Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

sccvl

Citaat van: scc-aaron op april 19, 2014, 13:50:21
In de wandelgangen gaat toch sterk het gerucht dat Jody volgend seizoen in Leeuwarden blijft.

Jody heeft zelf aangegeven graag voor zijn kans in Amsterdam te gaan, Ajax heeft tot op heden nog geen officiële duidelijkheid gegeven omtrent Jody. In de wandelgangen kunnen ze nog meer zeggen .. We zullen het vanzelf horen.

drg

Zoals ik dus al eerder zei, als meneer niet terug kan waar moet ie dan heen? Dan zal ie 't moeten gaan doen met een lager salaris en zichzelf verder moeten ontwikkelen, en dat kan ie dan net zo goed hier doen, als ie slim genoeg is staat ie daar zelf ook wel bij stil dat ondanks zijn grotendeels matige seizoenstart dat hij bij verblijf toch wel (vaak) een basisplaats mag verwachten hier.

Tukker

Citaat van: Marc S op april 19, 2014, 19:12:16
Ja maar ik merkte wel duidelijk dat hij in het veld gemist werd.
En toch heeft hij dat nog goedgemaakt na de wedstrijd met zijn vlag
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: runner 1 op april 28, 2014, 20:31:25
Hij was tegen Vitesse heel goed maar dat is te weinig voor plus minus 26 wedstrijden en toen heb ik gemeld dat ik hem goed vond
Dus zeg nu niet dat ik altijd negatief over hem ben , je kan ook zeggen een andere kijk op wat een speler moet brengen .
het probleem is met vele kritikasters (niet met jou alleen) dat bij mindere momenten te snel wordt teruggewezen naar de eerdere mindere momenten en bij goede wedstrijden weer wordt geroepen, "maar die andere wedstrijden was hij dramatisch".
Ik kijk er anders tegenaan. Ja hij maakt nog fouten, maar je kunt niet ontkennen dat vooral na de winterstop hij wel gegroeid is als speler. Hij is nog jong, heeft toch aardig wat talent en dan maak je inderdaad nog wel eens domme fouten. Zie bijvoorbeeld ook Manu tegen PSV die de 1-2 inleidt.
Dus ik kijk vanuit de progressie die hij gemaakt heeft, niet alleen naar de fouten...

carlo de leeuw

prima speler voor Cambuur!

Yellow Army

Eens, mooi hier nog een jaarke blieve
Area 58

Timmie

Bijna onmogelijk om hem hier te houden! Nog één jaar contract bij Ajax! Verdient aardig hoor, die jongen!
Zou voor hem niet verkeerd zijn trouwens, een stapje terug om vervolgens weer twee omhoog te doen!

carlo de leeuw

Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 21:35:56
Bijna onmogelijk om hem hier te houden! Nog één jaar contract bij Ajax! Verdient aardig hoor, die jongen!
Zou voor hem niet verkeerd zijn trouwens, een stapje terug om vervolgens weer twee omhoog te doen!
lijkt mij ook heel moeilijk.Als ajakkes hem niet terug wil gaan ze natuurlijk verkopen.
Lijkt mij een interessante (jonge) speler voor hele rechterrijtje, of we zien hem nooit meer terug en gaat ergens naar buitenland.

Timmie

Citaat van: carlo de leeuw op april 28, 2014, 22:12:51
lijkt mij ook heel moeilijk.Als ajakkes hem niet terug wil gaan ze natuurlijk verkopen.
Lijkt mij een interessante (jonge) speler voor hele rechterrijtje, of we zien hem nooit meer terug en gaat ergens naar buitenland.

Soort van Ozbiliz/Ebicilio?..;-)

Misschien iets voor Utrecht? Als speelt Utrecht al jaren met twee spitsen!

Dokkumer

Tja, je kunt altijd onderhandelen en via bepaalde constructies als een extra percentage bij doorverkoop zorgen dat hij hier kan blijven.

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 22:24:31
Tja, je kunt altijd onderhandelen en via bepaalde constructies als een extra percentage bij doorverkoop zorgen dat hij hier kan blijven.

Zijn salaris zal een groter probleem worden! Van den Belt heeft al aangegeven dat we dat niet kunnen betalen.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Wil hij investeren in de toekomst dan zou hij hier fors in moeten leveren. Soms moet je een stap terug doen om 2 stappen vooruit te maken.

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 22:30:59
Wil hij investeren in de toekomst dan zou hij hier fors in moeten leveren. Soms moet je een stap terug doen om 2 stappen vooruit te maken.

Zit volgens mij wel een goede kop op die jongen, dus ik sluit dat niet helemaal uit.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op april 28, 2014, 22:32:06
Zit volgens mij wel een goede kop op die jongen, dus ik sluit dat niet helemaal uit.
Zit wel eens teveel in het koppie.. Soms is hij te zelfkritisch, maar als hij het vertrouwen krijgt en de rust in zijn hoofd heb ik heel veel vertrouwen in hem.

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 22:54:53
Zit wel eens teveel in het koppie.. Soms is hij te zelfkritisch, maar als hij het vertrouwen krijgt en de rust in zijn hoofd heb ik heel veel vertrouwen in hem.

Heb hem voor de winterstop vaak vervloekt, maar heeft vanaf toen de meeste progressie geboekt van alle spelers (samen met Barto natuurlijk!). En dat vertaalt zich ook in de statistieken: meest waardevolle Cambuur-speler op dit moment met 8 assists en 2 goals.