Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Ja jongens, maar als er in het contract staat dat hij altijd in de basis moet beginnen of zoveel minuten per wedstrijd moet maken schiet het niks op...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: John Hiatt op februari 06, 2014, 06:47:40

Ah, het is de schuld van Manu. Die riep, moet ie niet weer doen dus. Bah. :rodekaart

Dat zegt hij toch niet. Die jongen heeft een gigantische fout gemaakt, die ons waarschijnlijk de wedstrijd heeft gekost. Hij heeft daar enorm veel spijt van.

Onkunde kan je niet zoveel aan doen, onwil wel! Deze jongen wil wel, maar kan gewoon niet. Dan is het aan de trainer om hem eruit te halen. Of moet hij naar de trainer gaan om te zeggen dat hij niet meer wil spelen?

Lore

Citaat van: clint op februari 06, 2014, 07:15:49
Ben nog steeds woest. Deze wedstrijd had je gewonnen als hij die bal had afgespeeld. Dit kunnen aan het eind van het seizoen 3 hele dure verliespunten worden die hij voor ons heeft weggegooid.

Heb gewoon geen zin meer om naar het stadion te gaan als deze mafklapper speelt. Heb ik in 44 jaar Cambuur nog nooit gehad.
Oprotten met deze gast. Elke wedstrijd speel je met tien man. Ga lekker ballen met een koeiemaag op de pampa's van Afrika.

:( :( :(

Lees anders deze post over een tijdje nog eens even rustig terug.  :zucht

DayDreamer

Ik ben serieus vannacht wakker geschrokken, door die kans, godverdomme.

Galdiano

De 22 wedstrijden zijn gespeeld, zou het dan eindelijk gaan gebeuren....
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

scclwd

Citaat van: clint op februari 06, 2014, 07:15:49
Ben nog steeds woest. Deze wedstrijd had je gewonnen als hij die bal had afgespeeld. Dit kunnen aan het eind van het seizoen 3 hele dure verliespunten worden die hij voor ons heeft weggegooid.

Heb gewoon geen zin meer om naar het stadion te gaan als deze mafklapper speelt. Heb ik in 44 jaar Cambuur nog nooit gehad.
Oprotten met deze gast. Elke wedstrijd speel je met tien man. Ga lekker ballen met een koeiemaag op de pampa's van Afrika.

:( :( :(

Niet best, deze post.  :zucht :zucht

speculeter

Misschien beste medeforumleden is het beter dat je
even een nachtje gaat slapen voor je hier dingen gaat schrijven.
ook ik was gisteren boos en teleurgesteld na de wedstrijd.
De hele club die bij mij zat op oost riep om een wissel
van onze vriend Lukoki.
Je kan hem niet nageven dat hij hard werkt en zijn
best doet.
hij kan hard lopen en soms ook nog wel eens
een vrije trap of corner redelijk nemen.
maar wat hij mist is overzicht en slim zijn.
in de eerste helft maakte rekik eenblunder.
hij pakt de bal af en doet er daarna weer niks mee.
En ja die kans....die moet hij natuurlijk afleggen
dan is de pot voor ons, en daarom blijft het
ook zo lang hangen.

Afijn bob er maar in zondag en als die gasten van heracles
moe zijn zondag dan Lukoki laatste kwartier nog masr
even invallen.
Vind wel dat als lukoki er zondag toch weer instaat
onze ts zijn geloofwaardigheid kwijt is.

Galdiano

Citaat van: scclwd op februari 06, 2014, 09:11:46
Niet best, deze post.  :zucht :zucht

Waarom niet?

Ik kom nu 19 jaar bij Cambuur, en ben nog nooit zo klaar geweest met een speler!
Ik bekritiseer vaak spelers, maar als ze spelen val ik ze nooit af. Maar gister ben ik los gegaan op de tribune. Schuin achter me op 7 zit een oud baasje van 80, ik was bang dat zijn hart het ging begeven, die riep dingen wat ik hier maar niet zal neerzetten.

De frustratie zit diep bij veel!

Als zelfs Clint zo los gaat, wil dat wat zeggen.
Ook Len zien vloeken en tieren op Lukoki tijdens de wedstrijd!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Je hebt gelijk....
maar zoals ik al zei....hij werkt hard en doet zijn best.
maar deze jongen heeft geen inzicht en overzicht.
kan hij ook niks aan doen maar dit moet de ts nu eens
inzien en dus op de bank zetten!
ik hoorde ook woorden om me heen.nou nou nou :zucht

scclwd

Citaat van: Galdiano op februari 06, 2014, 09:29:11
Waarom niet?

