Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

'' Cambuur rekent er niet op dat Jody Lukoki ook volgend jaar nog voor de club speelt. De aanvaller wordt dit seizoen gehuurd van Ajax, waar hij nog één jaar onder contract staat.

'Ajax zal willen verlengen of verkopen', zegt Cambuur-directeur Gerald van den Belt. 'Wij zijn erg tevreden over Jody en zouden graag zien dat hij blijft, maar we hebben geen middelen om hem aan te trekken.'''

PeterTa

speculeter

Het is wel duidelijk dat jody het niet gaat redden bij ajax.
dus word het nog een jaar huren, of verkopen aan een andere
club.

ejvdkam

Mooie strik erom, bedanken voor zijn inzet en dan afscheid nemen. Rendement van deze jongen is dramatisch. Heeft in geen enkele wedstrijd voor punten gezorgd.

EastSide058

Citaat van: ejvdkam op april 09, 2014, 19:41:45
Mooie strik erom, bedanken voor zijn inzet en dan afscheid nemen. Rendement van deze jongen is dramatisch. Heeft in geen enkele wedstrijd voor punten gezorgd.
Eens voor hem 10 anderen
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

roepieh

_O_

pvanbuijtene

Mag wel met dwight mee!

EastSide058

Ik snap niet waarom hij nog steeds de voorkeur krijgt boven Bob. Er staat toch niet in die huurovereenkomst dat hij alles moet spelen. Ik denk dat zelfs Barto hangend op rechts beter speelt dan Lukoki. Cambuur zou zich kunnen versterken met Romeo Castelen volgend jaar, en anders hebben we altijd nog Bob. Bob heeft niet de snelheid, maar heeft voor de rest veel meer in huis om het de verdediging lastig te maken. Ik vind Castelen misschien nog wel wat beter hij heeft ook nog snelheid, als rkc degradeert zou ik sowieso halen.  Volgend jaar Manu - Ogbeche - Castelen  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Harry L.

Citaat van: EastSide058 op april 09, 2014, 20:02:25
Ik snap niet waarom hij nog steeds de voorkeur krijgt boven Bob. Er staat toch niet in die huurovereenkomst dat hij alles moet spelen. Ik denk dat zelfs Barto hangend op rechts beter speelt dan Lukoki. Cambuur zou zich kunnen versterken met Romeo Castelen volgend jaar, en anders hebben we altijd nog Bob. Bob heeft niet de snelheid, maar heeft voor de rest veel meer in huis om het de verdediging lastig te maken. Ik vind Castelen misschien nog wel wat beter hij heeft ook nog snelheid, als rkc degradeert zou ik sowieso halen.  Volgend jaar Manu - Ogbeche - Castelen  |:)

Ik zou er niet vanuit gaan dat Manu blijft.

Lore

Citaat van: Harry L. op april 09, 2014, 20:07:52
Ik zou er niet vanuit gaan dat Manu blijft.

Of dat Castelen hierheen komt!

zeewolde

Ik hoop dat Jodi blijft. Zorgt altijd voor gevaar en niet te beroerd om mee te verdedigen. Buitenspelers kunnen het volgens fans toch nooit goed doen in leeuwarden, dus evt opvolger zal ook weet afgezeken worden hier.

El Ma-kri-niii

Citaat van: pvanbuijtene op april 09, 2014, 19:49:11
Mag wel met dwight mee!
Nee! Lukoki scoort altijd in derby's!

poelie-lwd

Citaat van: zeewolde op april 09, 2014, 20:54:40
Ik hoop dat Jodi blijft. Zorgt altijd voor gevaar en niet te beroerd om mee te verdedigen. Buitenspelers kunnen het volgens fans toch nooit goed doen in leeuwarden, dus evt opvolger zal ook weet afgezeken worden hier.

Eens. Prima speler voor ons, mannetje moet nog veel leren maar met de juiste begeleiding kan hij voor SCC begrippen zeer belangrijk zijn.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

EastSide058

Hij gaat ons alleen maar punten kosten, er zat na de winterstop een stijgende lijn in. Maar na (volgens mij Zwolle) weer dezelfde lukoki gezien zo als altijd. Beste jongen, maar ik denk dat er een strik om kan.

zeewolde

Citaat van: EastSide058 op april 09, 2014, 21:09:07
Hij gaat ons alleen maar punten kosten, er zat na de winterstop een stijgende lijn in. Maar na (volgens mij Zwolle) weer dezelfde lukoki gezien zo als altijd. Beste jongen, maar ik denk dat er een strik om kan.

Let eens goed op de dubbele dekking die hij krijgt, de ruimtes die er daardoor voor anderen ontstaan. Maar let ook op hoe vaak hij om een bal vraagt, en anderen niet genoeg lef hebben om hem aan te spelen.