Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Citaat van: zeewolde op april 09, 2014, 21:24:34
Let eens goed op de dubbele dekking die hij krijgt, de ruimtes die er daardoor voor anderen ontstaan. Maar let ook op hoe vaak hij om een bal vraagt, en anderen niet genoeg lef hebben om hem aan te spelen.
Ik denk alle eredivisie clubs tot nu wel hebben gezien dat dubbele dekking niet nodig is bij hem, ook al zou hij er door komen hij  doet er toch niks mee. Waarom zouden de andere hem niet aanspelen denk je ? Beter voor het team, hij doet er toch niks mee of gaat voor zichzelf.  Zijn rendement is 0,0
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

zeewolde

Citaat van: EastSide058 op april 09, 2014, 21:40:36
Ik denk alle eredivisie clubs tot nu wel hebben gezien dat dubbele dekking niet nodig is bij hem, ook al zou hij er door komen hij  doet er toch niks mee. Waarom zouden de andere hem niet aanspelen denk je ? Beter voor het team, hij doet er toch niks mee of gaat voor zichzelf.  Zijn rendement is 0,0

Nogmaals, hij krijgt die dubbele dekking!
Vreemd dat al die gediplomeerde trainers daarvoor kiezen tegen een speler die niks kan.
En dat zijn medespelers hem niet inspelen, is eerder een soort angst voor te aanvallend voetbal.

carlo de leeuw

erger me ook vaker wel dan niet maar deze 21 jarige mag van mij wel blijven.

YellowBlue

Citaat van: zeewolde op april 09, 2014, 21:24:34
Let eens goed op de dubbele dekking die hij krijgt, de ruimtes die er daardoor voor anderen ontstaan. Maar let ook op hoe vaak hij om een bal vraagt, en anderen niet genoeg lef hebben om hem aan te spelen.
Dreiging..dreiging..dreiging en dan een losse flodder van een voorzet! Lukoki zou net als Schaken van Feyenoord zich compleet moeten richten op het passeren van een man op snelheid en een goede voorzet geven.
Schaken is ook een beperkte voetballer alleen wél met rendement. Als Lukoki zo in dienst van de ploeg zou kunnen spelen wordt het in de toekomst echt een buitenspeler om rekening mee te houden.

PePe

Schaken was in zijn laatste periode bij Cambuur niet best. Dan gaat het nu nog wel redelijk met Lukoki. Waar ze allebei gevoelig voor zijn, is veel vertrouwen. Met meer vertrouwen kan Jody veel beter, dit weet ik zeker. Daarom hoop ik dat hij blijft.

drg

Citaat van: PePe op april 09, 2014, 23:32:07
Schaken was in zijn laatste periode bij Cambuur niet best. Dan gaat het nu nog wel redelijk met Lukoki. Waar ze allebei gevoelig voor zijn, is veel vertrouwen. Met meer vertrouwen kan Jody veel beter, dit weet ik zeker. Daarom hoop ik dat hij blijft.

Ik zit vaak in de hoek van zuid/oost en heb over het hele seizoen steeds meer vooruitgang gezien bij zijn hoekschoppen, het is mooi om te zien dat mensen 'm dan aan gaan moedigen en dat je ook ziet dat het voor hem daarna beter uitpakt. Ik denk alleen niet dat we veel aan hem gaan hebben want zijn enige doelstelling is altijd nog om terug te keren naar Ajax en soms lijkt hij zich daar nog erger op blind te staren dan hij soms op de bal doet...

Vind ook wel dat soms perfecte voorzetten van 'm compleet verneukt worden, zo had bv. Hemmen tegen Ajax ook een 100% kans door een bal van hem er in te koppen/knallen en zo zijn er de laatste tijd wel vaker van die momenten geweest, al gebeurd het maar 2 of 3x per wedstrijd, het is dan wel weer zo dat als de ballen aan het einde van zijn voorzet verkracht worden dat het dan weer snel vergeten is wat voor goede actie hij dan heeft gemaakt en weer op de rest van de wedstrijd beoordeeld wordt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op april 09, 2014, 22:13:19
Nogmaals, hij krijgt die dubbele dekking!

Volgens mij wacht hij net zolang tot hij dubbele dekking heeft....
Ik denk dat hij met een jaartje training, een prima rechtsback kan worden. Hij doet nu verdedigend ook al meer dingen goed dan aanvallend.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Prima speler voor Cambuur. Mooi blijven, kan alleen maar beter worden.
Area 58

pvanbuijtene

Citaat van: Yellow Army op april 10, 2014, 07:12:47
Prima speler voor Cambuur. Mooi blijven, kan alleen maar beter worden.

Beter worden is m dit jaar nog nie gelukt ieder geval.

carlo de leeuw

Er zijn natuurlijk altijd betere buitenspelers, maar Cambuur heeft geen grote geldsommen klaarliggen.
Een speler als Lukoki zou, ondanks zijn beperkingen, fantastisch zijn voor Cambuur.
Heeft ook nog bovengemiddelde snelheid en loopvermogen.
Kan bovendien alleen maar beter worden.

sunderland

Citaat van: carlo de leeuw op april 10, 2014, 18:47:55
Er zijn natuurlijk altijd betere buitenspelers, maar Cambuur heeft geen grote geldsommen klaarliggen.
Een speler als Lukoki zou, ondanks zijn beperkingen, fantastisch zijn voor Cambuur.
Heeft ook nog bovengemiddelde snelheid en loopvermogen.
Kan bovendien alleen maar beter worden.
ik zou dan maar eens heel snel informeren naar antonia .Die heeft een 1 jarig contract

carlo de leeuw

Citaat van: sunderland op april 10, 2014, 22:13:05
ik zou dan maar eens heel snel informeren naar antonia .Die heeft een 1 jarig contract
is een betere voetballer, maar is ben ik bang na dit(goede) seizoen niet haalbaar en lijkt mij een moeilijker mannetje in een groep dan Lukoki.

Cambuur058

Citaat van: carlo de leeuw op april 10, 2014, 22:23:44
is een betere voetballer, maar is ben ik bang na dit(goede) seizoen niet haalbaar en lijkt mij een moeilijker mannetje in een groep dan Lukoki.
dat valt wel mee met die antonia hoor, is niet heel lastig toch

EastSide058

Citaat van: sunderland op april 10, 2014, 22:13:05
Idd, anders is Gyasi van AZ, of Castelen ook wel welkom  _O_
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

sccvl

Jody zou wat mij betreft mogen blijven in Leeuwarden. Hij heeft veel dreiging maar moet voor de goal gewoon scherper worden, is nog jong. Als het er uiteindelijk wel uitkomt heb je een briljant in huis!