Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Sakas op augustus 07, 2014, 11:21:53
:0=  SLOTJE!!!!!!!!
FUCK OFF MET DAT BRULLEN OM SLOTJES. ZET IK STRAKS EEN SLOTJE OP JOU!  l8l l0l

:devil :devil :devil

cambuurlegend

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 07, 2014, 11:14:58
Maar hij is wel gegroeid bij ons. Hij kwam als een jongetje en ging weg als een veel volwassener speler, verdedigde goed mee en werd steeds stabieler. Niet te hopen dat hij nu definitief gaat doorbreken...

Gaat niet gebeuren hoor , die gaat echt niet opeens het licht zien daar. De rek is er wel uit bij deze jongen , overzicht en eindpass zijn en blijven nog steeds een probleem.

Sakas

Citaat van: Dokkumer op augustus 07, 2014, 11:39:25
FUCK OFF MET DAT BRULLEN OM SLOTJES. ZET IK STRAKS EEN SLOTJE OP JOU!  l8l l0l

:devil :devil :devil

Lullen over een speler die bijna van Cambuur is mag niet in een nieuw topic, maar van oud spelers mogen in eens wel de topics maanden open blijven staan! Ik snap je niet meer Dokkummer  :zucht Lekker consequent.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Dokkumer

Citaat van: Sakas op augustus 07, 2014, 11:46:54
Lullen over een speler die bijna van Cambuur is mag niet in een nieuw topic, maar van oud spelers mogen in eens wel de topics maanden open blijven staan! Ik snap je niet meer Dokkummer  :zucht Lekker consequent.

Troost je, ik snap mezelf ook niet :D
De slotjes komen zodra de tijd daarvoor rijp is... Vragen om een slotje is gewoon not done en wannabe administrator gedrag. En als ik ergens niet tegen kan is dat mij dingen opgedragen worden. Daarom heb ik ook altijd ruzie met mijn wederhelft :P

Kuzmanovic-Apeldoorn

He Dokkie doe effe een slottie joh  :zweep :zweep :zweep :zweep 8)
Henk, held, bedankt

poelie-lwd

Vind het doodzonde. Die jongen heeft echt potentie. Met de juiste begeleiding had hij de SCC kas behoorlijk kunnen spekken.

Hoe dan ook, een slotje graag  8)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

kickandrush

2 goals en 7 goede voorzetten en een dikkere bak dan de voorzitter :_schater Wat een gozer. Heb vaker om hem gelachen dan dat ik me aan hem geërgerd heb, had namelijk wel altijd de indruk dat hij zijn best deed.

Mag een slotje op hoor!  :koffie

Lore

Heeft een topinstelling. En voor een club als Zwolle is het gewoon een heel bruikbare aanvaller, helaas komt hij voor Cambuur net wat te kort.

Maar die is een oud-speler. Dus doe even een slotje!

Galdiano

Hij is vaak door ons verguisd, en liet zijn kop vaak zakken.
Door Henk kreeg hij weer vertrouwen en begon goed te spelen.
Nu bij Zwolle begint het weer opnieuw en zie Ron Jans nou niet hetzelfde doen als Henk.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Ik denk de technische staf wel raad had geweten met kokki,  in de persoon van Arne Slot...  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Dokkummer.....

Slotje op

HELE FORUM l0l l0l

Mitar

can twitter cambuur nieuws:

Cambuur wilde en had de financiële middelen om Jody Lukoki binnen te halen, @JLukoki koos echter voor PEC Zwolle. #cambuur

Dokkumer

Citaat van: Mitar op augustus 07, 2014, 15:03:19
can twitter cambuur nieuws:

Cambuur wilde en had de financiële middelen om Jody Lukoki binnen te halen, @JLukoki koos echter voor PEC Zwolle. #cambuur
Is me net zoveel waard als Cambuur Clubwatcher... Zegt me helemaal geen drol.

runner 1

Intens blij dat die Lukoki niet meer hier komt spelen ,hij kan beter een runner worden haahahha.
Waarvan Akte

Dokkumer

Citaat van: runner 1 op augustus 07, 2014, 18:00:20
Intens blij dat die Lukoki niet meer hier komt spelen ,hij kan beter een runner worden haahahha.
Waarvan Akte
1 runner is al meer dan genoeg

Tis dat je het maar even weet.