Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
48 gasten, 4 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde, Gasgeve

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

Zweep

Blij dat ik weer begin als d-pupil, voor de mensen die me gemist hebben, de roze olifant leeft nog! SCC till I die!

Kunstgras

Zweep

Kunstgras is hier ook nog altijd! Mag je er al weer in? Lol, wtf heeft Dokkie admin gemaakt? Als er 1 iemand het off topic heeft gevuld...

Dokkumer

Citaat van: Zweep op augustus 09, 2013, 16:18:15
Kunstgras is hier ook nog altijd! Mag je er al weer in? Lol, wtf heeft Dokkie admin gemaakt? Als er 1 iemand het off topic heeft gevuld...
Welkom thuis vriend.  :fant is speciaal ter ere van jou en consorten in het beeldend assortiment gebracht.
Overigens heb ik "off topic" nagenoeg uitgevonden :devil

punkman

Citaat van: Dokkumer op augustus 09, 2013, 20:27:57
Welkom thuis vriend.  :fant is speciaal ter ere van jou en consorten in het beeldend assortiment gebracht.
Overigens heb ik "off topic" nagenoeg uitgevonden :devil

Jij en off topic ... hoe verzinnen ze het  :devil

Unknown

Deze wedstrijd moet het maar eens gebeuren!! Zin in, zie namelijk genoeg aanknopingspunten

Galdiano

Zonder Barto winnen we.
Met Barto verliezen we.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

gewoon je besten er in gooien een dag bij de club of niet

-----------------------------------------------------------------nienhuis--------------------------------------------------------------

droste-----------------------leeuwin---------------------------------------vd laan-----------------------bijker

----------------------------------------el makrini-------------------------ritzmaier-------------------------------

-------------------------------------------------------schokker------------------------------------------------------

-----lukoki-------------------------------------------hemmen-----------------------------------feldballe

Bernardo

Ik zou het zo doen:

Nienhuis, Droste, Leeuwin, vd Laan, Bijker, Makrini, Ritzmaier, Bakker, Schokker, Hemmen, Lukoki.

Feldballe kan mij tot nu toe echt niet overtuigen!

denistel

bakker wel dan???? feldballe komt er wel hoor maar dat is mijn mening,,

moodygrunn

Ik zou het als volgt opzetten:

nienhuis
droste leeuwin vd laan/dijkstra bijker

schokker makrini ritzmaier

lukoki                   feldballe (laatste basisplek)
           hemmen
In Henk en Sandor we trust

AL

Citaat van: denistel op augustus 09, 2013, 22:50:41
bakker wel dan???? feldballe komt er wel hoor maar dat is mijn mening,,

Bakker speelde een prima 2e helft vond ik. Jan van Halst was lyrisch over hem.
Feldballe moet echt beter, vond hem zowel tegen Nac als vanavond de zwakste aan onze kant (samen met Barto).
Ik zou met de volgende 11 spelen:

Nienhuis
Droste, Leeuwin, v,d Laan, Bijker
Makrini, Ritzmaier, Bakker
Lukoki, Hemmen, Schokker

cambuurlegend

Citaat van: Bernardo op augustus 09, 2013, 22:45:24
Ik zou het zo doen:

Nienhuis, Droste, Leeuwin, vd Laan, Bijker, Makrini, Ritzmaier, Bakker, Schokker, Hemmen, Lukoki.

Zou momenteel ook mijn opstelling zijn !! Voordeel is dat je dan ook veel beter kan wisselen , nu kosten Dijkstra en Barto je eigenlijk standaard al 2 wissels per wedstrijd.

Yellow Army

Ik zou het zo doen:

Jep, dat zijn de ideale 11
Area 58

mario

Ik zou het zo doen:

Hier zou ik ook mee beginnen, alhoewel je Dijkstra ook voor van der Laan kan erin kunt zetten, dan heb je evt. 2 CV die op kunnen bouwen. Vond het erg mooi dat zowel Leeuwin als v/d Laan diepgang hadden maar bij Leeuwin zit er meer een gedachte achter.
Met Bakker, Ritzmaier en Lukoki heb je veel meer aanvallend vermogen, wanneer deze jongens bij kunnen sluiten als Hemmen de bal aanneemt en afschermt. Dan ook nog wat positie wisselingen en je speelt de Groninger verdediging helemaal zoek.....