Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

Sanis

Ondanks het slechte spel van Lukoki en het feit dat hij geen progressie toont heeft wel 2 keer tegen de boeren gescoord.
Dat blijft altijd wat waard..  _O_

Goutum

Citaat van: SportClubCambuur op februari 06, 2014, 15:00:52
Wat een hoop simpele reacties hier. Je kan het wekelijks falen en niet tonen van progressie door Lukoki niet afkopen door te benoemen dat anderen gister ook slecht speelden

Bakker, Ritzmaier en Nienhuis waren gister ook niet goed, dat klopt. Maar deze heren hebben dit seizoen ook enorm goede dingen en vooral vooruitgang en progressie in hun spel laten zien.

Lukoki staat stil, deze trainer krijgt het schijnbaar niet voor elkaar deze jongen beter te laten spelen. De voorzetten zijn dramatisch en zijn overzicht is en blijft bedroevend.

Deze jongen had veel eerder door de trainer in bescherming moeten worden genomen, het heeft veel te lang geduurd voordat de voorbijganger heeft ingegrepen....eigenlijk tot op heden nog niet.

Nu grijpen de mensen in die de club niet willen zien degraderen, de supporters. Dit is begrijpelijk, want ook dat is emotie. De trainer had deze jongen moeten beschermen, een keertje wissel, inbrengen, weer laten groeien.

Lukoki is nu kapot gemaakt juist doordat de trainer hem niet heeft gespaard.

Tussen haakjes dat morele gelul over niet uitfluiten van eigen spelers OOK DAT is een volksclub, emotie en passie (ga es naar Italië, Portugal, Turkije maar ook Engeland). Uitfluiten heeft heer vele malen plaatsgevonden en zal ook altijd zo blijven in dergelijke situaties waarin trainers hun verantwoording niet nemen!

:0=Lodeweges had zijn verantwoordelijkheid moeten nemen!

Wat een gelul, Lodeweges had gewoon geen alternatieven. Nu met Schepers wel.

pvanbuijtene

Feit is... dat lukoki in al die maanden geen haar beter is geworden... nog steeds zelfde fouten en dommigheden... daar is de ts in tekort geschoten... of..... hij kan niet beter..??

Harry L.

Citaat van: pvanbuijtene op februari 06, 2014, 18:57:06
Feit is... dat lukoki in al die maanden geen haar beter is geworden... nog steeds zelfde fouten en dommigheden... daar is de ts in tekort geschoten... of..... hij kan niet beter..??

We kunnen nu toch wel concluderen dat hij niet beter kan. Ik ben alleen lovend over zijn vecht- en strijdlust.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: DR888SCC op februari 06, 2014, 13:27:35
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik denk niet dat Jody deze enorme fout nog eens zal maken.

Volgens mij heeft hij eerder (tegen Heracles thuis, dacht ik) precies hetzelfde gedaan, alleen schoot hij zo slecht in dat Hemmen de bal er in kon leggen! Het komt niet zo uit de lucht vallen (als het eerste doelpunt van pisvee)
Henk, held, bedankt

The Prominence

2 goals en 2 ''bewuste'' assists.

dat zegt wel genoeg denk ik als vleugelspeler.

legeips

Citaat van: DR888SCC op februari 06, 2014, 13:27:35
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik denk niet dat Jody deze enorme fout nog eens zal maken. Beter nu dan in de laatste beslissende wedstrijden :scc
Ik had juist het gevoel dat hij (tot het bewuste moment) beter ging spelen, n.l.
- minimaal 2 tegenstanders binden
- erg hard werken, door vroeg te storen en goed meeverdedigen
- betere corners nemen dan in de voorgaande wedstrijden
Ik hoop alleen maar dat door het soms wel zeer negatieve (en op het onfatsoenelijke af) commentaar op zijn speelwijze, hij niet definitief afhaakt maar zich terug zal knokken en zijn waarde de komende weken nog zal tonen.