Ik kom nu 19 jaar bij Cambuur, en ben nog nooit zo klaar geweest met een speler!
Ik bekritiseer vaak spelers, maar als ze spelen val ik ze nooit af. Maar gister ben ik los gegaan op de tribune. Schuin achter me op 7 zit een oud baasje van 80, ik was bang dat zijn hart het ging begeven, die riep dingen wat ik hier maar niet zal neerzetten.

De frustratie zit diep bij veel!

Als zelfs Clint zo los gaat, wil dat wat zeggen.
Ook Len zien vloeken en tieren op Lukoki tijdens de wedstrijd!

En die frustratie gaan we lekker met z'n allen botvieren op 1 persoon in bewoordingen waar de honden geen brood van lusten. Ga je schamen met z'n allen.

NicoJanHoogma1960

Citaat van: scclwd op februari 06, 2014, 09:37:13
En die frustratie gaan we lekker met z'n allen botvieren op 1 persoon in bewoordingen waar de honden geen brood van lusten. Ga je schamen met z'n allen.

Inderdaad, Jody blijft tijdens de wedstrijd voor een tegenstander een handenbinder, hij heeft vaak dubbele dekking, vanwege zijn snelheid, maar ik ben het ook eens met de mensen dat hij het overzicht veel meer dient te bewaren voor medespelers.
Als je de samenvatting kijkt zie je ook dat hij behoorlijk op zijn falie kreeg van de medespelers nadat hij Manu niet bediende. Hij trekt zich dit ook aan geloof me maar, zie na intervieuwes vandaag  in de media. Mijnsinziens zondag gewoon weer starten met Lukoki op de vleugel, de snelheid voorin moeten we houden, er moet gewonnen worden bij Almelo, ik zie Den Haag geen 3 pnt pakken in Arnhem , en zetten we ze op 5 punten.
Cambuur zit in je bloed

drg

Nee! Genoeg is genoeg, niet weer in de basis, laat maar lekker bankzitten en geef hem alleen kansen wanneer we al voorstaan.

1 keer een fout maken is niet erg maar dit is de ZOVEELSTE keer dat hij het overzicht niet heeft en dat op cruciale momenten en dit was wel een van de meest opzichtelijke. Zal me verrotten hoe 'gevaarlijk' hij blijft, je heb er nog geen zak aan als ook de tegenstander weet dat hij niet af kan maken en het toch wel verprutst, zelfs al komt ie 1 op 1 met de keeper, de enige die ie zo passeerde was die dkv'er en dat zegt ook al genoeg over de kwaliteit van hun keeper.

NicoJanHoogma1960

Waar was Ritzmaier dan, die had beter een PSV shirt kunnen aan trekken, totaal geen dreiging en willen schieten van onmogelijke afstanden, die haalt PSV 1 bij lange na niet.

Dan Schepers er maar in voor Lukoki, daar winnen we de oorlog mee, nee een routine speler op het middenveld erbij, Transfervrij , Pascal Boschaart.
Cambuur zit in je bloed

Bakker90

Waar maken jullie je druk om.. kijk es naar al die andere spelers van cambuur manu was de enige in de voorhoede met lukoki die zorgden voor gevaar waar was die hemmen?! Die bakte er juist geen reet van in de voorhoede.. psv domineerde en de ballen kwamen beter aan bij cambuur niet.. het is jammer maar wat willem jullie dan schepers.?! Ik heb duidelijk 100% liever lukoki... en tegen hem gaan keren triest... liever drie afrikanen in de voorhoede die houden cambuur wel in de eredivisie..  inplaats van hemmen en schepers die komen te kort goede invallers.. verder niet.!

drg

Als je nog steeds niet na deze wedstrijd kan erkennen dat Lukoki de punten verspeelt heeft en Schepers ons de punt nog bijna gered heeft mankeert je ook wat aan de ogen. Ja Lukoki kan wel eens gevaarlijk zijn, maar niet genoeg, die paar minuten die Schepers kreeg was voldoende om te laten zien dat hij wel kansen kan creeren. Die ene slechte corner kwam meer uit frustratie en druk dan onkunde ook.

Hemmen werd te weinig aangespeeld en is en blijft ook geen spits voor de Eredivisie, daar mag je hem niet op afzeiken, hij MOEST invallen voor Ogbeche die er geblesseerd af ging.