Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: scclwd op februari 06, 2014, 09:11:46
Niet best, deze post.  :zucht :zucht

Niet best, deze reactie.

Frustraties horen bij deze club. Hoop dat je dat wel snapt.

Lore

Citaat van: scclwd op februari 06, 2014, 09:37:13
En die frustratie gaan we lekker met z'n allen botvieren op 1 persoon in bewoordingen waar de honden geen brood van lusten. Ga je schamen met z'n allen.

_O_ _O_

Lore

Citaat van: clint op februari 06, 2014, 10:03:58
Niet best, deze reactie.

Frustraties mogen, maar fatsoen is ook gewenst.

"Ga lekker ballen met een koeiemaag op de pampa's van Afrika." Is op, en misschien wel over, het randje voor mij!

Clint

Lore

scclwd

Citaat van: clint op februari 06, 2014, 10:03:58
Niet best, deze reactie.

Dat snap ik zeker, want ik heb ook frustraties. Maar als je jouw reactie nog eens overleest, vind je dat zelf niet veel te ver gaan?

Miga

Ik baal ook gigantisch van de actie van Lukoki, natuurlijk moest hij die bal afgeven. Maar zal een speler van Cambuur nooit uitfluiten wanneer hij zijn best doet. Lukoki zijn inzet is goed, zoals het gehele team. Je kan het op een veel nettere manier duidelijk maken en dat is gewoon de naam Bob scanderen. Heb het idee dat hij bij sommigen ook helemaal niks goed meer kan doen. Jammer!! Uiteindelijk heb je iedereen nodig om te overleven.

sccvl

Citaat van: Miga op februari 06, 2014, 10:23:40
Ik baal ook gigantisch van de actie van Lukoki, natuurlijk moest hij die bal afgeven. Maar zal een speler van Cambuur nooit uitfluiten wanneer hij zijn best doet. Lukoki zijn inzet is goed, zoals het gehele team. Je kan het op een veel nettere manier duidelijk maken en dat is gewoon de naam Bob scanderen. Heb het idee dat hij bij sommigen ook helemaal niks goed meer kan doen. Jammer!! Uiteindelijk heb je iedereen nodig om te overleven.

Jody heeft genoeg kansen gehad, elke keer denk je .... Zou het misschien? .... En dan komt de voorzet .... Tsjah! Dan zakt de moed op een gegeven moment toch in de schoenen?

michello

Lukoki was tegen GAE en DKV gewoon wél beslissend met een assist en een doelpunt. Had dat gisteren ook moeten zijn maar heeft hard gefaald. Misschien zondag maar op de bank laten starten en dan kan hij als de verdedigers van Heracles  op 50% zitten,  ze er uit lopen. Bob deed het (op de corner na) prima en heeft ook een goede voorzet. Zeker als we met Hemmen of Barto starten een optie.

Goutum

Ik vond hem anders wel aardig spelen

sccvl

Citaat van: Goutum op februari 06, 2014, 10:35:18
Ik vond hem anders wel aardig spelen

Jij hebt een andere wedstrijd gezien?

Sonnema

Zondag gewoon weer opstellen ook al is het niet altijd best. Iemand anders hebben we niet op deze positie en houdt altijd 2 spelers bij hem vanwege zijn snelheid. Heb gisteren wel meer spelers gezien de compleet rijp waren voor een wissel. Zondag geeft hij 2 goeie ballen en winnen we de pot en denkt iedereen anders over hem.

Goutum

Citaat van: sccvl op februari 06, 2014, 10:40:04
Jij hebt een andere wedstrijd gezien?

Haha, geintje man.

Het is geen onwil bij hem, maar onkunde. Aan zijn inzet ligt het niet. Maar er komt een moment dat het tijd wordt voor iemand anders, en dat moment is nu aangebroken.

nepomuk

Wat was ik woest op Lukoki. Maar the day after is er tijd voor bezinning en relativering. Natuurlijk was het erg knullig en amateuristisch wat Lukoki  bij die enorme kans voor open doel liet zien. Hij was toch weer de zwakste schakel van de ploeg. Maar laten wij eerlijk zijn: het matige optreden van Nienhuis was goed voor de 1-1. En wat bij de 1-2 gebeurde was minstens zo slecht als die kans voor open doel. Een Manu die veel te veel de  man opzoekt en zijn kont er in zet in plaats van effectief iets met de bal te doen ( en ik bedoel dit zeker niet sexistisch) Hij verspeelt daardoor op kinderlijk  eenvoudige manier de bal. Toch heb ik het gevoel dat het met Lukoki beter zal gaan. Het blijft een man die met zijn snelheid gevaarlijk blijft voor iedere achterhoede. Hij moet gewoon van de druk af om te MOETEN presteren. Uit het hoofd zetten dat hij ooit terug komt bij Ajax. Rust in dat koppie.

Ik zou zeggen; Vergeten die wedstrijd en met zijn allen er  voor gaan in de overige wedstrijden. Dus OOK met Lukoki. Uitfluiten en verder afkraken heeft geen zin. Je helpt die jongen en ook de club niet. Wat mij betreft zet Lodeweges hem tegen Heracles weer in de basis. En moedig hem massaal aan en help hem over de dode punt. Vertrouwen geven is ook een kunst, maar helpt vaak wel! 

okkele

Citaat van: peter op februari 06, 2014, 09:35:33
Je hebt gelijk....
maar zoals ik al zei....hij werkt hard en doet zijn best.
maar deze jongen heeft geen inzicht en overzicht.
kan hij ook niks aan doen maar dit moet de ts nu eens
inzien en dus op de bank zetten!
ik hoorde ook woorden om me heen.nou nou nou :zucht

ik denk dat je bij mij in de buurt zit.
wat een tokkie-gehalte op een deel van oost,gadverdamme.
en vader die bagger uitschreeuwt waar zn zoontje bij is.
lukoki was al kansloos VOOR het beginsignaal.
van boxel is een bejaarde en krijgt de schuld van de duidelijke blunder van manu(die NIKS fout kan doen).
achterlijke discussies over spelsituaties die ze niet snappen.
tis hier niks,t wut niks.....dat gejank.
stelletje calimero`s !
godverdomme 90 ! minuten lang geklaag en gejank aanhoren terwijl je ook wel s iets mag aanmoedigen.
blijf dan gewoon in je caravan zitten.

ik zal mn zoon nooit meenemen naar deze groep.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.