Beter nu dan in de laatste beslissende wedstrijden ;(

Man in deze micky mouse competitie is elke wedstrijd beslissend.. Deze 3 punten hadden de druk wat kunnen verlagen. Elke wedstrijd is een finale, maar speel er het liefst een paar minder als je begrijpt wat ik bedoel.

En wat lukoki betreft, hij heeft zelf hoog van de toren geblazen, over zijn (niveau) als speler. Dan kun je verwachten dat supporters meer willen zien. Gisteren was dom en misschien wel fataal voor zijn toekomst. Want de etalage cambuur werkt voor hem echt niet.

Hij zou het zeker kunnen, maar alleen in de eerste competitie wedstrijd tegen NAC heb ik gezien waarvoor hij is gehaald. Maar mis de snelheid, het overzicht, de levensgevaarlijke voorzetten. (Waar trouwens meer spelers last van hebben, het geven van slechte voorzetten)

Ik hoop op een opleving, maar zie het eigenlijk niet meer zitten in de jongen. Vraag me af of dwight hem zondag in bescherming neemt of dat hij gewoon weer start.

The Prominence

Citaat van: legeips op februari 06, 2014, 20:14:56
Vraag me af of dwight hem zondag in bescherming neemt of dat hij gewoon weer start.

mijn gok is dat hij gewoon weer begint zondag...

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2014, 19:23:16
Volgens mij heeft hij eerder (tegen Heracles thuis, dacht ik) precies hetzelfde gedaan, alleen schoot hij zo slecht in dat Hemmen de bal er in kon leggen! Het komt niet zo uit de lucht vallen (als het eerste doelpunt van pisvee)
precies dat dacht ik ook .Was Utrecht thuis

poelie-lwd

Mooi laten staan. Zou hem overigens wel linksbuiten zetten. Als Ogbeche niet fit genoeg is Manu in de punt en schepers op rechts. Middenveld ritzmaier, makrini, van Moorsel. Druk op de verdediging van heracles, daar ligt hun zwakte.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

legeips

Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2014, 20:24:00
Mooi laten staan. Zou hem overigens wel linksbuiten zetten. Als Ogbeche niet fit genoeg is Manu in de punt en schepers op rechts. Middenveld ritzmaier, makrini, van Moorsel. Druk op de verdediging van heracles, daar ligt hun zwakte.

:0= Geen van Moorsel aub (ik snap echt niet wat supporters in deze man zien)

Dokkumer

legeips

Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2014, 20:25:41
:0=HELEMAAL GEEN BAKKER!

Dou hest dien verstand niet... Kijk de wedstrijden maar eens terug.. Als bakker er staat, voetbalt Ritzmaier beter.. Meer snelheid en dynamiek..

Dokkumer

Citaat van: legeips op februari 06, 2014, 20:28:25
Dou hest dien verstand niet... Kijk de wedstrijden maar eens terug.. Als bakker er staat, voetbalt Ritzmaier beter.. Meer snelheid en dynamiek..
En wat brengt Bakker zelf dan? HE-LE-MAAL niets meer. Rent maar wat als een "Lukoki" heen en weer en verder geen kracht om achter de spits op te duiken. Het lijkt heel wat maar met 0,0 rendement... Van Moorsel is voetballend in mijn ogen stukken beter.

legeips

Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2014, 20:32:27
En wat brengt Bakker zelf dan? HE-LE-MAAL niets meer. Rent maar wat als een "Lukoki" heen en weer en verder geen kracht om achter de spits op te duiken. Het lijkt heel wat maar met 0,0 rendement... Van Moorsel is voetballend in mijn ogen stukken beter.

Dan must even naar pearl.. Krijst er 2 gratis bij.. 1 voor de thuis wedstrijd, 1 voor de uit wedstrijd en 1 om cadeau te geven aan iemand die het net zo ziet. :thumbsup