Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: Clint op april 15, 2014, 14:55:16
Dan gaat ie enorm terug in salaris. Of ie dat wel wil, ik betwijfel het.

Dit soort spelers moeten eens nadenken. Nu een stap terug om vervolgens over een paar jaar twee stappen vooruit te doen. Hij komt er bij bijv. AZ echt niet aan te pas hoor. Het zullen toch clubs zoals wij worden.

SCCRulez

Ik zou hem zeker graag langer bij scc zien. Vind hem sterker geworden dit seizoen, met als hoogtepunt de sterke pot tegen vitesse. Maakt soms echt verkeerde keuzes voor de goal, maar komt wel iedere wedstrijd een paar keer  op eigen kracht ( snelheid) voor de goal. Trekt al snel verdedigers mee, creeert hiermee vaak ruimte voor anderen. Voorzetten worden sterker en zie inmiddels liever zijn corners als die van Ritzie. Binnenhalen die knaap

sccvl

Citaat van: SCCRulez op april 16, 2014, 00:03:33
Ik zou hem zeker graag langer bij scc zien. Vind hem sterker geworden dit seizoen, met als hoogtepunt de sterke pot tegen vitesse. Maakt soms echt verkeerde keuzes voor de goal, maar komt wel iedere wedstrijd een paar keer  op eigen kracht ( snelheid) voor de goal. Trekt al snel verdedigers mee, creeert hiermee vaak ruimte voor anderen. Voorzetten worden sterker en zie inmiddels liever zijn corners als die van Ritzie. Binnenhalen die knaap

Altijd als je de mogelijkheid hebt binnen slepen. Maar wat wil die zelf?

speculeter

Denk dat hij zelf voor zijn kans gaat bij Ajax.

carlo de leeuw

Citaat van: speculeter op april 17, 2014, 20:37:56
Maar is dat ook wederzijds?

sccvl

Citaat van: carlo de leeuw op april 17, 2014, 20:46:16
Maar is dat ook wederzijds?

Dat denk ik niet. Ajax heeft meer van dit soort spelers rondlopen.

EastSide058

Citaat van: speculeter op april 17, 2014, 20:37:56
Daar krijgt hij spijt, hij komt veel te kort. Het blijft een blind paard, de wedstrijd tegen fietstas steeg hij boven zichzelf uit.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Lore

Citaat van: EastSide058 op april 17, 2014, 21:50:46
Daar krijgt hij spijt, hij komt veel te kort. Het blijft een blind paard, de wedstrijd tegen fietstas steeg hij boven zichzelf uit.

Ach, hij doet de voorbereiding wat wedstrijden mee en dan vertelt Frank de Boer dat hij met Jong Ajax mee mag. Dan wordt hij verkocht of verhuurd....

scc-aaron

In de wandelgangen gaat toch sterk het gerucht dat Jody volgend seizoen in Leeuwarden blijft.

Dokkumer

Citaat van: scc-aaron op april 19, 2014, 13:50:21
In de wandelgangen gaat toch sterk het gerucht dat Jody volgend seizoen in Leeuwarden blijft.
Diezelfde wandelgangen waarin werd gemeld dat Bijker naar Twente gaat en Coremans naar Real Madrid? :_schater

scc-aaron

Citaat van: Dokkumer op april 19, 2014, 16:38:19
Diezelfde wandelgangen waarin werd gemeld dat Bijker naar Twente gaat en Coremans naar Real Madrid? :_schater
jip

mindra

van mij mag die blijven. Ondanks dat hij niet altijd zijn niveau haalt hebben we tocg de meeste punten verzameld met hem in de basis. Mocht hij blijven dan zie ik hem onder henk,jan, sandor nog grote stappen maken en zeker van waarde voor cambuur

Tukker

Citaat van: mindra op april 19, 2014, 18:41:52
van mij mag die blijven. Ondanks dat hij niet altijd zijn niveau haalt hebben we tocg de meeste punten verzameld met hem in de basis. Mocht hij blijven dan zie ik hem onder henk,jan, sandor nog grote stappen maken en zeker van waarde voor cambuur
Lukoki staat toch altijd in de basis ? :insane
Toen hij tegen RKC geschorst was hebben we gewonnen  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Yellow Army

Area 58

Marc S

Citaat van: Tukker op april 19, 2014, 18:49:37
Lukoki staat toch altijd in de basis ? :insane
Toen hij tegen RKC geschorst was hebben we gewonnen  |:)

Ja maar ik merkte wel duidelijk dat hij in het veld gemist werd.