten er met zn allen achter staan tot de laatste seconde!! Morgen ook massaal naar de training om de boys wakker te maken want dit is een zeer belangrijke wedstrijd!!

thankyou

Iedereen die iets met Cambuur te maken heeft bedankt dat in mijn ogen de sterkste 11 staan tegen Groningen
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Dokkumer

Citaat van: sccleeuwarden op augustus 15, 2013, 19:03:42
Inmiddels 9500 kaarten verkocht en nog 500 over, dus word een gekkeboel en we moeten er met zn allen achter staan tot de laatste seconde!! Morgen ook massaal naar de training om de boys wakker te maken want dit is een zeer belangrijke wedstrijd!!
Maak daar maar 300 van -maximaal!- Effectieve capaciteit is iets minder dan 10.000 ;)

:0=VOLLE BAK EN GAS GEVEN |:)

Galdiano

9700 is de capaciteit! 200 kaarten nog, zal morgen wel uitverkocht raken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Goudvinger

Uitvak is met 400 plaatsen ook uitverkocht. Dat wordt een mooie middag/avond  |:)

Mp

Er zitten ook een groot aantal fc'ers in het stadion

PeterTa

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 15, 2013, 13:45:38
Ik heb in een prachtige onbewolkte nacht in Mooi Oostenrijk achter elkaar vallende sterren gezien, en bijna elke keer dezelfde wens gedaan (ik heb maar een paar wensen aan Barto verspild...), dus dat komt wel goed!!!

:0= We winnen

UUhhhh... ik heb altijd geleerd dat je niet mag zeggen wat je hebt gewenst want dan komt het niet uit.... ;( 8P

marrumer

Citaat van: PeterTa op augustus 15, 2013, 20:10:20
UUhhhh... ik heb altijd geleerd dat je niet mag zeggen wat je hebt gewenst want dan komt het niet uit.... ;( 8P
hij zegt het niet hij typt  :devil

PeterTa

Len Cantello

Citaat van: Mp op augustus 15, 2013, 20:08:34
Er zitten ook een groot aantal fc'ers in het stadion
Mooi. Hebben we in de rust ook wat te doen.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli