Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: YellowBlue op februari 05, 2014, 23:02:41
Bob opstellen i.p.v. Lukoki. Niet persé omdat die beter is, maar Lukoki mag week in week uit dramatisch presteren zonder gevolgen.... lekker op de bank dan ziet hij  het licht misschien een keer. hij moet eens een teamplayer worden.
altijd oogkleppen op, blinde voorzetten, gebrek aan overzicht. de enige goede steekpass die hij gaf was met buitenkantje rechts op Locadia in de eerste helft.....

Volgende week krijgt Bob weer op zijn flikker, en dan kan Jody er weer in.  :zucht

sccvl

Dan hebben ze het in elk geval geprobeerd. Er moet aan Jody een duidelijk signaal worden afgegeven. Hij is niet onomstreden.

Galdiano

Als je ballen hebt als trainer, wissel je Lukoki gelijk na die misser!
Duidelijk signaal en zet Lukoki op scherp.

Een heel cynisch applaus ten tijde van de wissel, en Lukoki dacht dat hij een staande ovatie kreeg  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Lukoki door het stof: 'Ik heb schuldgevoelens, maar ik zag hem echt niet'
Woensdag, 5 februari 2014 om 23:22

SC Cambuur verloor woensdagavond met 1-2 van PSV, maar de wedstrijd had heel anders kunnen lopen, als Jody Lukoki zijn hoofd omhoog had gehouden. De aanvaller werd bij een 1-1 tussenstand alleen voor Jeroen Zoet gezet en had Elvis Manu met een breedtepass een niet te missen kans kunnen bieden. Lukoki ging echter voor eigen succes en schoot de bal naast.
/

Zijn ploeggenoten scholden de huurling van Ajax de huid vol en ook de supporters van Cambuur reageerden woedend. Door de foute keuze van Lukoki bleef PSV in leven en trok het uiteindelijk ook aan het langste eind. "Ik heb schuldgevoelens, er had meer ingezeten voor ons", zei Lukoki na afloop tegen De Telegraaf. Die schuldgevoelens kwamen natuurlijk maar door een moment.

"Ik ging alleen op de keeper af en ik dacht gewoon 'ik maak een goal'", keek Lukoki terug. "Maar op dat moment hoorde ik Elvis en daardoor twijfelde ik. Op het laatste moment wilde ik hem afleggen, maar daardoor werd het eigenlijk een k*tbal. Ik had hem echt niet gezien. Dit was weer een leermoment voor mij, dit hoort bij mijn ontwikkeling. Hopelijk gaat het volgende keer beter, maar ik ga nu niet met mijn hoofd naar beneden hangen."
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

EastSide058

Doe Bob er maar in, is misschien niet zo snel. Maar is wel 10x effectiever en werkt hard.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Galdiano

Ik heb het gevoel dat hij toch wel stappen heeft gemaakt in Utrecht.
Hij speelt weer lekker in Leeuwarden, ik verwacht een goede Bob de komende wedstrijden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 23:47:24

SC Cambuur verloor woensdagavond met 1-2 van PSV, maar de wedstrijd had heel anders kunnen lopen, als Jody Lukoki zijn hoofd omhoog had gehouden. De aanvaller werd bij een 1-1 tussenstand alleen voor Jeroen Zoet gezet en had Elvis Manu met een breedtepass een niet te missen kans kunnen bieden. Lukoki ging echter voor eigen succes en schoot de bal naast.
/

Zijn ploeggenoten scholden de huurling van Ajax de huid vol en ook de supporters van Cambuur reageerden woedend. Door de foute keuze van Lukoki bleef PSV in leven en trok het uiteindelijk ook aan het langste eind. "Ik heb schuldgevoelens, er had meer ingezeten voor ons", zei Lukoki na afloop tegen De Telegraaf. Die schuldgevoelens kwamen natuurlijk maar door een moment.

