Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

De twaalfde man

Gestart door albert54, januari 18, 2013, 21:42:39

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Stel je voor dat er plotseling een vreemde over de openbare weg voor je huis langsloopt...

jeff

Citaat van: dizzhead op november 04, 2014, 21:51:13
Stel je voor dat er plotseling een vreemde over de openbare weg voor je huis langsloopt...
Dan denken ze vast dat het een inbreker.

albert54

Citaat van: Westerpark op november 04, 2014, 21:41:11
Wetsus? Die zijn al volop aan het bouwen aan de Oostergoweg.

En ik verwacht weinig succes van protest van omwonenden bij WTC. Het gebied is al ingericht als evenementen en bedrijventerrein. Een tweeweekse voetbalpot verandert niet zoveel aan de overlast. Immers, de bereikbaarheid is/wordt goed en parkeergelegenheid is er in overvloed. Met argumenten als toenemend sluipverkeer en supporterstoevoer via de wijk ga je die ontwikkeling niet tegenhouden.

Wetsus groeit maar door. Binnen twee jaar alweer te klein behuisd. 

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op november 04, 2014, 21:51:13
Het is Leeuwarden, geen Dokkum :_schater

Clint

Citaat van: Westerpark op november 04, 2014, 21:41:11
En ik verwacht weinig succes van protest van omwonenden bij WTC.

Het protest zal misschien als resultaat weinig uithalen. Zoiets kan, als het tot aan de Raad van State doorgaat, jaaaaaren weer gaan duren.

Er hoeft maar 1 te gaan janken.

Westerpark

Dat geldt voor alle locaties.

Clint

Lijkt mij toch minder (of niet) voor de Zuidlanden omdat dat gebied door de gemeente is ingetekend als sportlocatie.

dit is mien club

Citaat van: Clint op november 05, 2014, 12:40:32
Lijkt mij toch minder (of niet) voor de Zuidlanden omdat dat gebied door de gemeente is ingetekend als sportlocatie.

Laten we alsjeblieft niet hopen dat het daar komt.
Huidige locatie of WTC zijn wat mijn betreft de enige plaatsen die geschikt zijn
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

scclwd

Citaat van: dit is mien club op november 05, 2014, 13:10:41
Laten we alsjeblieft niet hopen dat het daar komt.
Huidige locatie of WTC zijn is wat mij betreft de enige plaatsen die geschikt zijn is

dit is mien club

Citaat van: scclwd op november 05, 2014, 19:08:15

Huidige locatie is misschien het mooiste, maar wat is er miss met WTC terrein?
Voor de groie van scc zou dat niet raar zijn. Maar goed huidige locatie is natuurlijk fantastisch maar als dat niet mogelijk blijkt te zijn is de enioge optie wmb plan B wtc
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC-J

Citaat van: dit is mien club op november 06, 2014, 10:27:46
Voor de groie van scc zou dat niet raar zijn. Maar goed huidige locatie is natuurlijk fantastisch maar als dat niet mogelijk blijkt te zijn is de enioge optie wmb plan B wtc
WTC terrein is een industrieterrein aan de rand van de stad.

scclwd

Citaat van: dit is mien club op november 06, 2014, 10:27:46

Daar is heel veel mis mee. Cambuur hoort daar niet. De neutrale toeschouwer zal er geen probleem mee hebben maar voor de supporter (althans deze supporter) zou het een ramp zijn.

dit is mien club

Citaat van: scclwd op november 06, 2014, 16:35:17
Daar is heel veel mis mee. Cambuur hoort daar niet. De neutrale toeschouwer zal er geen probleem mee hebben maar voor de supporter (althans deze supporter) zou het een ramp zijn.

Ik zou het ook jammer vinden als echte Cambuur man, maar ik zou ook graag zien dat we financieel en sportief stappen kunnen maken.

moodygrunn

Citaat van: scclwd op november 05, 2014, 19:08:15

Ik zag nog een andere mooie locatie: de langdeelstraat.

Daar zit nu een rugbyvereniging (die kan evt wel naar goutum)
mooi veel ruimte
heeft al de bestemming "sport" in het bestemmingsplan
naast de Potmarge
grond is misschien ook wel van de gemeente
en ook nog redelijk in de buurt van de stad.
Ontsluiting is ook goed geregeld met de Aldlansdyk ernaast
In Henk en Sandor we trust

Utekleitrokken

Citaat van: moodygrunn op november 06, 2014, 17:18:43
Ik zag nog een andere mooie locatie: de langdeelstraat.

Daar zit nu een rugbyvereniging (die kan evt wel naar goutum)
mooi veel ruimte
heeft al de bestemming "sport" in het bestemmingsplan
naast de Potmarge
grond is misschien ook wel van de gemeente
en ook nog redelijk in de buurt van de stad.
Ontsluiting is ook goed geregeld met de Aldlansdyk ernaast

Zou niet heel veel winst opleveren qua ontsluiting lijkt mij. Bij bouw op de velden van VV Leeuwarden: aanpassingen op de Egelantierstraat en Archipelweg en met mijn beperkte kennis is het dan prima zo ;)