"Ik ging alleen op de keeper af en ik dacht gewoon 'ik maak een goal'", keek Lukoki terug. "Maar op dat moment hoorde ik Elvis en daardoor twijfelde ik. Op het laatste moment wilde ik hem afleggen, maar daardoor werd het eigenlijk een k*tbal. Ik had hem echt niet gezien. Dit was weer een leermoment voor mij, dit hoort bij mijn ontwikkeling. Hopelijk gaat het volgende keer beter, maar ik ga nu niet met mijn hoofd naar beneden hangen."

Morgen maar weer lekker naar Club Red jongen, miskien valt dur nog wat te neuken...............

DRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op februari 06, 2014, 00:00:47
Ik heb het gevoel dat hij toch wel stappen heeft gemaakt in Utrecht.
Hij speelt weer lekker in Leeuwarden, ik verwacht een goede Bob de komende wedstrijden.

Lijkt meer body te hebben gekregen daar. Goeie zaak :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

John Hiatt

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 23:47:24

/

Ah, het is de schuld van Manu. Die riep, moet ie niet weer doen dus. Bah. :rodekaart

Clint

Ben nog steeds woest. Deze wedstrijd had je gewonnen als hij die bal had afgespeeld. Dit kunnen aan het eind van het seizoen 3 hele dure verliespunten worden die hij voor ons heeft weggegooid.

Heb gewoon geen zin meer om naar het stadion te gaan als deze mafklapper speelt. Heb ik in 44 jaar Cambuur nog nooit gehad.
Oprotten met deze gast. Elke wedstrijd speel je met tien man. Ga lekker ballen met een koeiemaag op de pampa's van Afrika.

:( :( :(

gewoon een fan

De hele nacht heb ik wakker gelegen, waarom leg je de bal niet af  ;(
Ik snap er echt niets van  :?
Dat jij hem niet gezien hebt lijkt mij erg stug maar mocht het wel het geval zijn dan is het nog slechter met je gesteld dan ik al dacht dat het met je ging  ;(
Totaal geen overzicht etc...

Steunen is leuk maar dit kan en hoeft niet onbeperkt.

Bedankt voor een klote nacht  ;(

Destroyer

Dit hoort bij mijn ontwikkeling? Rot op naar een ontwikkeling land imbeciel!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

666

Citaat van: gewoon een fan op februari 06, 2014, 08:04:48
De hele nacht heb ik wakker gelegen, waarom leg je de bal niet af  ;(
Ik snap er echt niets van  :?
Dat jij hem niet gezien hebt lijkt mij erg stug maar mocht het wel het geval zijn dan is het nog slechter met je gesteld dan ik al dacht dat het met je ging  ;(
Totaal geen overzicht etc...

Steunen is leuk maar dit kan en hoeft niet onbeperkt.

Bedankt voor een klote nacht  ;(

Hier hetzelfde... om half 4 wakker geworden en hoe   :(
Ik begrijp echt helemaal niets van die gast :zucht.

Als hij zo egoïstisch is en hij maakt er 15 dan heb ik er niet zoveel problemen mee, maar met de kwaliteiten van Lukoki moet je gewoon niet voor eigen succes gaan.

Qua voetbal zit het echt niet goed bij die gast.... Ik heb in al die jaren Cambuur heel veel slechte spelers gezien maar deze past heel erg goed in dat rijtje thuis. Ik begrijp ook niet wat deze gast bij Ajax onder contract doet. Ik was ook 1 van supporters die het fantastisch vonden dat wij 'als Cambuur' Lukoki binnen hengelden, maar wat heb ik mij in de luren laten leggen door de NAAM Ajax.

Lukoki bedankt..!!!! en tot ziens

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SportClubCambuur

Dit roepen we helaas al weken, maar ook onze hoofdtrainer treft blaam in deze!

Buiten het feit dat het Dwight schijnbaar niet lukt hem beter te maken, moet hij gewoon veel eerder ingrijpen en meneer Luktooknie wisselen en een signaal afgeven.

Dit gaan 3 hele dure punten worden, let maar op!

:0=luktooknie EXIT